سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش رفتاری، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
از استراگیجی 16آذر تا تجدید پیمان با کروبی!
  
سردرگمی و انفعال شدید در میان رسانه های وابسته به ستاد آشوب، غالباً به «استراگیجی» از سوی آنها به جای ارائه استراتژی و تاکتیک تبدیل می شود.
به گزارش کیهان، پس از به بار آوردن 2 افتضاح بزرگ در روزهای 13آبان و قدس که ریزش کامل نیروهای آشوبگران را نشان داد، سردمداران این جریان اکنون در وضعیتی قرار گرفته اند که نه راه پیش دارند و نه راه پس. راه پس ندارند چون پیش از این مدعی شده بودند روز 16آذر شاهکار می کنند و راه پس ندارند چرا که حالا می گویند چون این روز اساساً دانشجویی است، پس نباید کسی از ما توقع بسیج مردم در خیابان را داشته باشد. به ویژه گروهک نهضت آزادی که از سرمایه باخته های اصلی به شمار می رود، خواستار این شده که این روز دانشجویی بماند. آنها مدعی شده اند این خواسته را برای پرهیز از سرکوب مطرح می کنند. در عین حال سایت موسوم به ملی- مذهبی برای خالی نبودن عریضه، از «تجدید پیمانی[!] 100 دانشجوی دانشگاه های مختلف با کروبی» خبر داد و این در حالی است که 3/4 میلیون دانشجو در کشور وجود دارد که اگر بر پیمان و همراهی دانشجویان با کروبی بود او نباید در مجموع و از همه اقشار، کلاً 330 هزار رای- کمتر از آرای باطله- را به سمت خود جلب کند.
چند سایت زنجیره ای هم در شایعه سازی بدون سند خود مدعی شدند 3 هزار دانشجوی دانشگاه تهران خواستار دعوت موسوی و کروبی شده اند. سایت های مذکور همچنین مدعی شدند 90درصد دانشجویان حامی دو نامزد یاده شده هستند. صرف نظر از اینکه طومار کذایی واقعیت ندارد، در عین حال باید توجه داشت که دانشگاه تهران بیش از 30هزار دانشجو دارد و حتی اگر طومار مذکور در عالم واقع نیز وجود داشت، می شد 10درصد نه 90درصد دانشجویان اما... بالاخره «رسانه زنجیره ای» است، کنتور نیست که شماره بیندازد!
این نکته نیز گفتنی است که با خالی بودن عریضه و تنگ آمدن قافیه برای عناصر ضدانقلاب، آنها تحت عنوان های جعلی «دانشجویان چپ دموکرات»، «شاخه دانشجویی جنبش مسلمانان مبارز»، «دانشجویان لیبرال»، «دانشجویان چپ برابری خواه» و... بیانیه هایی را منتشر می کنند تا گروهک های تک یا چند نفره را انبوه جلوه دهند. به عنوان مثال گروهک جنبش مسلمانان مبارزه اساساً گروهکی تک نفره وابسته به (حبیب پیمان) است، حال تصور کنید شاخه دانشجویی این گروهک دیگر چه می شود.
به تازگی سایت گویانیوز در تحلیلی با اشاره به خوش خدمتی های عناصر اجیر شده به آمریکا و انگلیس و اسرائیل در تجمعات حاشیه ای روز قدس و 13آبان، خواستار تداوم همان روند در 16آذر شده و مژده داده که این روندها می تواند به صدور قطعنامه علیه برنامه هسته ای ایران منجر شود!
   

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/14:: 1:43 عصر     |     () نظر