سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اشدانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
تمدن:موسوی از جان مردم چه می‌خواهد

رئیس‌ شورای تامین استان تهران اطلاعیه‌ اخیر میرحسین موسوی در غروب روز 15 آذر را زمینه‌ساز بروز اغتشاشات و حرکات دشمن‌پسند روز 16 آذر توصیف کرد و گفت: افکار عمومی امروز این سئوال را مطرح می‌کند که موسوی از جان مردم چه می‌خواهد و تحرکات‌ وی به نفع چه کسی تمام می‌شود.

مرتضی تمدن استاندار تهران و رئیس‌ شورای تامین استان تهران با اعلام این مطلب در گفتگو با فارس گفت: 16 آذر به عنوان نماد بارزی از روحیه انقلابی دانشجویان ایرانی در تاریخ ثبت شده که در سال 1332 سه دانشجوی ایرانی در اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور امریکا به شهادت رسیدند، اما متاسفانه جریان فتنه‌ای که پس از انتخابات سعی کرده از روزهای مهم و انقلابی به نفع اهداف دشمن پسند بهره برداری نماید، تلاش نمود روز 16 آذر را به نفع جریان دشمنان انقلاب مصادره نماید. اما هوشیاری دانشجویان متعهد و انقلابی باعث ناکامی فتنه‌انگیزان شدند.

وی اطلاعیه‌ اخیر میرحسین موسوی در غروب روز 15 آذر را زمینه‌ساز بروز اغتشاشات و حرکات دشمن‌پسند روز 16 آذر و مزاحمت‌هایی برای مردم توصیف کرد و گفت: افکار عمومی امروز این سئوال را مطرح می‌کند که موسوی از جان مردم چه می‌خواهد و تحرکات‌ وی به نفع چه کسی تمام می‌شود.

رئیس شورای تامین استان تهران در ادامه افزود: جریانی به بهانه حمایت از موسوی در ماه‌های اخیر دست به آشوب‌طلبی و اغتشاش می‌زند و خود را پشت سر موسوی پنهان کرده و او هم با سکوت عمدی در برابر انحرافات و صدور اطلاعیه‌های سوال برانگیز و تحریک‌کننده به کمک جریان فتنه آمده است و همین رفتارهای سئوال برانگیز و مغایر با منافع ملی موسوی است که حامیان وی را به شدت کاهش داده است.

تمدن با تاکید بر ریزش شدید جریان حامی موسوی گفت: رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب از یک سو و برخی گروه‌های مسئله‌دار یگانه و ضد انقلاب از سوی دیگر با همراهی برخی گروه‌های مسئله دار داخی با سردمداری موسوی تلاش کردند مخالفان نظام و امام را به صحنه 16 آذر بکشانند اما به لطف هوشیاری دانشجویان متعهد و انقلابی اجازه عرض اندام به آنها داده نشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه گروهی که خود را طرفدار آقای موسوی می‌دانند عصر 16 آذر تلاش کردند با ایجاد راهبندان‌های مصنوعی و بوق زدن بی‌مورد و شعارهای اهانت‌آمیز باعث سلب آرامش مردم شوند، اظهار داشت: بخاطر مزاحمت‌هایی که حامیان موسوی در برخی نقاط تهران برای مردم ایجاد کردند از مردم تهران عذرخواهی می‌کنم و از نیروهای انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی که با تحمل سختی‌ها برای رفاه حال مردم تلاش کردند سپاسگزاری می‌کنم.

رئیس شورای تامین استان تهران افزود: روز 16 آذر همواره با برگزاری مراسم در دانشگاه‌ها شروع و پایان می‌یافت اما افرادی که خود را حامی موسوی می‌داند بدون داشتن مجوز قانونی و در اقدامی خلاف قانون در خیابان‌ها با آتش زدن سطل زباله‌ها و ایجاد ترافیک برای مردم مزاحمت ایجاد کردند و آقای موسوی هم با سکوت معنی‌دار خود به تشویق قانون‌گریزان می‌‌پردازد.

تمدن در پایان خاطرنشان کرد: از همه دانشجویان با دیدگاه‌های متفاوت که در فضایی آرام در مراسم 16 آذر شرکت کرده و شعارهای خود را مطرح کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با افزایش بصیرت جامعه دانشجویی، شاهد گفتمانی سازنده در محیط دانشگاه‌ها باشیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/18:: 1:21 عصر     |     () نظر