سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نافرمانى خدا در نهانها بپرهیزید چه آن که بیننده است هم او داورى کننده است . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


افشای هاشمی از زبان سید حمید روحانی        افشای هاشمی و خاتمی در اعترافات ابطحی < style="WIDTH: 230px; HEIGHT: 229px" codeBase=http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701 height=229 width=230 classid=clsid:6bf52a52-394a-11d3-b153-00c04f79faa6> width="239" height="239"
src="http://sarband.ir/blog/wp-content/uploads/rohani-hashemi.wmv" align="top"
url="http://sarband.ir/blog/wp-content/uploads/rohani-hashemi.wmv"
enabled="true" autostart="false"> < style="WIDTH: 244px; HEIGHT: 229px" codeBase=http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701 height=229 width=244 classid=clsid:6bf52a52-394a-11d3-b153-00c04f79faa6> src="http://sarband.ir/blog/wp-content/uploads/abtahi-hashemi.wmv"
autostart="false">

درحالیکه به عقیده 201 تشکل دانشجویی و بسیاری از مردم و نخبگان دینی و سیاسی، نامه سر و ته گشاده هاشمی و تهدیدهای همسر وی در حال رأی دادن و فتنه‌گری‌های دخترش در امامت آشوبها و دیکتاتور خواندن رهبری و نظام مقدس‌مان و پشتیبانی پسرش از فتنه‌گران، خاندان هاشمی باید تحت پیگرد قضایی و امنیتی قرار گیرد؛ و مردم و حتی آشوبگران محاکمه شده، نگران "مأمون" بودن هاشمی و خاندانش در برابر قانون هستند؛ مریدان وی با پر رویی اعجاب آوری، نگران "امام" نبودن وی هستند. شگفتا چه خلایقی دارد خدا!

م انصاری با تکرار سخنان شرم آوری که اخیرا در لفافه گفته می شود؛ خطبه های هاشمی را وحدت بخش و خطبه های غیر او را تفرقه برانگیز خواند. مردم و حتی آشوبگران، از"مأمون" بودن خاندان هاشمی نگرانند و م انصاری از"امام" نبودن هاشمی. عجیبتر اینکه مردم و تاریخ کنونی را از "تحلیلهای عمیق هاشمی" محروم دانست

             خواص که چنین "غلو" کنند، عوام را رسد که" هاشمی اللهی "شو        !ند

هر چه در خطبه‌های آیات بزرگوار جنتی و خاتمی و نائب امام زمان‌مان نگاه میکنیم، بیشتر، همگرایی با مردم و قانون اساسی و روح نماز نمودار می‌شود، و هرچه در آخرین خطبه‌های هاشمی و پیامدهای آن نگاه می‌کنیم، بیشتر تفرقه و قانو شکنی و سرپیچی از ولیّ‌فقیه هویدا می‌شود. احتمالا آقای انصاری این سخنان را از "بر" بر زبان جاری کرده است؛ وگرنه مستند و با چشم باز سخن گفتن، اقتضای دیگری دارد. این یاوه‌ها همان است که برخی نادان در قم و اطراف هم نشخوار می‌کنند. همه می‌دانند که این بلاهت انصاری،  اتهام به رهبری معظم  و شعور مردم و "غلوّ" آشکار درباره نویسنده آتشنامه سرگشاده است. این غالی، مردم و تاریخ کنونی را از آنچه "تحلیل‌های عمیق هاشمی" خواند، محروم دانست و از این نظر متاسف شد!

سایت وابسته به پسر هاشمی که این خبر ایلنا را پوشش داده است، به نقل از مجید انصاری، از فعالان اصلاح‌طلب، رئیس مجمع تشخیص مصلحت را از "برجسته‌ترین ائمه جمعه بعد از انقلاب اسلامی" خواند و گفت که خطبه‌های او "نزدیک‌ترین خطبه‌ها به روح نماز جمعه در اسلام است." و گفت: "خطبه‌های هاشمی بالاترین نمره را خواهد گرفت.". او حتی خطبه‌های آشوبزای هاشمی را "یکی از مراجع مهم تاریخ معاصر ایران" اعلام کرد و  مردم و تاریخ کنونی را از آنچه "تحلیل‌های عمیق هاشمی" خواند، محروم دانست و از این نظر متاسف شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت، به موازات غلو و نا"سزا"گویی در باره خطبه‌های رئیس مجمع تشخیص، به ناسزاگویی از دیگر خطیبان نماز جمعه پرداخت و مدعی شد که "خطبه‌هایی که توسط برخی از خطبا بیان می‌شود با اهداف انقلاب، وحدت ملی و متانت این جایگاه تناسب ندارد." این مرید دلباخته یا سیاسیکار باخته از مردم، یک جریان را به تلاش برای حذف "نیروهای ریشه‌دار و مورد اعتماد مردم" متهم کرد. مدیحه‌سرایی وی از خطبه‌های رئیس مجمع تشخیص و "وحدت آفرین" خواندن آن ها در حالی صورت گرفته که آخرین خطابه هاشمی رفسنجانی در روز 26 تیرماه یکی از علل اصلی ناآرامی‌های بعدی بود. جالب است که اخیرا سایت حامی هاشمی خبری را پوشش داده است که هاشمی برای "امام" شدن خود شرط هم گذاشته است!!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/23:: 8:3 عصر     |     () نظر