سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى او را بجایى نرساند نسب او وى را پیش نراند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

ثانیه‏نیوز- دکتر یدالله جوانی- همواره شنیده بودیم که در دوره آخرالزمان اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‏نماید و در برخی مواضع جابه جایی هایی پدید می آید. شنیده بودیم که در این دوره زنان در هیبت مردان ظاهرمی‏شوند و بالعکس مردان به شکل و قیافه زن در جامعه ظاهر می گردند.

برهمین اساسی، گویا یک جریان سیاسی زمان کنونی را دوره آخرالزمان پنداشته و به این باور رسیده که همه چیز را باید برعکس نماید تا مورد پذیرش مخاطبانش قرار گیرد. رفتار سیاسی جبهه مدعی اصلاحات و سران آن فقط در همین چارچوب قابل تحلیل است. برخی از خواص و نخبگان سیاسی- مذهبی کشور با توجه به سوابق سران جبهه اصلاحات می گویند برای ما مواضع و رفتارهای این افراد در انتخابات دهم ریاست جمهوری و حوادث پس از آن نه تنها قابل هضم و درک نیست، بلکه در ردیف عجایب درآمده و باورکردنی نیست! باید به این عزیزان گفت، اگر دوره کنونی را دوره آخرالزمان فرض کنید، این مواضع و رفتارهای خارج از منطق را که از سوی افرادی با آن سوابق سیاسی و انقلابی سر می‏زند باور خواهید کرد، چرا که خود این آقایان چنین پنداشته اند.

نمونه های مثال زدنی بسیار است.

میرحسین موسوی با یک دروغ بزرگ، ظلمی بزرگ را به نظام اسلامی روا می دارد و فتنه ای عظیم را شکل می دهد و در این فتنه با جان و مال و آبروی مردم بازی می کند و امنیت و منافع ملی را در معرض خطر قرار می دهد و تمامی این رفتارها و اقدامات را در راستای استیفای حقوق ملت قلمداد نموده و بر عزم خود جهت ادامه این مسیر اصرار می ورزد!

براساس کدام اسناد و مدارک معتبر، میرحسین موسوی تقلب در انتخابات را قطعی دانست و براساس این قطعیت، جامعه را به آشوب کشاند و زمینه مداخلات اجنبی در کشور را فراهم ساخت؟ چگونه است که میرحسین با این دورغ بزرگ، ادعای تقلب در انتخابات را ثابت شده دانسته و براساس آن حکم به ابطال انتخابات می کند؟ در کدام بررسی و براساس کدام شکایت و براساس حکم کدام دادگاه ثابت گردید که انتخابات باید باطل گردد؟

احزاب و گروه های دوم خردادی نیز با ترجیح منافع حزبی و گروهی خود بر منافع ملی، میرحسین را در این دروغ بزرگ همراهی کرده و آنچنان با بیانیه ها و سخنرانی ها و فعال ساختن ارگان های مطبوعاتی خود بر طبل دروغ تقلب می کوبند که میرحسین را وارد عالم وهم و خیال کرده که خود نیز به این باور برسد که دروغ بزرگش واقعاً راست بوده است کار به جایی می رسد که در این وادی، دروغ، جعل، وهم و خیال اعتبار پیدا می کند و براساس این اعتبار از نوع آخرالزمانی آن، باید مردم را برای استیفای حقوقشان به خیابان ها آورد و در مقابل نظام اسلامی قرار داد.

