سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان پاداش را در طاعت نهاده است و کیفر را برابر معصیت تا بندگان خود را از عذابش برهاند و به بهشت خویش راند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
فارس: حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت  در خصوص عوامل اغتشاشات اخیر اظهار داشت: افراد پشت صحنه که در حقیقت عامل فتنه هستند باید پاسخگو باشند، حوادثی که اتفاق افتاده حوادث بزرگی بوده و طبیعی است به این صورت‌ رها نخواهد شد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: در حال حاضر فتنه تا حد زیادی فروکش کرده است و ما نیازمند وحدت و یکپارچگی جامعه هستیم و باید تلاش کنیم مسائل رخ داده روشن‌تر شود، هنوز برای بعضی‌ها ابهاماتی وجود دارد و باید ابهام‌زدایی شود، بخشی از نخبگان هنوز نیاز به روشنگری دارند.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: در مرحله بعد باید دنبال عوامل ایجاد این فتنه‌ها بود و مرکز فتنه‌ها هم حول و حوش موسوی بود و تردیدی در این وجود ندارند و این جای بحث دارد که آیا موسوی عامل فتنه است یا اطرافیانش این کارها را می‌کنند و او را فریب می‌دهند، البته در مجلس نامه‌ای مبنی بر ضرورت تعقیب قضائی موسوی و برخورد قانونی با وی با امضای حدود 100 نماینده امضا و به قوه قضائیه ارسال شد و حال باید دید که قوه قضائیه چه تدبیری می‌اندیشد و موسوی را جزء غافلین می‌داند یا عاملین و عامدین ولی در مجموع موسوی باید مورد سوال قرار گیرد.
این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با اشاره به احتمال تلاش موسوی برای تشکیل حزب اظهار داشت: اگرچه وزارت کشور صلاحیت وی را بررسی خواهد کرد ولی ظاهر امر این است که این‌ طور افراد نمی‌توانند حزب داشته باشند یعنی یا توان مدیریتی پایینی که دارند، نمی‌توانند حزب را اداره کنند یا اینکه مشکل دارند و در مورد موسوی هم همین طور است چون نوع برخورد وی با مسائل انتخابات یک برخورد غیرمسئولانه در قبال قانون، رهبری و مردم بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه تاکید کرد: هیچ‌ یک از مبانی قانونی، اخلاقی، اعتقادی، عرفی و اجتماعی در رفتار موسوی رعایت نشد و باعث ایجاد ناامنی‌ها و ناآرامی‌ها شد و او صلاحیت تشکیل حزب را ندارد چون ممکن است اگر دوباره دور هم جمع شوند جامعه را تحریک به کارهای دیگری کنند که در شان جامعه اسلامی ما نباشد

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/23:: 9:22 عصر     |     () نظر