سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمعکار در بند خوارى گرفتار است . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
رمزگشایی از سینه‌چاکی صادقانه و بی‌مزد! آینده برای خاندان هاشمی

اسناد به‌دست آمده از فعالیت‌های اقتصادی تیم خبری سایت آینده از خدمات صادقانه و بی‌مزد و منت! گردانندگان این سایت به خانواده هاشمی رفسنجانی به‌ویژه محسن هاشمی به‌عنوان مدیرعامل متروی تهران و حمله به منتقدان آن در تمام سطوح رمزگشایی کرد.

به گزارش رجانیوز، بر اساس این اسناد، مدیرمسئول و سردبیر این سایت به‌ترتیب مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت آرمان‌گستر هستند که این شرکت طی سال‌های گذشته در برخی پروژه‌های اجرایی ایستگاه‌های مترو به‌عنوان پیمانکار فعالیت کرده است.

بنا بر این گزارش، در آگهی ثبت شده در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی با عنوان "آگهی تصمیمات شرکت آرمان گستر توسعه سهامی‌خاص ثبت‌شده‌بشماره170072" آمده و با یک جستجوی ساده اینترنتی قابل دسترسی می‌باشد، آمده است:

«طبق صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده مورخ 7/11/86 شرکت مزبور که در تاریخ 7/11/86 واصل گردید:
آقای عبدالرضا رستمی به سمت بازرس اصلی و آقای محمدرضا حبیبی به سمت بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب گردیدند. اعضاء هیئت‌مدیره به مدت دو سال به قرار ذیل انتخاب گردیدند: آقایان نوید نظافتی ـ فواد صادقی و سیدعمار کلانتری‌همت‌آبادی ـ بموجب صورتجلسه هیئت‌مدیره مورخ 17/11/86 آقایان نوید نظافتی بسمت رئیس هیئت‌مدیره و سیدعمار کلانتری‌همت‌آبادی بسمت نایب رئیس هیئت‌مدیره و فواد صادقی بسمت مدیرعامل تعیین گردیدند و امضاء کلیه اوراق و اسناد تعهدآور از جمله چک و سفته و برات با امضاء مدیرعامل و یکی از دو عضو هیئت‌مدیره همراه با مهر شرکت و اوراق عادی و مراسلات با امضاء مدیرعامل به تنهایی همراه با مهر شرکت معتبر است.»

این در حالی است که برابر اسناد دیگر، شرکت آرمان گستر توسعه در پروژه ایستگاه مترو هفت‌تیر و محوطه‌سازی برای ایستگاه شهید بهشتی به‌عنوان پیمانکار عمل کرده است.

رمزگشایی از ارتباط گردانندگان سایت آینده با مدیریت متروی تهران و اعطای پروژه‌های سنگین در سال‌های نه‌چندان دور به یک شرکت تازه تأسیس در حالی است که این سایت، ضمن حمایت شدید از مدیریت ضعیف متروی تهران، حملات تندی را علیه منتقدان آن در تمام سطوح ایراد می‌کند.

در جدیدترین این اقدامات، سایت آینده به تصمیم رئیس‌جمهور برای دراختیار گرفتن مدیریت متروی تهران حمله کرده و ظرف کمتر از 2 روز از بیان این تصمیم توسط دکتر احمدی‌نژاد چندین خبر علیه آن درج کرده است.

این سایت به سیاق همیشگی خود در درج اظهارنظر به‌نقل از کارشناسان بی‌نام و نشانش که در اخبار خود تنها به ذکر "یک کارشناس..." یا "برخی کارشناسان و منتقدان" برای معرفی آن‌ها اکتفا می‌کند، از تصمیم مهم بازگرداندن مدیریت متروی تهران به دولت آشفته شده و آن را تا ریاست جمهوری مشایی پیش برده است!

همچنین در حالی که یک‌ماه گذشته به‌دلیل سوءمدیریت مدیران متروی تهران نارضایتی شدیدی در میان مردم از تأخیر قطارها و توقف‌های بیجا ایجاد شده بود، این سایت همه‌ی این مسائل را نوعی سناریوسازی رسانه‌های حامی دولت خواند و برای توجیه این سوءمدیریت ادعا کرد تأخیر قطارهای مترو بسیار کمتر از تأخیر پروازها است.

این سایت همچنین در قبال انتقاد ساده رویانیان رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل سوخت از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات مترو و افشاگری درخصوص بی‌پایه بودن بهانه اعتبارات برای توجیه توقف و تأخیر قطارها، حملات کم‌سابقه‌ای را علیه وی ترتیب داد.

عناوین زیر تنها بخشی از اخبار متعددی است که این سایت ظرف یک‌ماه گذشته در ارتباط با مترو منتشر کرده است:

«طلایی:تصمیم احمدی‌ن‍ژاد خلاف قانون واصل44
ذوق کردن ایرنا ازتاییداحمدی نژادتوسط شهردارمعزول در بی بی سی فارسی
رونمایی از طرح احمدی‌نژاد برای دولت‌های آینده
"کارشکنی در نوکری مردم باچه انگیزه ای؟"
احمدی‌نژاد:مترو را ازشهرداری می‌گیریم،منوریل هم می‌کشیم
پشت‌صحنه پروژه ایجاد اخلال در مترو
خشم مجلس ازقانون ستیزی دولت درباره مترو
جوابیه سرداررویانیان واستقبال آینده ازپاسخ‌گویی مسئولان
پاسخ دندان‌شکن قالیباف به رویانیان
کافه کتاب مترو فعال می‌شود
تعطیلی چهار ایستگاه‌ مترو برای 13‌آبان
خود را ارزان فروختی سردار!
نایب رییس شورا:تنبیه رویانیان برای آمار غلط
بی‌تابی رویانیان برای برکناری محسن هاشمی
توضیح‌دفترمحسن هاشمی درباره فیلم‌جنجالی
ندادن بودجه ریالی وارزی مترو= تاخیر
تعطیلی یک خط مترودر صورت ادامه تحریم دولت!
مترو مُرد، از بس قطعه ندارد پورمحمدی:کمیسیون ملی انتخابات نیازمند قانون»

از سوی دیگر در حای که براساس اسناد منتشر شده توسط پایگاه اطلاع‌رسانی دولت تفویض مدیریت متروی تهران به مدیریت شهری در سال 79 بر اساس مصوبه هیئت وزیران بوده و بنابراین، هرگونه تغییر در این زمینه نیز در صلاحیت دولت است، علاوه بر سایت آینده برخی رسانه‌های دیگر نزدیک به شهرداری تهران نیز مأموریت یافته‌اند که به نقد تصمیم رئیس‌جمهور بپردازند.

بر این اساس گفته می‌شود خبرگزاری مهر قصد دارد در این زمینه به‌طور فعال ورود کند و گفت‌وگوهای متعددی علیه این تصمیم منتشر سازد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/23:: 7:42 عصر     |     () نظر