میرحسین و حامیان داخلی و خارجی‏اش، رنگ سبز را نماد اهل بیت معرفی می کنند و با سبزپوش کردن جماعتی، از آن باعنوان موج عقلانیت سبز یاد شده و اکنون برای نهادینه کردن این حرکت به سبک و سیاق یک جنبش اجتماعی، سخن از تشکل راه سبز امید سخن به میان می آید. اما شما تعجب نکنید اگر جماعت‏ها، دختران و پسران آنچنانی را دیدید که با این نماد سبز اهل بیت چه ها کردند! اگر فیلم ها و عکس ها از مراسم سبزپوشان میتینگ تبلیغاتی میرحسین در سالروز دوم خرداد را در سالن ورزشگاه آزادی دیدید که با حضور آقای خاتمی، چگونه زنان و مردان به صورت مختلط و همانند پارتی ها به رقص و پایکوبی می پردازند، خیلی تعجب نکنید. خیلی به دنبال رابطه بین نماد سبز اهل بیت با این جماعت و این نوع رفتارها و سخنانشان که فقط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را خوشحال می کند، نگردید. این مسایل را در دوره آخرالزمان یک امر عادی و طبیعی بپندارید! اگر نماد سبز اهل بیت را در تجمعات دیگر قبل و بعد از انتخابات در میان بخشی از هواداران موسوی در داخل و خارج از کشور دیدید که این جماعت ها با انقلاب اسلامی وآموزه های دینی، ارزش ها و آرمان های امام خمینی (ره) بیگانه بودند و اکنون گرد کسی جمع شده اند که دم از احیای تفکر و اندیشه حضرت امام (ره) می زند، خیلی تعجب نکنید. فقط یک لحظه بپندارید که در دوره آخرالزمان هستید، سریع از حالت تعجب خارج می شوید.

اگر شنیدید که در روز 25 خرداد عده ای از سبزپوشان به حوزه 117 بسیج حمله کردند تا این مقر نظامی حکومت اسلامی را که کارکردی جز تأمین امنیت مردم و شهروندان تهرانی طی سال های اخیر نداشته، خلع سلاح کنند و به دنبال دفاع و تیراندازی حافظان این مقر نظامی، چند نفر از مهاجمین کشته شده و میرحسین برای این کشته شدگان سیاه پوش گردید و آنان را شهید نامید، خیلی تعجب نکنید!

اگر شنیدید که برای این قبیل کشته شدگان از یک سو بیگانگان و تمامی جریان های ضد انقلابی خارجه نشین متأثر شده و اشک می ریزند و از سوی دیگر افرادی از قم که عده ای آنان را در کسوت و جایگاه مرجعیت می پندارند بیانیه داده و اعلام عزای عمومی می کنند، باز هم تعجب نکنید. به دنبال این جواب این سوال هم نباشید که مگر حضرت امام خمینی (ره) نفرمودند که حفظ حکومت اسلامی از اوجب واجبات است، پس چرا میرحسین موسوی مدعی خط امام (ره) و حامیانشان، از کسانیکه بیش از دو ساعت تلاش کردند تا حوزه 117 بسیج را ساقط کرده و به اسلحه های آن دست یابند، تجلیل نموده و کشته شدگان آن را شهید می نامند! خیلی هم تعجب نکنید که میرحسین و کروبی با هم کمیته شهیدسازی درست کرده و عده ای با دروغ و جعل و سناریوسازی های پی درپی تلاش می کنند تا برای حرکت موج سبز عقلانیت، هر چه بتوانند شهدای بیشتری دست و پا کنند.

واقعاً تعجب نکنید که این کمیته لیست 72 نفر شهید را به عدد شهدای کربلا اعلام می دارد و پس از اعلام این لیست، سر و صدای افرادی از این کشته شدگان! بلند می شود و می گویند، ایها الناس ما زنده ایم ولی نمی دانیم چرا موسوی و حامیانش اصرار دارند که ما را کشته بپندارند، آنهم از نوع شهیدش! بله واقعاً تعجب نکنید چون بالاخره دوره آخرالزمان اگر شنیدید کسانی که تا به حال با شعارهایی چون الله اکبر بیگانه بودند و اکنون با خط دهی بیگانگان و استقبال میرحسین و حامیانش رو به شعار الله اکبر آورده اند و این شعار را به عنوان یک حرکت نمادین برای مخالفت با نظام اسلامی سرمی دهند، خیلی متحیر نشوید. اگر افرادی از این جماعت را با نمادهای سبز که همان نماد اهل بیت است و با قیافه هایی خاص که هیچ تناسبی با هیبت مومنین و نمازگزاران جمعه ندارند، در صفوف نماز جمعه تهران دیدید، حیرت زده نشوید. اگر عکس های دختران و پسران را به صورت مختلط و در کنار هم و آنهم با کفش در حال ایستادن به نماز دیدید، خیلی شگفت زده نشوید. تمامی اینها مربوط به دوره آخرالزمانی است.

