سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
تلاش مرعشی برای تحریک توکلی، مطهری، باهنر و ناطق علیه احمدی‌نژاد

حسین مرعشی از نزدکان اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت و گویی با یک هفته نامه تلاش کرده است که برخی از اصولگرایان از جمله توکلی، مطهری، باهنر و ناطق نوری را علیه احمدی نژاد تحریک کند.

به گزارش ایرنا، مرعشی در گفت و گو با هفته نامه مثلث اظهار داشت: در عین که دلم برای مظلومیت اصولگرایان می‌سوزد اما فکر می‌کنم که حقشان است. آنها فرصت تاریخی را از دست داده‌اند که این فرصت در بازه زمانی پس از انتخابات مجلس هشتم و قبل از انتخابات ریاست جمهوری دهم قرار داشت. آنها باید در این فرصت تکلیف خود را با احمدی‌نژاد مشخص می‌کردند یا او را در چارچوب جبهه اصولگرایی مهار می‌کردند و یا حذف می‌کردند.

وی افزود: اصولگرایان هنوز فرصت دارند. عزت جریان اصولگرایی در مجلس وجود دارد لذا باید از این فرصت استفاده کنند و تکلیف خود را با او روشن کنند. اصولگرایی حکم می‌کند که در این مسیر جدی باشند. علی‌رغم اینکه به توکلی انتقاداتی دارم اما او و مطهری و امثال آنها در مجلس جزو معدود اصولگرایانی هستند که پایبندی خود را به اصول نشان دادند. مماشات با احمدی‌نژاد به هیچ وجه با اصولگرایی سازگار نیست.

مرعشی تصریح کرد: اصولگرایان در گام نخست باید تکلیف خود را با احمدی‌نژاد مشخص کنند. توکلی، مطهری، باهنر ، ناطق نوری و جامعه روحانیت کجا هستند.

این وابسته هاشمی همچنین در ادامه توهین های خود به احمدی نژاد گفت: رهبری سخاوتمندانه از دولت او حمایت می‌کند. دولت در کجا از رهبری حمایت کرده است؟ مشکل این است که سرمایه بزرگی از کشور و انقلاب برای بخشی هزینه می‌شود که لایق این محبت و خدمت نیست. قرابت احمدی‌نژاد و تیم او با انقلاب و نظام به هیچ‌وجه امرثابت شده‌ای نیست.

مرعشی ادامه داد: من به عنوان حسین مرعشی و یک نیروی انقلابی نمی‌توانم پاسخ یک سوال را دریابم و بارها از دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا هم سوال کرده‌ام که چرا این همه سرمایه انقلاب برای فرد و گروهی هزینه می‌شود که قرابت آنها به انقلاب ثابت نشده است. هزینه بیش از حد سرمایه‌های انقلاب برای جریان بی‌ریشه، مشکوک و مرموز همه را عصیان کرده است.

مرعشی در این گفت و گو مدعی شد: باید تمام تخلفات انتخابات و صلاحیت‌های احمدی‌نژاد توسط مراجع صالحه مورد رسیدگی قرار گیرد. زیرا ما در صلاحیت احمدی‌نژاد تردید جدی داریم و باید به این تردیدها رسیدگی شود. نباید احمدی‌نژاد را به عنوان رییس جمهور از قانون معاف بدانیم


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/24:: 8:48 عصر     |     () نظر