سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
میرحسین موسوی "تقلبی" بود

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه در انتخابات دهم ریاست جمهوری جریان نفاق فرد جدیدی را به صحنه فرستاد گفت: میرحسین موسوی مدل تقلبی گفتمان انقلاب بود.

به گزارش ایرنا، سید نظام الدین موسوی شب گذشته درجلسه هفتگی انصار حزب الله ، یادآور شد که میرحسین موسوی در اولین سخنرانی خود درحسینیه حجت نازی آباد از تمام ارزشهای انقلاب یاد کرد اما از آنجا که خداوند متعال می خواست دروغ او فاش شود در همان سخنرانی به ولایت فقیه اشاره ای نکرد در صورتی که تمامی این ارزشها بدون ولایت فقیه هیچ است .

وی افزود: موسویدر گذشته دشمن سرسخت نهصت آزادی و از مخالفین هاشمی رفسنجانی بود درصورتی که در زمان انتخابات ازآنها حمایت کرد واین از نشانه های نفاق است.

این روزنامه نگار خاطرنشان کرد: برای همین تمام عقبه هاشمی رفسنجانی از نهادهای آموزشی تا پسران وتا ستاد دختران فیروزه ای که دخترهاشمی راه انداخت پشت سر او قرار گرفتند .

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه نفاق بخاطر پچیدگی خود بسیاری از خواص را هم از مسیر اصلی منحرف کرد افزود: باید تمام ابعاد و اشخاص این جریان مشخص و بررسی شود .

موسوی با اشاره به سابقه عملکرد منافقین گفت: بعداز اینکه ماهیت منافقین در سال 1354 مشخص شد چند طیف از آنها توانستند در حکومت نفوذ کنند و همان ها درحوادث اخیر ایفای نقش کردند .

وی با تاکید بر بازخوانی و بررسی حوادث بعد ازانتخابات دوردهم ریاست جمهوری، اظهارداشت: اگراین پدیده عظیم و دومل چرکینی که دراین مقطع برخی ابعاد خود را نشان داد، معالجه نکنیم شاید در جایی سربازکند که تنوانیم جلو آن را بگیریم .

مدیر مسئول روزنامه جوان با انتقاد از کسانیکه می گویند حوادث اخیر پس از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری پدیده جدیدی درطول دوران انقلاب اسلامی است، گفت: منافقین ونفاق قدیم نظیرهمین حوادث را بعد از انقلاب اسلامی و در دوران حضرت امام (ره) بوجود آوردند .

وی افزود: میتینگ ها وجمع آوری افراد، تعطیلی نشریات،‌ طرفداری برخی از منسوبین علما و مسئولین نظام از منافقین حوادثی بود که درجریانات اخیرهم اتفاق افتاد وحرکت نفاق جدید کاملا مانند نفاق قدیم بود و برخی از آنها ریشه در نفاق قدیم داشتند ولی درآن زمان زرنگی کردند وخود را لو ندادند و توانستند در حوادث اخیر ایفای نقش کنند .

این فعال سیاسی با بیان اینکه بزرگترین خیانت پس از رحلت امام (ره) جدا کردن بخش عمده ای از بدنه انقلاب بود افزود: مستضعفین جامعه را که درمتن انقلاب بودند به حاشیه بردند و در زمان هاشمی رفسنجانی بستر فرهنگی واقتصادی را برای لیبرالیسم فراهم کردند .

مدیرمسئول روزنامه جوان شکست لیبرالها درسوم تیرماه 84 را به نقل از روزنامه شرق شورش حاشیه علیه متن خواند وافزود: افرادی که به حاشیه کشانده شده بودند درانتخابات سوم تیرماه 84 مشاهده کردند فردی از میان آنها بیرون آمده وحرف آنها را می زند و به او رای دادند .

این فعال سیاسی هجوم به دولت نهم را به خاطر رویکرد بازگشت به امام (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی دانست .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/20:: 8:49 عصر     |     () نظر