چنانچه ملاحظه می کنید که فردی با آن همه سوابق مبارزاتی و انقلابی برای مخدوش کردن چهره نظام اسلامی به هر نوع رفتار غیرمنطقی دست می زند و اسباب خوشحالی دشمنان را فراهم می سازد، خیلی تعجب نکنید. اگر شنیدید این فرد برای اثبات ادعاها و اتهاماتش به نظام اسلامی از طریق فرزندش وعده پول کلان به یک زندانی بدسابقه می دهد تا او با حرف های دروغش سندی برای این قبیل ادعاها باشد! خیلی تعجب نکنید. اگر فردا باخبر شدید که زن بدکاره ای را اجیر می کنند و با پول او را متقاعد می کنند تا در برابر دروغین آنها که دنبال سندسازی هستند، اتهاماتی را متوجه نظام اسلامی بکند، خیلی تعجب نکنید. انجام تمامی این قبیل موارد در دوره آخرالزمان از نظر این جماعت مدعی اخلاق و اسلام و خط امام (ره)، برای استیفای حقوق مردم بلااشکال است.

اما از طرف دیگر برای این جماعتی که دروغ، جعل، وهم و خیال اعتبار دارد و براساس آن می توان قضاوت کرد، اسناد، مدارک، اطلاعات و اعترافات صریح فاقد اعتبار است. به دنبال برگزاری چندین جلسه دادگاه متهمین و انجام اعترافات صریح آنان در مورد دروغ بودن تقلب و اینکه جریان دوم خرداد چه اهدافی را دنبال می کردند، این جریان با تمام توان تلاش دارد اینگونه القاء نماید که این قبیل اعترافات فاقد اعتبار حقوقی و قضایی است!

با در نظر گرفتن اینکه در دوره آخرالزمان قرار گرفته ایم، نباید نسبت به این نوع موضعگیری ها در قبال اعترافات در دادگاه تعجب کرد.

اگر اسناد و مدارکی چون سند تأملات راهبردی جبهه مشارکت به صورت مکتوب به دست می آید و امضای اعضای اصلی جبهه مشارکت در پای آن وجود دارد و در این سند به عبور از نظام دینی و آرمان‏های حضرت امام (ره) تصریح شده، تعجب نکنید که با وجود چنین سندی، آقای خاتمی در جمع شورای مرکزی جبهه اصلاحات بر انجام تغییر با اصلاحات پافشاری کرده و با صراحت می گوید منظور ما از اصلاحات و تغییر، بازگشت به خط امام (ره) می باشد!

اگر سردار جعفری، فرمانده کل سپاه براساس اطلاعات متقن و غیرقابل خدشه، نیات سران اصلی جبهه اصلاحات را افشا می‏کند و آنان و هوادارانشان سراسیمه این اطلاعات را مخدوش و غیر معتبر اعلام می‏دارند، خیلی تعجب نکنید. این وارونگی‏ها برای عده ای عادی شده با این تصور که این راه و روش نتیجه بخش خواهد بود.

اما دیری نخواهد پایید که حقایق روشن شده و هر چیز به حکم عدالت در جای خود قرار خواهد گرفت. مردم ایران هوشیارتر از آنند که کسانی بخواهند اینگونه آنان را فریب دهند. مردم ایران با پشتیبانی کامل از ولایت فقیه براساس سفارش و وصیت حضرت امام (ره)، فتنه فتنه گران و حیله حیله گران را به خود آنان بازگردانده و اجازه نمی دهند به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای وارد گردد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/1:: 8:15 عصر     |     () نظر