سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
حاشیه‌های اختتامیه اجلاس خبرگان رهبری

غیبت هاشمی رفسنجانی هنگام قرائت بیانیه پایانی اجلاس مجلس خبرگان و نیز واکنش شماری از نمایندگان ملت به طرح رئیس مجلس خبرگان موسوم به "برون‌رفت از وضعیت فعلی کشور " از حواشی جالب توجه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان بود.

به گزارش فارس، اختتامیه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه در حالی برگزار شد که حواشی قابل تأمل و در عین حال جالب توجهی را با خود به همراه داشت.

* خبرنگاران رسانه‌های گروهی زمانی فرصت حضور در اجلاسیه ششم خبرگان را یافتند که هاشمی رفسنجانی ساعت 17.20 دقیقه محل این اجلاسیه واقع در مجلس قدیم را ترک کرده بود.

* زمانی خبرنگاران در محل مدعوین و مهمانان اجلاسیه قرار گرفتند که ‌آیت‌الله سیداحمد خاتمی به عنوان عضو هیئت رئیسه و نیز آیت‌الله هاشمی شاهرودی به عنوان نواب رئیس و ‌آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی به عنوان کارپرداز در محل هیئت رئیسه مجلس خبرگان مستقر بودند و آیت‌الله خاتمی به قرائت بیانیه 9 بندی ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان ملت بدون حضور هاشمی رفسنجانی پرداخت.

* هم‌نشینی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس جدید دستگاه قضایی که نمایندگی مردم مازندران در خبرگان رهبری را در کارنامه خود دارد در کنار معاون خود حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی که او نیز عضو خبرگان رهبری است و گپ و گفت این دو قابل توجه بود.

* بیعت مجدد خبرگان ملت با رهبر معظم انقلاب در بیانیه پایانی اجلاس که در آن معظم‌له را ادامه‌دهنده راه بینانگذار انقلاب مقدس اسلامی حضرت امام خمینی اعلام و لباس رهبری امت را بر قامتش زیبنده خواندند و نیز اعلام تبریک انتخاب مجدد محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور، از بندهای مهم بیانیه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری بود.

* آیت‌الله سیداحمد خاتمی پس از پایان قرائت بیاینه ششم اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری خطاب به اهالی رسانه مستقر در این اجلاسیه گفت که نیامدن آیت‌الله یزدی اگرچه از سوی برخی رسانه‌ها بار سیاسی گرفت اما این اقدام نابجایی از سوی آنان بود چرا که وی به علت بیماری در این اجلاسیه حضور نیافت و از رسانه‌ها می‌خواهیم تا در عرصه تحلیل‌های خود واقع‌بینانه عمل کنند.

* زنگ پایانی ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری که با حضور 66 نفر از نمایندگان ملت برگزار شد، رأس ساعت 18 به صدا درآمد.

* پس از اتمام اجلاسیه ششمین خبرگان ملت آیت‌الله سیداحمد خاتمی به همراه آیت‌الله حائری شیرازی به نمایندگی از خبرگان با حضور در منزل آیت‌الله یزدی از وی عیادت کردند.

* از نکات دیگر حاشیه این اجلاسیه موضع‌گیری‌های صریح و گاه متفاوت شماری از نمایندگان ملت در مجلس خبرگان رهبری نسبت به طرح هاشمی رفسنجانی موسوم به طرح "برون‌رفت از وضعیت فعلی کشور " بود، که مشروح آن بدون کم‌ و کاست بزودی در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 1:59 عصر     |     () نظر