سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها می پرسند تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

تعدادی از سفرا در تماس‌هایشان با کشورهای غربی عنوان کرده بودند که موسوی با هدف تغییر رهبری به میدان آمده است. <\/h2>

جوان آنلاین نوشت؛‌ برخی ازسفرای ایران در سایر کشورها که ارتباطات دیرینه‌ای با مسئولان کشورها دارند به خارجی‌ها اطمینان داده بودند که موسوی رئیس جمهور می‌شود و احمدی‌نژاد قطعاً شکست خواهد ‌خورد. 
یکی از چهره های نزدیک به محمد خاتمی در گفت و گویی ضمن بیان مطلب با اشاره به تشکیل کمیته سفرا از زمان کاندیداتوری آقای خاتمی گفت: آقای "م. ص " مسئول این کمیته بود و افرادی مثل م.س، ح.ص، م.ه، غ.خ، م.الف و... در آن شرکت می‌کردند و در حقیقت‌، کار آماده سازی آقای خاتمی را برای ریاست جمهوری به عهده داشتند. 
گاهی هم در مخاصمات بین‌المللی پیشنهاد وساطت به آقای خاتمی می‌دادندکه تقریباً هیچیک از آنها عملی نشد. بنا برگفته این فرد همین گروه پس از اعلام کاندیداتوری میرحسین موسوی به ستاد وی پیوستند وجلساتشان را در دفتر آقای(( ب ))از سرگرفتند.
وی ادامه می‌دهد: یکبار تصادفاً فرزند یکی از این افراد را نزدیکی ستاد موسوی دیدم. در پاسخ به سؤال من مبنی بر چرایی حضورش یدر ستاد موسوی گفت: ترسیم سیاست خارجی مهندس را بر عهده داریم و این مهم را از طریق رسانه‌ها، سفرای فعلی که در باطن به آقای موسوی علاقمند هستند و یا از طریق دوستانی که هر یک از سفرا در کشورها دارند، پیگیری می‌کنیم. 
وی همچنین این نکته را خاطرنشان می‌کند که طبعا ً این سفرا هم، موسوی حقیقی را معرفی نمی‌کردند و فقط عنوان می‌کردند که موسوی قصد سازش با غرب را دارد. البته تعدادی از این سفرا هم در تماسهایشان با سران کشورهای غربی عنوان کرده بودند که موسوی با هدف تغییر رهبری به میدان آمده است. 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/12:: 8:37 عصر     |     () نظر