سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زن کژدمى است ، گزیدنش شیرین . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
راهپیمایی غدیریان سبز علوی و رهپویان سرخ حسینی در قم+تصاویر

راهپیمایی غدیریان سبز علوی و رهپویان سرخ حسینی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش فارس، در آستانه عید سعید غدیر خم جمعی از سادات و مردم ولایی شهر قم در راستای حمایت از ولایت فقیه و خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب راهپیمایی باشکوهی را با شعار «غدیریان سبز علوی و رهپویان سرخ حسینی» در قم برگزار کردند.

بر اساس این گزارش در این راهپیمایی، سادات در حالیکه شال‌ها و سر‌بندهای سبز بر گردن و پیشانی داشتند در جلوی جمعیت حرکت می‌کردند و دیگر مردم با در دست داشتن پرچم‌های سبز و پوسترهایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی آنها را به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) همراهی می‌کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی مردمی و خودجوش در طول مسیر با سردادن شعارهایی همچون «تا نفس داریم تو سینه، تا ظهور خود حضرت؛ می‌مونیم حامی رهبر، آرزمونه شهادت»،«این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و ... با آرمان‌های امام و انقلاب و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

این راهپیمایی که از گلزار شهدای علی بن جعفر قم به سمت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و از مسیر خیابان انقلاب برگزار شد، با گلباران ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و با صدور بیانیه‌ای در چهار بند و در حمایت از ولی‌فقیه و محکومیت فتنه‌های اخیر و سوءاستفاده از رنگ سبز به پایان رسید و مردم با تکبیر و شعار حمایت کردند.

در طول این مسیر نیز مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اشعاری را در وصف فضائل و مناقب امیرالمؤمنین علی(ع) می‌خواندند.

گفتنی است پیش از شروع راهپیمایی جمعی از سادات به قبور مطهر شهدا دسته گل‌هایی اهدا کرده و با گلاب شستشو دادند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/14:: 11:42 عصر     |     () نظر