سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجـات دور افتـد و در گمراهی ونادانیها درافتد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


چند سال پیش خداوند توفیق زیارت کعبه به ما داد، با خبر شدیم که در همان ایام تعدادی از هاشمیون هم به عربستان آمده‌اند!ییلاق معنوی سردار سازندگی و سردار دفاع مقدسو با راهزنان به رایزنی پرداخته‌اند تا مشکلات دنیای اسلام را حل کنند! در یکی از این مهمانی‌های علی! وارشان که لابد به یاد گرسنگی کودکان بی‌شیر غزه بوده‌اند؛

ساده بودن عادتی مشکل نبود!     سختی نان بود و باقی ساده بود!خبرنگاری به اسم ... هم در جلسه مهمانی تشخیص مصلحتی‌ها شرف حضور می‌یابد. و از آن همه سادگی و صفای ییلاق معنوی، عکس می گیرد. مجلسی دور از چشم علی بن ابیطالب، وگرنه برخورد علی با هاشمیون همان بود که امام علی ع با عثمان کرد، پسر حنیف!افتخار می کنم برادر منی!

القصه خبرنگار راه یافته به بزم شاهانه، موفق به گرفتن چندین عکس می‌شود و عکس‌ها را در "زیر درخت انجیر" می‌گذارد، تشخیصی‌ها ناراحت از لو رفتن "عکس" سفره‌ای در شأن پیروان علی (ع) می‌گویند: ما شما را مَحرم خود دانستیم  و تو باید در حالت احرام و مُحرم بودن، رعایت محرمات و اسرار را بکنی!

این خبر به گوش بنده رسید و بلافاصله به دوستان خبرنگارم در ایران گزارش کردم و گفتم سوغات عربستان و بهره شما از سفر پر خیر و برکت سران اسلام، رسید!

مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز   ورنه در مجلس رندان خبری نیست که نیست!هاشمی همانطور که از ریشه " ه ش م" بر می آید یعنی کسی که نان لقمه می کند و به دیگران میدهد، این هم سهم جامعه خبرنگاری! زود به "زیر درخت انجیر" برو و عکس سفره شاهانه که در حقیقت "عکس" سفره علی و شیعیان اوست را بردار!

امیدوارم هاشمی و همتایان عربستانی وی و سایر سران یا شکمبه‌های اسلام، این نامردی بنده را ببخشند! البته آیت الله رفسنجانی دل به آهوی بریان نبسته است و احتمالا اضطرارا و بنا به تشخیص مصلحت، پای سفره‌ای نشسته که پول نفت فرزندان اسلام در فلسطین و افغانستان و کشورهای فقیر آفریقایی در آن به تجلی در آمده است. چرا چنین؟  منظور از سران، آیت الله هاشمی و رضایی است و منظور از شکمبگان، وهابیان فلسطینی‌کش!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/23:: 8:5 عصر     |     () نظر