سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند کیست؟ ـ : آنکه از حرامها دوری کند . [امام علی علیه السلام ـ هنگامی که از او پرسیده شد]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

1- جنگ تازه تمام شده بود و مرد که کنار مولایش با شهامت جنگیده بود شاد و سبک بال بود ، اما برسر آن شعف ، سایه ی غمی  سنگینی می کرد. آرام  و با طمانینه به کنار مولایش رفت : - یا امیر المومنین! برادرم به علت بیماری نتوانست در کنار شما و برای دین خدا بجنگد آیا عذر او پذیرفته است؟ مولا پرسید که آیا برادرت دلش با ما بود؟ - بله آقای من! او از ارادت مندان و شیفتگان شماست. مولا پاسخ گفت پس او در کنار ما بود و دوشادوش ما جهاد کرد ، بلکه بعد از این هم در نسل های آینده کسانی خواهند آمد که  در این جنگ با ما بوده اند و در کنار ما جهاد نمودند!

2 -  این روزها ایستادن کنار مردی که بیش از هر زمانی مورد هجمه و تخریب و توهین دشمن و دوستان اسبق است بصیرت و شجاعت و شرافتی می خواهد که سزاست دارنده ی این خصائل هر لحظه خدای را به واسطه این نعمت بزرگ شاکر باشد. این روزها که جنبش سیاه در کوی و برزن عزیز دلمان را به انواع دروغ ها و تهمت ها می گیرد و دشمن تیغ زنگار بسته ی کینه های قدیم را تیز می کند و دوست آلوده به چرب و شیرین دنیا و یا هوش از سر رفته به نیرنگ مدرنیته ،  استواری خود را از دست داده و فروپاشیده و مستاصل ، یاوه می بافد ، آن که محکم و پر شور و با بصیرت ایستاده کنار سید خراسانی ، مصداق همان مجاهدی ست که روزی امام متقین از دل تاریخ به او سلام داد و از یاران نبرد کرده در کنار خویش خواند.

3 – یاران استوار و مجاهدی  این روزها با سینه های ستبر و پیشانی بلند و عزمی مثال زدنی در کنار سید عزیزمان قرار گرفته اند که هیچ نیرنگ و پلیدی و شعبد ه ای اندکی از از آن ارادت بی پایان و عشق شگفتشان نمی کاهد: نه پریشان  گویی و پریشان احوالی های امثال عبدالپوپر دباغ  که فقر معنا و تهی بودن محتوا و استلال سست  وی به خدعه ی کلمات هم پنهان شدنی نیست و نه سست عنصری آن که روزگاری به واسطه ی سریال آبرو بر چهل سربازش ، موجب ریشخند چهره و شان هنرمند مسلمان شد و این روزها مهمل بافی اش ساز و دهل های پارتی اوباش را بیشتر کرده  و عجبا از از او و مسلمانی اش که فیلمی متعلق به دوران دیکتاتوری عراق را به ایران اسلامی می بندد و دخترکی که مادرش معترف است از خانه گریخته - و نه آنکه ربوده شده و ... - را بهانه می کند تا به دروغ آهنگران را بریده از انقلاب کند و... بعد که گافی چنین عظمی می دهد به جای پوزش ، تمسخر می کند و لابد انتظار دارد بزرگان و روحانیان به نصیحت چون اویی که خود در عمل به مکارم اخلاق چنین عاجز است گوش دهند و...

4 – این روزها برای مردم مومن و رشید ایران سربلند ، روزهای روسفیدی های مکرر و قبول شدن های پیاپی در امتحان های دشوار و مرد افکن است. غرب از هیچ خدعه و نیرنگ و صحنه سازی و خواص سوزی و آتش افروزی فروگزار نیست. روزهایی ست که غفلتی و خوابیدنی و سست گرفتنی ، تمام کمیل ها و قدرها و اعتکاف ها و قرآن خواندن ها و جبهه رفتن ها و صدقه دادن ها و مسجد و هیلت رفتن ها و حسین حسین گفتن ها را باد هوا می کند و ما را غرق هوا. از این همه ی هیاهوی درون تهی دشمن و رسانه های پر فریبش نترسیدن ، سستی عهد دوستان اسبق را به خدای و حضرت موعود حوالت دادن ، پر خواندن و پر تامل و تفکر و تدبر کردن و کم گفتن ، حوصله و صبر فراوان داشتن و از همه مهم تر در کنار عزیز دلمان سید رشید و حکیم خراسانی بودن و همیشه بودن ، راه پر افتخار سربلندی در دنیا و عقبی ست و این همان مسیر روشنی ست که ملت مومن ایران عزیز در پیش گرفته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/8:: 10:27 عصر     |     () نظر