سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش و یا دانشجو و مبادا که بازیگوش و لذت جو باشی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

یک پایگاه اینترنتی وابسته به ضد انقلاب، برخی محورهای عملیاتی آشوب طلبان را فهرست کرد.

سایت سکولاریسم نو، حمله به ولایت فقیه، تلاش برای حذف سپاه پاسداران، هجمه به شورای نگهبان برای حذف نظارت بر انتخابات و نهایتا تلاش برای حذف مرزبندی «خودی و غیرخودی، و انقلابی و ضد انقلاب» را از جمله محورهای جریان آشوب طلب برشمرد.

این رسانه وابسته به ضد انقلاب در توضیح 4 شاخص مذکور می نویسد: 1- نظام بر ستون خیمه ولایت فقیه تکیه دارد. هیچ راهی نمی تواند مطرح باشد مگر آن که حذف ولایت فقیه در آن پیش بینی شده باشد. 2- هرگونه تغییر واقعی از دریچه حذف سپاه پاسداران می گذرد. 3- انتخابات خارج از نظارت استصوابی یکی دیگر از شاخصه هاست 4- باید تمامی مرزهای خودی و غیرخودی از میان برود. هرگونه خط کشی مانند ضد انقلاب، تروریست، منافق و... باطل است. باید ضمن تلاش برای حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران و نظارت استصوابی، زمینه همکاری میان همه نیروهای مخالف فراهم شود.

سایت ضد دینی و ضد انقلابی مذکور این چهار شاخص را محور ارزیابی کسانی چون موسوی و کروبی عنوان کرد و در عین حال هاشمی رفسنجانی را به خاطر حضور در نماز جمعه عید فطر به امامت رهبر انقلاب مورد حمله قرار داد.
سکولاریسم نوشت: اقدامات اخیر هاشمی از آن نظر جالب است که نباید روی مهره هایی که خود این نظام را بنیان نهاده و دهه ها آن را اداره کرده اند، برای هیچ گونه حرکتی حساب کنیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/18:: 1:43 عصر     |     () نظر