سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند رابرای دانشش بزرگ بشمار و درگیری با وی را واگذار [امام کاظم علیه السلا]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
 در صورت لزوم دوشغله بودن رئیس مجمع تشخیص را هم بررسی می‏کنیم




به یاد دارم زمانی که آقای هاشمی رفسنجانی، آقای حبیبی را به عنوان معاون اول خود منصوب کرد بنده از آقای هاشمی به عنوان رئیس دولت خواستم که آقای حبیبی شورای نگهبان را رها کند ولی متاسفانه به آن عمل نشد و حالا به قول معروف خودشان آن را قانونی کردند.



حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با "شبکه ایران" سیاست‌زدگی در برخی تصمیمات را از جمله اشکالات اساسی حوزه مدیریتی کشور خواند که در 30 شاهد آن بودیم و اظهار داشت:‌متاسفانه در طول انقلاب اسلامی همواره مواضع و نظراتی طرح شده است که همیشه رنگ و بوی سیاسی داشته و علت آن هم عدم رعایت اخلاق است.

وی مصوبه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص عدم حضور چندشغله‌ها در شورای نگهبان را یکی از تصمیماتی دانست که جنبه سیاسی دارد و افزود:‌نباید با اتخاذ مواضع نادرست نظام و انقلاب را خدشه دار کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول 30 سال انقلاب اسلامی خیلی از اصول و قوانین روی زمین مانده است مثل اصل هشتم امربه معروف و نهی از منکر یا شوراهای شهرو روستا که سه دوره است به پا شده، تصریح کرد: موضوع حضور دو شغله‌ها در شورای نگهبان نیز جزء آن اصولی است که مغفول مانده بود. و به یاد دارم زمانی که آقای هاشمی رفسنجانی، آقای حبیبی را به عنوان معاون اول خود منصوب کرد بنده از آقای هاشمی به عنوان رئیس دولت خواستم که آقای حبیبی شورای نگهبان را رها کند ولی متاسفانه به آن عمل نشد و حالا به قول معروف خودشان آن را قانونی کردند.

اکرمی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا طرحی مانند موضوع حضور چند شغله ها در شورای نگهبان، برای مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام که هاشمی رفسنجانی همزمان ریاست هر دو را بر عهده دارد، در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت، گفت: اگر لازم به این کار باشد حتما در دستور کار مجلس نیز قرار خواهیم داد و مصالح افراد را نمی‎سنجیم چرا  که مصلحت نظام برای ما شرط است.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/23:: 1:26 عصر     |     () نظر