سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یادوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

عجب مملکتی شده!!!

این جمله را مطمئنا در تاکسی و اتوبوس بسیار شنیده اید، واقعا هم عجب مملکتی شده است، برخی ها در مجلس حاضرند یک دمل چرکین را به بدنه اقتصادی کشور پیوند بزنند و مردم را تحت فشار قرار دهند، تا چهره دولت را نزد ملت مخدوش کنند...

من دیگه نمی فهمم به چی می گویند دیکتاتوری پارلمانی! احمد توکلی از یک سوی مجلس، سخنی می گوید،محمد رضا باهنر آدم برای رای به خواسته توکلی جمع می کند، علی لاریجانی اجرا می کند، علی مطهری کف می زند، علیرضا زاکانی مدارک خود را برای در صورت مخالفت با دستور احمد توکلی به نمایش می گذارد، فراکسیون اقلیت مشغول بررسی صحت انتخابات و تصویب لوایحی به ضرر دولت است، بعد با این آش شلم شوربا نباید بگوییم دیکتاتوری پارلمانی؟! تنها چیزی هم که در مجلس رعایت نمی شود خواسته مردم است. ما  چیزی از ریاست آقای لاریجانی جز تشکیل کمیته هایی برای اعمال خواسته های ایشان ندیده ایم.

همه اینها هم برای این است که احمدی نژاد در برابر وحدت ساختارشکن این آقایان ایستاد، وحدتی که خط موازی مقابل ولایت فقیه را تقویت کرده و گرچه برخی هروله کنان مشغول سینه زدن با نوای جانم فدای رهبر هستند، اما رفتاری مغایر سخنان مقام معظم رهبری بر می گزینند و اگر روزی همین جریان فرصت بروز وحدت نخبگان علیه توده ها را پیدا کند، درب را روی مقام معظم رهبری خواهند بست.

واقعا نام دیگری جز "وحدت نخبگان علیه توده ها" نسبت به رفتار این آقایان نمی توان گذاشت، در حالی که شهر تهران در حال فرو رفتن در حصار کشی های آقای قالیباف است و هر روز قسمتی از پروژه های ایشان در حال نابودی است با این حال، هیچ کس نتق نمی کشد.

تونل توحید هر روز فرو می ریزد، میدان ولیعصر حدود یک ماه است که دائما ریزش می کند و غیره، بعد جناب قالیباف می فرمایند عید غدیر تونل توحید را افتتاح می کنم، مشخص نیست چرا همه هزینه ها را برای مطرح شدن آقایان مردم باید متحمل شوند، جناب چمران؛ گفتن اینکه افتتاح تونل عملی نیست که نشد حرف، جناب آقای شکیب؛ گفتن اینکه امیدوارم تونل توحید خراب نشود که نشد راه چاره، شما با این اعمال خود جاده صاف کن حضور استبداد آقای قالیباف هستید. و جالب است که برخی دوستان این ها را دشمنی قلمداد نمی کنند.

جنابان آقایان، مردم اگر می خواستند وحدت ساختارشکن شما را ببینند به احمدی نژاد رای نمی دادند، از همان ابتدا به وحدت شما سلمنا می گفتند.

شترمرغ دزدها هنوز شتر دزدی می کنند، تخم مرغ دزدها قطع ید می شوند، امثال مهدی هاشمی ها و موسویان ها آزادانه به خارج از کشور سفر می کنند، فلان کسک که زیر دست مهدی هاشمی بوده و فرامین او را اجرا می کرده ?،? سال حبس برایش بریده می شود، اگر نمی خواهید این دردانه های مملکت را به دادگاه بیاورید، که نکند یک وقت به وحدتان صدمه ای وارد شود، خوب ملت را سرکار نگذارید. اینکه جناب دادستان تهران بگوید مهدی هاشمی وقتی برگردد باید به دادگاه بیاید چه استدلالی است کجای قوانین نوشته وقتی طرف از سفر برگشت اقدام می کنیم، با این تفسیر مهدی هاشمی هم برنمی گردد تا مشمول قانون شما نشود. یا اینکه همین آقای دولت آبادی دادستان محترم تهران که می فرمایند کسانی که به روسا و مقامات کشور اهانت کنند مجازات می شوند، کو؟ کی؟ کجا؟ مگر صانعی به احمدی نژاد نسبت حرامزادگی نداد؟ مگر قالیباف نسبت شراب خواری به وزیر دولت نهم نداد؟ با قانون بازی نکنید، اگر احمدی نژاد هم توهینی کرده مجازاتش کنید ولی سرکار نگذارید.

آقایان اگر می خواهید وحدت کنید هرچه زودتر این کار را بکنید، و سر مردم را دم حجله ببرید، چون واقعا اعمالتان منزجر کننده شده است، این همه خون پای وحدت ساختار شکن شما ریخته شده است، از بسیجی هایی که در حوادث بعد از انتخابات کشته شدند تا کردانها که قربانی عید قربان شما شدند. همه مقصر شمایید، اگر از ابتدا به امثال هاشمی ها و موسوی ها و کروبی ها و حتی محسن خان رضایی که تا براندازی نظام هم پیش رفت تودهنی می زدید این حوادث به این شکل پیش نمی آمد، خیانتی که آقای لاریجانی به کشور کرد کمتر از خیانت موسوی نیست.

به اسم مجلس لایحه هدفمند کردن یارانه ها را خراب کردید، به اسم بی طرفی کمیته تشخیص تجاوز تشکیل دادید، به اسم خاموش کردن آتش فتنه با فتنه گران بستید، به نام بررسی صحت انتخابات جلوی سخنان مقام معظم رهبری قد علم کردید و هزاران نمونه دیگر...

93.jpgعلی لاریجانی

محمد باقر قالیباف شهردار تهران

بس است دیگر وحدت ساختارشکن تان را علنی کنید!!!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/15:: 8:6 عصر     |     () نظر