سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیفته دانش داناترین مردم است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
 

« هل ننبئکم بالاخسرین اعمالا ؟ ….
الذین ضل سعیهم فی الحیات الدنیا؛
و هم یحسبون انهم یحسنون صنعا!»

سوره کهف؛ آیات 103 و 10?.

«آیا شما را خبر بدهیم از زیان‌کار‌ترین [آدم‌]ها؟ …
کسانی که، کوشش‌شان در [راهِ] زندگی دنیا تباه شد؛
و [تازه،] می‌پندارند که مشغول به چه کار نیکی هستند

 

گاهی وقت ها نفسانیت یک انسان انقدر بر او چیره میشود که حاضر است به خاطرش حتی پا بر ارزش های چند ساله اش بگذارد ! حاضر است همه چیز را فدای جیب و هوس خود کند.

اما از نظر بنده دردناک ترین خیانت ها خیانت به کشور و پرچم است ! امروز پرسش ها زیاد است.دردها زیاد است.لیک صحبت های برخی افراد که زمانی نان امام زمان (عج) را خورده اند سخت تر میشود زمانی که در عین زمان وطن فروشی داعیه وطن پرستی دارند !

نمونه این افراد خائن محسن مخلفباف است ! کسی که با حقارت از رئیس جمهور آمریکا به خاطر تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام عذرخواهی میکند ! ولی سوال این است عذر خواهی برای چه ؟! برای که ؟!

آقای مخملباف مگر آمریکا از تیراندازی به هواپیمای مسافربری ما سال ها قبل در خلیج فارس عذرخواهی کرد که شما به خاطر چیزی که بر حق بود عذرخواهی کردی ؟

مگر امریکا به خاطر همراهی با منافقین و صدام در حمله به خاک مقدس کشور عذرخواهی کرد که شما عذرخواهی میکنی ؟!

مگر آمریکا برای 31 سال تحریک کشورها بر اقدام و تحریم علیه کشور و ایران عذرخواهی کرد که شما عذرخواهی میکنی ؟!

مگر آمریکا به خاطر سنگ اندازی جلوی برنامه هسته ای ایران و مرتب تحریک برای صدور قطع نامه علیه ایران عذرخواهی کرد که شما عذرخواهی کردی ؟!

مگر آمریکا برای همراهی با عبد المالکی و دستگاه های امنیتی پاکستان،کسی که یک سال جلوی هم وطنانمان را در جاده گرفت و چه وحشیانه آنها را به شهادت رساند عذرخواهی کرد که شما عذرخواهی کردی ؟

مگر آمریکا برای تبعید اماممان خمینی (ره) به کشورهای مختلف عذرخواهی کرد که شما عذرخواهی کردی ؟!

مگر آمریکا برای بلوکه کردن اموال ایران و این جوانان عذرخواهی کرد که شما عذرخواهی کردی ؟!

مگر آمریکا برای این همه فریبکاری و نقشه کشی علیه ایران عذرخواهی کرد که شما عذرخواهی کردی ؟

مگر آمریکا برای  . . .

پس شما چرا و به چه حقی از طرف " ملت ایران " به خاطر تسخیر بر حق سفارت آمریکا عذرخواهی میکنی ؟! آیا شهدای هواپیمای مسافربری جزو ملت ایران نبودند ؟! آیا آن هائی که در آتش جنایات ریگی شهید شدند جزو ملت ایران نبودند ؟!

آقای مخملباف این کشور و ایرانی بودنت را ارزان نه (!) مفت فروختی !! و چه حقیرانه برای چندی دلار پشت پا بر همه ارزش ها و آرمان هائی زدی که دوستانت تو را جزئی از آن می دانستند !

راستی چند دلار آقای مخملباف برای همراهی بیگانگان علیه این کشور گرفتی؟ جیبهایت را چه رنگ اسکناسی نوازش کرد که اینگونه مست از گریختنت و ضدیتت با مردم میتازی و خود را بر قله بلندترین خوشبختی میبینی ؟!

خوش باش و هر شب که سرت را بر بالشت میگذاری پولهایی که گرفتی را محکم به آغوش بکش ! طلوع نکبت بار صبح فردایت که نور گرم خورشید هم قادر به پاک کردن رنگ سیاهی  خیانت حقیرانه ات به این خاک نیست باز شروع خواهد شد و تو یقینا خوشحال خواهی شد که برای خواندن هر خبر دروغی و هر خبر آنتی ایرانی ای (!) که بخوانی باز هم گوشه جیبت بوی اسکناس های تازه ای خواهد گرفت . . .

و چه زیبا گفت مولایمان علی (ع) که این روزها جشن ولایتش است :

این پرچم مبارزه را جز افراد آگاه و با استقامت به دوش نخواهند کشید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/17:: 1:28 عصر     |     () نظر