سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که حکمتی را نشر داد، با آن یاد می شود . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
پس از انتشار نامه فرزندان بهزاد نبوی خطاب به پدرشان در یکی از سایتهای وابسته به جریان فتنه یکی از خوانندگان سایت افشا نیوز در نامه ای به این سایت پاسخ فرزندان نبوی را داده است. در این نامه آمده:
یکی از عجائب روزگا ر تلاش مذبوحانه عده ای برای جابجایی خائنین با خادمین در افکار عمومی است که بارزترین آن اتفاقی است که این روزها در مورد بهزاد نبوی معلوم الحال مجددا در حال تکرار است. بار دیگر برخی از سایتها نامه ای از فرزندان آقای نبوی را منتشر کرده اند که سبق و سیاق نامه شباهت زیادی به قلم آقای محسن آرمین دارد!
گزارش خبر این نامه در سایت جرس با عنوان چریک پیر را نمی توان از پا درآورد منتشر شده است که نکاتی درباره این گزارش و نامه قابل ملاحظه است:
1- خوب است از چریک پیر! سوال شود در مقابل چه فشارهایی مقاومت! کرده و از پای در نیامده؟!
2- در ابتدای گزارش ادعا شده که آقای نبوی به جرم اصلاح طلبی در زندان اصلاح طلبی به زندان رفته است!سوال: چرا اکثر اصلاح طلبان هم اکنون آزادند و به این جرم در زندان نیستند؟!
3- در نامه به اصطلاح فرزندان آقای نبوی ادعا شده که پدرشان در زندان زمان شاه شکنجه شده است.تمامی کسانی که در زندان رژیم منحوس پهلوی شکنجه شده اند شاهد یا شاهدانی و یا آثار شکنجه ای برای اثبات ادعای خود دارند.آیا آقای نبوی هم شاهدی یا آثار شکنجه ای در تایید این ادعا دارند؟!
4- در نامه مزبور ادعا شده که نامبرده به جرمهای واهی راهی زندان شده است.آیا ادعای تقلب آن هم بدون ارائه یک سند و ایجاد آشوب و نا امنی در پی این ادعای واهی که خسارات جانی و مالی فراوان بر مردم وارد کرد جرم نیست؟
5- در نامه مزبور سخن از صلابت!،صداقت!،صراحت!،شجاعت!و آزادگی!آقای نبوی به میان امده است که در این زمینه سوالی نداریم!
در پایان به نویسنده نامه توصیه میکنیم یکبار دیگر سوابق آقای نبوی را در پرونده 8شهریور ،7تیرو بیانیه الجزایر مرور کنند تا شاید کمی خجالت بکشند و انگاه به یاد خواهند اورد که نبوی چریک پیر است یا خائن پیر؟!

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/12:: 2:12 عصر     |     () نظر