سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دانشمندی، بیمناک است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
چهارشنبه ?? مهر ????


محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر اظهارات جرج سوروس در دیدار خاتمی واقعیت داشته باشد، باید گفت انالله و اناالیه راجعون؛ واقعاً برای جامعه سیاسی ما این مصیبت بزرگی است.

به گزارش رجانیوز، حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت، افزود: البته ما منتظر اظهارنظر آقای خاتمی در مورد مطالب سوروس هستیم.

جورج سوروس رییس هیات مدیره موسسه جامعه باز (OSI) در مراسمی که به مناسبت هشتمین سالگرد حوادث یازدهم سپتامبر در نیویورک برگزار شد، با اشاره به دیدارش با خاتمی رییس جمهور سابق ایران گفت: خاتمی به من گفت با حکومت مذهبی نمی‌توان به دمکراسی دست یافت.

حبیبی همچنین با اشاره به شرارت گروهک فتنه در مراسم روز قدس گفت: هر کس که کمترین بهره هوشی داشته باشد می فهمد خط آمریکا در ایران خط التهاب و تشنج آفرینی است.

وی با تجلیل از حضور حماسی ملت در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: در حالی که اصولگرایان در حال آفرینش فضای برادری، مهربانی و حسن ظن در جامعه هستند، خط التهاب مسیر ناسزا و تهمت به نظام و مردم را پیش گرفته است و نمی گذارد مسئولان نظام گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت را به پیش ببرند و هر روز غائله ای برپا می کنند.

حبیبی با اشاره به چگونگی برخورد با این پدیده تصریح کرد: هر انقلاب را با دشمنان آن باید شناخت، انقلاب اسلامی هیچ روزی بی دشمن نبوده است، انقلاب امروز در اوج بالندگی و حیات خود می باشد طبیعی است این نوع مقاومتهای شیطانی در درون و برون آن دیده شود.

حبیبی با تاکید بر اینکه مردم طی 30 سال گذشته مثل فولاد زیر فشار دشمن سرسخت انقلاب آبدیده شده اند، بیان داشت: مردم همیشه در وقت خود بویژه در انتخابات قدرت خود را در تبری از خط التهاب و دشمنی نشان داده اند، دشمنان قدرت مردم را دست کم گرفته اند.

وی با اشاره به برخی شعارهای انحرافی خط التهاب در روز قدس اظهار داشت: موسوی و خاتمی باید بطور شفاف مرز خود را با کسانی که از اسرائیل غاصب دستور می گیرند مشخص کنند، عصبانیت آنها از نتایج انتخابات نباید آنها را در دامن سیاستهای رژیم صهیونیستی بیندازد. عصبانیت نباید آنها را در مقابل آرمان امام(ره) و آرزوی ملت برای رهایی قدس شریف قرار دهد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات کروبی مبنی بر تکرار ادعاهای بی اساس علیه نظام گفت: آقای کروبی یکبار می گوید و می نویسد که صحت و سقم مطالب مربوط به آزار جنسی برایش روشن نیست یکبار هم طوری می گوید و می نویسد که گویا صحت دارد.

وی افزود: شجاعتی که آقای کروبی برای خودشان قائل هستند و موازین شرعی حکم می کند که ایشان صریحاً اعلام کنند که مطالبی شنیده اند و رسیدگی به آن را به قوه قضائیه محول نموده اند و بیش از این خودشان را در دام دشمنان گرفتار نکنند.

وی افزود: سئوال ما از آقای کروبی این است که آیا افسانه هایی نظیر ترانه موسوی و عاطفه امام هشداری برای شما نبوده است؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/1:: 1:37 عصر     |     () نظر