سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز، دوستی به بار می آورد : دینداری، فروتنی و بخشش. [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
اهانت فرقه موسوی به امام (ره)

محمدکاظم انبارلویی

16 آذر امسال در دانشگاههای تهران، مراکز استانها و شهرستانها حال و هوایی دیگر داشت. حضور حماسی دانشجویان پیرو خط امام و رهبری در این روز با فریادهای مرگ برآمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس فصل جدیدی از حیات جنبش دانشجویی را در دهه چهارم انقلاب رقم زد.
16 آذر امسال در دانشگاه تهران که قلب دانشگاههای تهران و ایران استبا شکوهتر از همیشه این حضور حماسی به ثبت رسید.
راستی علت این حضور هوشمندانه وحماسی چه بود؟ پاسخ روشن است؛
- عده ای ساحت دانشگاه و ساحت علم را آلوده به مفاهیمی کرده بودند که حیثیت و موجودیت مراکز علمی را به مخاطره انداخته بود.
- عده ای بی محابا می خواستند عادی سازی نوکری آمریکا را در دانشگاه تئوریزه کنند.
- عده ای خود را در حد عمله تهیه خوراک برای رسانه های استکباری علیه اسلام و انقلاب فروکاهیده بودند.
- عده ای «جاسوسی» برای اجانب را در پوشش پروژه تحقیقاتی به صورت عادی درآورده بودند.
16 آذر امسال اساتید و دانشجویان در صفوف فشرده به میدان آمده بودند تا از ساحت علم و ساحت مقدس دانشگاه دفاع نمایند.
آنها آمده بودند تا از شرف و عزت و آبروی دانشگاه دفاع کنند و خط تمایز خود را با جریان فتنه و فرقه های ضد انقلابی ترسیم نمایند.
گونه شناسی شعارهای دانشجویان و اساتید عمق هوشمندی آنها را در دفاع از اسلام و انقلاب و ژرفای اعتقاد آنها را در پایبندی به مردم کشور و نیز خشم و کینه آنها را نسبت به دشمنان نظام و رهبری نشان می دهد. آنها آمده بودند تا از جنبش دانشجویی به عنوان یک حرکت ضداستکباری و بویژ ضدآمریکایی دفاع کنند.
آنها آمده بودند با زدن مشت بر دهان منافقین قدیم و جدید اعلام کنند امکان بازگشت استبداد و استعمار خارجی محال است.
آنها آمده بودند تا اقدامات کسانی را که از همین دانشگاهها رفته اند و در ارتش رسانه ای دشمن ثبت نام کرده و هر روز علیه ملت لجن پراکنی می کنند محکوم کنند. آنها آمده بودند بگویند سربازگیری دشمن از دانشگاه باید متوقف شود. روز16 آذر امسال بی تردید یک نقطه عطف در تاریخ جنبش دانشجویی است ، باید آن را گامی مبارک در تعمیق حرکتهای مردمی دانشجویان و اساتید تلقی کرد.
فریاد «دانشجو بیدار است ، از آمریکا بیزار است»، عمال آمریکا در دانشگاه را به خشونت واداشت. عمال آمریکا در دانشگاه هر وقت کم می آورند به خشونت روی می آورند و این علامت زوال حضور آنهاست.
منافقین طی سه دهه گذشته هر وقت در گفتگو کم می آوردند و هر وقت در قلمرو اندیشه قد خود را کوتاه می دیدند، بازی را به هم می زدند.
16 آذر امسال هم همین کار را کردند، کار را به خشونت و اهانت کشاندند . فرقه موسوی که در برابر این حضور حماسی کم آوردند، با دادن شعار به طرفداری از موسوی عکس امام (ره) را پاره کردند!
این نوع صحنه ها متاسفانه در چند دانشگاه دیده شد و گوشه ای از آن در خبر30 20: سیما هم انعکاس یافت. این نوع صحنه ها عمق نفوذ نفاق را در جنبش موسوم به سبز نشان می دهد.
آن روز که طرفداران حزب خلق مسلمان به امام (ره) اهانت و عکس معظم له را پاره می کردند گور خود را درحوزه سیاست ایران با دست خود کندند . آن روز که امام (ره) فرمود اگر به من اهانت کردند یا عکس مرا پاره کردند به کسی تعرض نکنید عمق سفاهت و خشونت دشمنان انقلاب را نشان دادند. آنها عاقبت به خیر نشدند، اینها هم نباید در انتظار سرانجام نیکی باشند.
موسوی در بیانیه16 آذر خود حاضر نشد حتی یک کلمه از جنایت آمریکا در روز16 آذر بنویسد، همان طور که حاضر نشد در بیانیه13 آبان خود از مظالم آمریکا سخن بگوید. او لبه تیز حمله خود را به انقلاب و مردم نشانه گرفته است و هواداران او در دانشگاه به امام (ره) اهانت و جسارت می کنند.
چرا او به این روز افتاده است ! چرا باید مردم را فقط به این دلیل که به او رای نداده اند با اهانت و جسارت به امام (ره) مجازات کند؟ او و هوادارانش باید بدانند کاسه صبر مردم لبریز شده و آستانه تحمل شیفتگان امام و انقلاب به سرآمده است.
آن روز که مردم پاسخ این اهانت ها و جسارتها را بدهند خیلی دور نیست و من در حیرتم چگونه آقای هاشمی رفسنجانی ستم فرقه موسوی به امام(ره) را می بیند اما همچنان حمایت از وی و فرقه اش را در دستور کار دارد و در سفر به مشهد براین موضع اصرار می ورزد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/18:: 1:22 عصر     |     () نظر