سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با پند زنده کن و با بی رغبتی بمیران و با یقین نیرو بخش و با حکمت روشن ساز . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب میهمان ویژه کنفرانس صهیونیست‌ها و بهایی‌ها

کنفرانس ضد ایرانی "جمهوری اسلامی ایران: تحلیل چند وجهی از حکومت دینی، ملی گرایی و نمایش قدرت این کشور" به میزبانی صهیونیست ها و با حضور تعدادی از روزنامه نگاران فعال در روزنامه های زنجیره ای در شهر "کلیولند" ایالت اوهایو آمریکا برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این کنفرانس توسط گروه موسوم به "پژوهشگران حامی صلح در خاورمیانه" (SPME) و با موضوع "جمهوری اسلامی ایران: تحلیل چند وجهی از حکومت دینی، ملی گرایی و نمایش قدرت این کشور" در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری با حمایت جامعه یهودیان "کلیولند" ایالت اوهایوی آمریکا و مرکز مطالعات یهود در دانشگاه "کیس وسترن" برگزار گردید.

در نخستین روز از این کنفرانس خاخام"اریک لانکین" از "صندوق ملی یهود"، "لو بالچر" مسوول امور دانشگاهی در کنسولگری رژیم صهیونیستی در فیلادلفیا، "پاتریک کلاوسون" معاون تحقیقاتی "موسسه سیاست های خاورنزدیک" به ارائه سخنرانی پرداختند. سخنران دیگر این کنفرانس "دیوید مناشری" مدیر "مرکز مطالعات ایران" در دانشگاه تل آویو بود.

"بری روبین" مدیر "مرکز گلوریا" در "هرزیلیا" فلسطین اشغالی نیز به ایراد سخنرانی با موضوع "سیاست خارجی ایران" پرداخت که در پایان جلسه روز یکشنبه، میزگردی با موضوع "یهودی ستیزی ایرانیان" با شرکت "چارلز اسمال" و "کنیت مارکوس" برگزار شد.

در دومین روز این کنفرانس در روز دوشنبه، "اسحاق کریم" پژوهشگر دانشگاه یهودی قدس سخنانی با موضوع "شیعه گری و جنگ مقدس" ایراد کردند. در این کنفرانس صهیونیستی، مجید محمدی که از نویسندگان فراری روزنامه های زنجیره است و نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست فراری روزنامه های زنجیره ای نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

در بخش دیگر این کنفرانس، "امیر فخرآور" رییس موسسه "اینتر پرایز ایرانیان" و دبیر کل "کنفدراسیون دانشجویان ایران" و همچنین "رنی ردمن" مدیر اجرایی "مرکز اسناد حقوق بشر ایران" درباره حقوق بشر در ایران سخنرانی کردند.

"الیهو ریشتر" رییس واحد "پزشکی شغلی و زیست محیطی" دانشگاه "عبری" درباره "لفاظی برای نسل کشی" و "اندرو بوستوم" استاد پزشکی دانشگاه براون درباره "تنفر ایران شیعی از یهود" به ایراد سخنرانی پرداختند.

این کنفرانس اختصاص به یهودیان نداشت و بهاییان نیز در آن حضور پررنگی داشتند. در ادامه این جلسه، "اندرو اپوستولو" رییس میز ایران در موسسه "خانه آزادی" واشنگتن درباره وقایع اخیر ایران و "فرهاد ثابتان" استاد اقتصاد در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا درباره "آزار بهاییان در ایران" سخنرانی کردند.

در ادامه خانم "جکی ولکات" فرستاده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور منع گسترش سلاح های هسته ای سخنانی با موضوع "ایران و اشاعه سلاح های هسته ای" ایراد کرد. حضور صهیونست ها، و شرکت وزارت خارجه آمریکا در این کنفرانس ماهیت و اهداف آنرا به خوبی نشان می دهد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/21:: 8:46 عصر     |     () نظر