سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند می تواند هنگامی که از چیزی که نمی داند پرسیده شود، بگوید : «خدا داناتر است» و برای غیر دانشمند این حقّ نیست . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
....دو قدرت و قطب اصلی در نظام اسلامی وجود دارند که از پایه های اساسی و مهم نظام جمهوری اسلامی هستند ..

اول ولایت فقیه و رهبری عزیز ...........دوم سپاه پاسداران و بسیجیان جانبرکف

معاویه فضای جامعه را با مکر و نیرنگهای خاص بر علیه علی ع  آلوده کرد تا جاییکه :

از یکی از خردمندان شام پرسیدند: این ابوتراب – علی (ع)- که خطیب او را بر فراز منبر لعن   می کند کیست؟ ....شامی پاسخ داد: گمان می کنم سارقی از سارقان فتنه انگیز باشد.

الان اکثر جوانان سبز که رهبری عزیز را توهین میکنند ذره ای شناخت راجع به این مرد بزرگ ندارند ..

معاویه با طرح «قتل خلیفه مظلوم» و اتهام آن به علی (ع) حوزه اسلامی را دچار آشوب فکری عجیبی نمود ......موسوی با طرح القای تقلب جامعه را بعد از انتخابات به اغتشاش کشید ..

بهره برداری از عنصر «جهل مردم» یکی از محورهای اصلی حرکتهای تبلیغاتی معاویه بود

موسوی در ایام بعد انتخابات نیز از همین فاکتور استفاده کرد و بوسیله جهل و بی اطلاعی جوانان از آرمانهای امام و شهدا آنان را فریب داد و ...

اسطوره سازی

در این شیوه، معاویه با توجه به فرهنگ جامعه عصر خود ، در ابتدا با انتساب احادیث ساختگی به رسول خدا (ص) ، تصویری اسطوره ای و هدایت یافته از عثمان و سپس از خویش و در نهایت از سرزمین شام می سازد. و سپس با در خطر نشان دادن این سرزمین اسطوره ای مردم را تحریک و به رفتار دفاعی و همسو با نیات خود وادار می نماید.

موسوی نیز همین شیوه را بکار برد ..یعنی مرگ ندا را که توسط عمال خودشان صورت کرفت و چند تن دیگر که در اغتشاشات کشته شدند را اسطوره کرد و مانند پیراهن عثمان از آن بهره برداری سیاسی کرد تا مردم بیشتری را بفریبد  ....مثلا کشتگان اغتشاشات را که از اراذل و اوباش بودند را شهید نامید ..

معاویه شعار دستگاه خود را «لکل عمل اجر» قرار داده بود و این شعار را نقش خاتم خود ذکر کرده بود و می گفت:

 هزاران هزار درهم و دینار را برای بقای حکومت خویش به این و آن میدهم تا از شروع جنگی که بیش ا زاینها برایم هزینه خواهد داشت جلوگیری کنم.

افراد بسیاری تحت تأثیر این سیاست معاویه از مساوات وعدل علوی گریخته و به دنیای اموی روی آوردند و دست و چشمشان به دنبال بذل و بخشش معاویه بود.

در ایام اغتشاشات نیز خیلی از دستگیر شدگان اقرار کردند که  پول گرفتند تا اموال مردم را به آتش بکشند و .....یا مثلا هزینه هی گزاف فائزه هاشمی برای تبلیغات موسوی و مانتو و تی شرتهای سبز . ...

بهره گیری از گرایش خواص به مقام

سوء استفاده از جاه طلبی طلحه و زبیر و تحریک آنان برای به دست گرفتن عراق با نوشتن نامه به ایشان و دادن وعده بیعت مردم شام با آنان. ........خود موسوی و کروبی مانند طلحه و زبیر شدند که برای پست ریاست جمهوری جنبش سبز اموی راه انداختند..

تحریک احساسات مذهبی

موسوی با اسم امام و اسلام و قران و ...خیلی از اذهان را مسموم کرد و فریب داد ...آنچنانکه بعضی از خانواده های شهدا فکر کردند  موسوی راه شهدا را ادامه میدهد.

شعار یا حسین میر حسین نیز یکی از همین مکر و نیرنگهای مارقین سبز بود ...عده ای از سبزها از امام زمان سخن میگویند اما خیلی راحت ولایت فقیه و رهبری عزیز را توهین میکنند

تبلیغات تخریبی معاویه

 طرح اتهام قتل رسول خدا ، عثمان، عمار یاسر و ... به حضرت علی (ع)

ملک خواهی ، حسد، فتنه گری و گمراهی

معاویه با طرح این اتهامات توانست کسی را که پیامبر یاد و ذکر او را عدالت می دانست و می فرمود «ذکر علی عباده» ، فردی خارج از دین معرفی نموده دستور لعن او را بر منابر صادر کند تا به قول خودش «کودکان با این عقیده بزرگ شوند و جوانان پیر گردند.»

موسوی نیز با مطرح کردن مرگ زندگان و شایعه سازی کهریزک توسط کروبی اشعری و اینکه رهبری معصوم نیست و عادل نیست و ولی فقیه نیست و دستور قتل جوانان را صادر کرد و ....وجه رهبری عزیز را خدشه دار کرده تا جاییکه الان منافقین سبز راحت به رهبری توهین کرده و البته مانند یاران معاویه حتی واجب میدانند و عکس رهبری را نیز توهین میکنن و زیر پا میگذارند

خودتان قضاوت کنید ..من نمیخواهم تمام مطالب ریز را بیان کنم ..اما الان دقیقا مانند زمان علی ع و معویه شده است .........بعد از ???? سال مردم فهمیدند حق با چه کسی بوده است

اما مردم ما که تاریخ را تجربه کردند باید هوشیار باشند که موسوی همون معاویه دوران است و راه عمرو عاص را در پیش گرفته است ..

آری ..وقتی میبینم مردم آن زمان صد سال در بالای منبرها علی ع را لعن و نفرین میکمردند ..و الان میبینم رهبری عزیز را توهین میکنند و بر در و دیوار توهین میکنند با خودمیگویم چیز تازه ای نیست ..

علی ع را با آن همه عظمت این مارقین و منافقان توهین میکردند ..


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/16:: 2:18 عصر     |     () نظر