سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
چرا موسوی برای سیزدهمین بار دست به قلم شد؟
اتفاق جالب‌تر هنگامی رخ داد که میرحسین موسوی ساعتی پس از افشای این موضوع، بیانیه سیزدهم خود را منتشر کرد و در آن به توجیه ادعای نادرست تاریخ تولد خود پرداخت.

برگزاری جشن تولد برای میرحسین موسوی در روز هفتم مهرماه موضوعی بود که از چندین روز قبل سبزها آن را در رسانه‌های خود مطرح کردند.

این موضوع بهانه‌ای شد تا آن‌ها برای تجمع غیرقانونی در گوشه‌ای از شهر فراخوان بدهند و نام آن را "تولد سبز" بگذارند.

رسانه‌های اپوزیسیون خارجی نیز ‌کوشیدند تا با این بهانه فضای دانشگاه‌ها را ناآرام کنند و این ناآرامی را به بیرون از دانشگاه‌ها بکشانند.

اما روز گذشته با انتشار تصویر برگ اول شناسنامه میرحسین در برخی از سایت‌های خبری، ادعای نادرست دیگری در کارنامه سبزها ثبت و مشخص شد که روز تولد موسوی بهانه‌ای برای ایجاد ناآرامی بوده است.

این تصویر که مربوط به زمان ثبت نام میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم بود حکایت از آن داشت که میرحسین موسوی نه روز هفتم ماه مهر بلکه یازدهم اسفند متولد شده است.

اتفاق جالب‌تر هنگامی رخ داد که میرحسین موسوی دقایقی پس از افشای این موضوع، بیانیه سیزدهم خود را منتشر کرد و در آن به توجیه ادعای نادرست تاریخ تولد خود پرداخت.

وی در این رابطه نوشت: " تولد اینجانب نه هفتم مهر که روز آشنایی با شماست؛ حتی اگر روز هفتم مهر به دنیا آمده بودم نیز جا نداشت حرکت شما به کیش شخصیت آلوده شود؛ امیدوارم این کلمات مرا صمیمانه و از سر نگرانی و نه یک شکسته‌ نفسی بی‌حقیقت و تعارف‌ گونه تلقی کنید."

پس از این بود که برخی رسانه‌ها از این جمله میرحسین اینگونه نتیجه گرفتند که وی خواستار لغو مراسم تولد خود شده است!

علاوه بر موضوع روز تولد، روز قدس موضوع دیگری بود که موسوی در بیانیه خود به آن اشاره کرد.

میرحسین به اعتراضات راهپیمایان روز قدس به خود اعتراف کرد و نوشت: "اینجانب آخرین جمعه از رمضان امسال را در میان کسانی حاضر شدم که جمعی از آنان با مشت‌های گره کرده به پیشوازم آمده بودند و برایم آرزوی مرگ داشتند."

با این حال وی هیچ اشاره‌ای به شعارهای ساختارشکنانه و دشمن‌پسند سبزها در راهپیمایی روز قدس نکرد و در این باره سکوت را بهترین گزینه دید.

این کاندیدای شکست خورده انتخابات دهم ریاست جمهوری که طی ماه‌های گذشته بیانیه‌های متعددی صادر و مردم را به اعتراضات خیابانی دعوت کرده بود، بدون اشاره به آشوب‌هایی که از این اعتراضات برخواست، در ادامه بیانیه خود با بیان اینکه خشونت چاره‌ساز نیست، نوشت: خشم مرکبی است که سوار خود را به زمین می‌زند.

وی در پایان نیز بار دیگر دولت را بدون سند و مدرک متهم کرد و مدعی شد، سیاست خارجه غلط و میلیاردها دلار در کشور گم شده است!

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/15:: 8:20 عصر     |     () نظر