سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بدون توفیق بهره نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

شبکه ایران: حدود یک ماه پس از آنکه سردار عراقی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، از کشته شدن "33 شهروند" در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد، جشن تولد محمد خاتمی از سران "معترض" و تاثیرگذار در رویدادهای پس از انتخابات برگزار شد.

مراسم تولد خاتمی که با پوشش گسترده رسانه‌های اپوزیسیون همراه شده، در دفتر وی و با حضور دوستان و نزدیکانش برگزار شد.


نکته جالب دیگری که توجه ناظران سیاسی را به خود جلب کرد، هدیه 66 گل رز از سوی میهمامان به خاتمی بود. عددی که درست دو برابر کشته‌های آشوب‌های پس از انتخابات بود.

گرچه ماجرای ناآرامی‌های اخیر ده‌ها روز بر صدر اخبار رسانه‌ها قرار داشت اما خاتمی پیش از جشن تولدش در یزد، حرکت جنبش سبز را حرکت اصیل و مدنی مردم معترض دانسته و اطلاق اغتشاش به آن را "بزرگ ترین اهانت" در حق مردم خوانده بود.

گفتنی است در ماه‌های اخیر تعدادی از خانواده آسیب‌دیدگان در آشوب‌ها، با طرح شکایاتی، برخی از سران اصلاحات را مسبب زیان مالی یا جانی خود می‌دانند. روز گذشته نیز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که از شکایت جمعی از خانواده های شهدا از مهدی کروبی، یکی از سران اصلاحات، حکایت داشت.

شاید بر همین اساس بود که محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور، از قطعی بودن رسیدگی به اتهامات کروبی در دادگاه ویژه روحانیت خبر داد.

به گفته او، اصولاً دستگاه قضایی در مورد فتنه پس از انتخابات برابر قانون عمل خواهد کرد و به موقع با کسانی که در این آشوب ها نقش داشتند برخورد خواهد شد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/21:: 1:25 عصر     |     () نظر