سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور دانش احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

اصول‏نیوز- مهدی مشکینی-

آقای هاشمی به تاریخ برگردید و به آن بنگرید وبه ندامت خود اذعان کنید تا از این بیماری نجات ودوباره تنفسی در جریان سیاسی کشور بکشید، خود بهتر می‌دانید که غرور با شیطان، نفس با طلحه وزبیر، جهل با منتظری، و ولابت نا پذیری با خوارج چه کرد.

چندی پیش بود، خبرارسال نامه‌ای از قول هاشمی به رهبر معظم انقلاب را در رسانه‌های داخلی از جمله خارجی شنیدیم. در همان دقابق ابتدائی هاشمی گویا فهمید اشتباه کرده!، او همانند گذشته که امام را نشناخته بود، این‌بارهم مقام معظم رهبری را نشناخت.

 



 مسلمانان جهان که به ولایت فقیه ایمان و اطاعت از آنرا را در برنامه‌های اعتقادی خود دارند.سکوت کردند تا انگارعلی خطاب به کوفیان و کربلائیان به خطبه بایستد.

رهبری از آن نامه هیچ نگفت و همه آنچه را که باید خطاب به مردم و هاشمی نصب‌ها باید می‌گفت، گفت واز نگفتن آن امتناء نکرد.

امام حسن مجتبی فرموده بود که به کسی که سلام نداده اجازه سخن دادن ندهید، رهبری نیز که فرزند آن حضرت است، چنین کرد و نامه زهر آلود هاشمی را که به تفکرات شیطانی(انشاءالله ناخواسته) مکمل بود، را به دلیل عدم احترام نه یک فرد عادی، بلکه به نائب امام زمان،  باز نکرد. و این عمل رهبری به سربازان پا به رکاب آن حضرت نیز سرایت کرد و هیچ کس این نامه را نخواند، اما...

آنچه که از این نامه نا نخوانده به مشام می‌رسد.

آقای هاشمی به تاریخ برگردید و به آن بنگرید و به ندامت خود اذعان کنید تا از این بیماری نجات و دوباره تنفسی در جریان سیاسی کشور بکشید. آقای هاشمی خود بهتر می‌دانید که غرور با شیطان، نفس با طلحه و زبیر، جهل با منتظری، و ولابت نا پذیری با خوارج چه کرد. آنها دنیای خویش را صرف تخریب آخرت خود کردند.

آقای هاشمی توبه کنید نا خداوند جان دوباره به شما دهد تا از ICU بزرخ نجات یابید.

شما بهتر از هرکس می‌دانید که امام کبیرمان اطاعت از ولایت فقیه را با تبعیت از پیامبر تعریف کرده بود. چرا سکوت بعد از خطا می‌کنید مگر نشنید که خطا را خطا ندانست خطائی دیگر است.

با اینکه نامه مذکور را اگر پشمیان شوید می‌توانیم، فراموش کنیم، اما سکوت شما که آنچه بود صهیونست وغرب می‌خواست، برای شیعه سخت غیر ممکن...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/21:: 1:29 عصر     |     () نظر