سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد : «نعمت هایم را به خلقم یادآوری کن، به آنان نیکی نما و مرا محبوبشان گردان که آنان، جز کسی را که به آنان نیکی نموده است، دوست نمی دارند».غایت آرزوی دوستداران [إرشاد القلوب]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
ثانیه‏نیوز- حسین قدیانی- مراسم شب قبر نصف شب دیشب در مسجد ضرار برگزار شد. در این مراسم که در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد، تعدادی از اعضای خط نفاق جدید و نمایندگان سکولارهای عظام و فرستاده گرگ دبلیوزپلنگ حضور داشتند. در ابتدای مراسم شیرین عبادی به قرائت بندهایی از بیانیه حقوق بشر پرداخت و سپس از حضار خواست بیانیه حقوق بشر را با حرکت ژانگولر روی انگشت اشاره خود قرار دهند.

بعد از این مراسم، دکتر سیریش در سخنان مبسوطی به دفاع از شیخ اصلاحات پرداخت و از حاضران در مراسم خواست با صدای بلند 10 مرتبه بخوانند: «یا سند من لا سندله!!». وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دوران سلطان محمود و سلطان سنجر، خود را «انوری» بوش، «ایاز» اوباما و دلقک شیمون پرز دانست.

وی در ادامه به فواید شکلک درآوردن برای استکبار جهانی اشاره کرد و از کروبی خواست بخشی از پولی که از شهرام جزایری گرفته را به حساب وی واریز کند. دکتر سیریش با انتقاد شدید از کسانی که وی را «فرج حاج دباغ» صدا می‌زنند، گفت: هرکس مرا فرج حاج دباغ صدا بزند، مثل این می‌ماند که در قتل ندا آقاسلطان با «بی‌بی‌سی» همکاری کرده باشد.

وی افزود: ابراز ارادت به آمریکا حتی اگر از روی ریا هم باشد، باز مورد قبول است مگر اینکه عکس آن ثابت شود که این خود محصول فرایندی جدای از منشا تاثیرگذاری نیروهای خودی و غیرخودی در مکانیسم‌های حقوق بشری و معیارهای اخلاق مدنی و پارادایم منبعث از قبض و بسط و تلگراف و تلفن و ریش‌تراش و همزن برقی و سبزی پاک‌کن است.

وی که داشت چرت و پرت می‌گفت، انفجار شیمیایی هیروشیما، حادثه سونامی، سیل هند، غرق شدن فرعون در نیل، رفتن مگس در بینی نمرود، کج شدن برج پیزا، لق شدن منارجنبان، تخریب طاق کسری و سوت شدن برج‌های تجارت‌ جهانی را کار جمهوری اسلامی دانست و از کروبی خواست لااقل سند این جنایات را به دادگاه ارائه دهد.

وی با نقد برنامه‌های شیخ اصلاحات، گفت: فری کله‌پز اگر نامزد می‌شد، بیشتر از کروبی رای می‌آورد و من در انتخابات دور بعد از آرای باطله حمایت خواهم کرد که همه اینها نشان دهنده وجود تقلب در انتخابات است.

دکتر سیریش چرخش خود از کروبی به سمت آرای باطله را عجیب و در عین حال دردآور دانست و این را یکی دیگر از جنایت‌های نظام خواند.

وی با اشاره به حوادث صدر اسلام با محشر خواندن سلوک سیاسی معاویه، گفت: اگر همه یاران اسلام مثل ابوموسی اشعری، ساده‌لوح و مثل عبدالله‌ابن ابی، منافق و مثل ابن ملجم، هالو پنجشنبه بودند، در آن صورت شیخ اصلاحات برای ادعاهایش کلی سند و مدرک ارائه می‌کرد.

دکتر سیریش با پاسخ دادن به ابراز احساس مخاطبان که شعار می‌دادند «یا سند من لاسند له» از آنها خواست بفرمایند تا وی ادامه حرف‌هایش را بزند. وی که عصبانی شده بود به تعدادی از شعاردهندگان که کاسه داغ‌تر از‌ آش شده بودند، گفت: بتمرگید سر جای‌تان! و سپس به برتری نقش اخلاق بر دین در اداره جامعه اشارات مبسوطی کرد. وی پیشنهاد کرد، هفته پنجم ماه رمضان به عنوان «روز تخس» اعلام شود و آقازاده‌ها به خیابان بریزند و شلوغ - پلوغ کنند.

دکتر سیریش با مقایسه دوران فعلی با دوران صدراسلام گفت: بلانسبت انگار روح قطام در کالبد […] حلول کرده است!! دکتر سیریش در پایان اظهارات خود از کروبی خواست از کلید گاوصندوق شهرام جزایری یک زاپاس بزند! در ادامه مراسم، حجت‌الامسال هرمنوتیک به بیان مظلومیت ابوموسی اشعری در تاریخ پرداخت و با انتقاد از کسانی که ابوموسی را خر کردند، گفت: خر کردن ابوموسی کار ذلیل مرده عمروعاص بود!!

وی ادامه داد: زن‌ها در صدر اسلام سوار خر می‌شدند پس الان دوچرخه‌سواری بانوان بلامانع است. هرمنوتیک با تشکر از صحبت‌های دکتر سیریش گفت: اگر نبود که هر آن احتمال خفه شدن آدم به خاطر بوی بد دهان دکتر سیریش وجود داشت، حاضر بودم برای سخنان وی میکروفن باشم.

بعد از سخنان هرمنوتیک، فرستاده گرگ دبلیوزپلنگ پشت میکروفن حاضر شد و با صدای ناله خود، حضار را به غلط کردن انداخت! این مراسم تا بوق سگ ادامه داشت.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/1:: 1:44 عصر     |     () نظر