سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانشی که مردم ناگزیر از فراگیری آن هستند و آن رنگ[ ظواهر [اسلام است و دانشی که مردم اجازه دارند آن را واگذارند و آن قدرت خداونداست . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

ایلنا: استاندار خراسان رضوی در آستانه سفر رییس‌جمهور به مشهد مقدس با صدور اطلاعیه‌ای مردم این استان را به شرکت در مراسم استقبال از احمدی‌نژاد در صحن جامع رضوی دعوت کرد.

در متن اطلاعیه محمدجواد محمدی‌زاده آمده است:

خراسان رضوی سرزمین سرافرازان، دیار دینداران راست قامت و پهن‌دشت فرهنگ و افتخار بار دیگر میزبان فرزند خلف ملت، دکتر احمدی‌نژاد است.

ریاست جمهوری اسلامی ایران، در طلیعه شروع دومین دوره خدمتگزاری به مردان و زنان شریف ایران اسلامی و به شکرانه نعمت حضور همراه با اقتدار و حماسه‌آفرین مردم در پای صندوق‌های رای و خلق برگ زرین و ماندگار انتخابات 22 خرداد، عاشقانه به سوی بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بال می‌گشاید تا در فضایی سرشار از عطر معنویت و ولایت، عطش برگیرد و در تداوم خدمت بی‌منت به قشرهای مختلف مردم از شمس توس استمداد طلبد.

احمدی‌نژاد در این سفر در جمع زائران و مجاوران صمیمی و ولایتمدار حضرت ثامن الحجج نیز حاضر و ضمن دیدار با آنان افق روشن و لبریز از عزم و اراده دولت و ملت در عرصه حفاظت از میراث گرانقدر انقلاب اسلامی، تقویت مبانی تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای و چشم‌انداز ایران آباد، مقتدر و عزتمند را ترسیم خواهد کرد.

رجاء واثق دارم مردم آگاه و متدین این سرزمین قدسی که همیشه در صحنه‌های حمایت از خادمان خود شوری مضاعف داشته و در میدان تثبیت پایه‌های نظام سرآمد بوده‌اند، همچون گذشته میزبانی خاطره‌انگیز برای میهمان گرانقدر خود خواهند بود و در بعد از ظهر روز پنجشنبه 25 تیرماه ضمن استقبالی شکوهمند، صحن جامع رضوی را در ساعت 18 با حضوری متراکم به همایش پاسداشت کوشش عزتمند و شبانه‌روزی مرد خستگی‌ناپذیر عرصه اجرایی کشور، فرصت تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی و نماد عظمت، وفاداری و قدرشناسی از دستاوردهای شگرف همدلی و وحدت و انسجام تبدیل خواهند کرد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/23:: 9:21 عصر     |     () نظر