سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود را بزرگوار دید شهوتهایش در دیده وى خوار گردید . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
لاریجانی: موسوی و کروبی کوچکتر از آن هستند که جلوی حرکت نظام بایستند

فارس: محمد جواد لاریجانی درباره تحرکات اخیر اصلاح طلبان گفت: به نظر من اصلاح طلبان تمام سعی خود را می‌کنند که آثار وجود خود را در جامعه محسوس کنند اما ملت ما حتما جریانی را که حرفی برای گفتن ندارد و همنوا با کسانی که به هیچ عنوان به منافع کشور اهمیت نمی‌دهند نمی‌پسندند. حالا این افراد هر کسی که می خواهد باشد.

وی افزود: من موسوی و کروبی را خیلی کوچکتر از آن می‌بینیم که بخواهند جلوی این حرکت بزرگ نظام را بگیرند. نظر من این نیست که باید مسئولین امنیتی از تحرکات این افراد غافل باشند بلکه منظورم این است که نظام اسلامی با ریشه خود و همچنین با ولایت فقیه محکم است و این آقایان در مقابل این نظام سازمان دهی شده بسیار کوچکند.

لاریجانی درادامه درباره محاکمه سران فتنه نیز گفت: درباره اینکه با این افراد چگونه برخورد شود نظر کلی نظام مهم است ولی آن نکته‌ای که در خصوص اتمام حجت با نافرمانان گفتم خیلی مهم است. چون اتمام حجت موجب می‌شود که مردم به عنوان مخاطب تمامی جریان‌ها در این خصوص بیشتر مطلع شوند.

وی افزود: باید مردم متوجه شوند که چه ظلمی در حق آنها روا شده است و البته این مساله "زمان‌بر " است. البته باید جرم این افراد پیگیری شود و تردیدی در این خصوص وجود ندارد منتهی باید توجه داشت که نوع این جرم که یک نافرمانی بود با جرم‌های دیگر فرق می‌کند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/23:: 1:41 عصر     |     () نظر