سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خدای سبحان را یاد کند، خداوند دلش را زنده و عقل و خردش را روشن کند . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
جذام سبز و مخملی!

ازاونجایی که جناب میرحسین به شدت نگران مملکت و دلسوز نظام و انقلاب هستن، اخیراً و در آخرین معاینات بالینی‌اش متوجه شده که نظام جمهوری اسلامی ایران دچار «کرختی جذام وار» شده است.

حالا اینکه این اسم دشوار رو چه جوری پیدا کرده، بحثی جدا... البته خب بهتر از اینه که می‌گفت: کرخی چیز وار... بازم جای شکر داره که کلمه پیدا کرد... دوستان حتماً عنایت دارن که جذام یه مرض صعب‌العلاج و بعضاً لاعلاجه؛ طرف آنقدر آب میشه که دیگه چیزی ازش نمی‌مونه.

البته تو دهات ما که خیلی وقته ریشه‌کن شده، دهات «میرحسین‌آباد» رو نمی‌دونم.

خلاصه منظور جناب مهندس این بوده که بدنه نظام هر روز داره لاغرتر میشه که البته این با حس کرختی هم همراهه (فقط جناب میرحسین در زمینه پیوند علم پزشکی و روانپزشکی نبوغ خودشو به نمایش نذاشته بود که بحمدالله رو کرد...حتماً دوستان توجه دارن که کرخی تقریباً یه چیزی تو مایه‌های همین حسیه که الآن بر و بچ سبز بهش دچار شدن.

اما مرض جذامی که در کمیسیون پزشکی میرحسین مطرح شده؛ حتماً دوستان می‌دونن که جریان دوم خرداد از روز تولدش به شکل مادرزاد جذام گرفت...

قطعاً جناب میرحسین ریزش آرا و همچنین جذام بدخیم اصلاحات رو در انتخابات 84 فراموش نکردن ... و البته جذام لاعلاج رو در انتخابات امسال... یقیناً یادش نرفته که 22 خرداد 13 میلیون رأی داشت اما الان دویست، سیصدنفر اراذل سطل زباله آتیش زن!... البته اگه ایشون خودش و جبهه حامی شو جزو نظام حساب می‌کنه، بله، نظام دچار جذام دوم خردادی شده.

ولی فکر نکنم هیچ آدم عاقلی با وجود این همه فحش و بد و بیراهی که اینا بار نظام کردن، بازم فکر کنه که میرحسین و دوستاش داخل نظامن... خیلی وقته که این گروه رو مردم از خودشون جدا کردن و فرستادنشون تو قرنطینه.

البته یه سری عوامل خارجی هم تو احتمال ابتلا به این مرض نافرم دست داره... مثل ازدواج‌های فامیلی... وقتی حزب کارگزاران و جبهه مشارکت و نهضت آزادی و... رو با هم قاطی کنی و یه کم‌ام چاشنی ادعای خط امامی بودن بهش اضافه کنی، معلومه آخرش چی میشه...! یا خوردن هله هوله که خطر جذام گرفتن رو بیشتر می‌کنه؛ وقتی هوای شیرین عبادی به سرت می‌زنه و دلت پیش اکبر گنجیه و نخست‌وزیر امام و دفاع مقدس هم هستی، خب معلومه که آخرش این میشی...

و البته هزار و یک عامل دیگه که در جریان دادگاه‌های انقلاب مخملی خیلی خوب گفته شد... در هر حال مخملی‌های جذامی هوای خودشونو داشته باشن و نظام و انقلاب رو بسپرن به اهلش...

احسان احمدآبادی

منبع:جوان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/26:: 7:46 عصر     |     () نظر