سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد و آنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
کیهان: آقای خاتمی! جورج سوروس شما را تمام شده تلقی می کند
جرج سوروس می داند اظهاراتش به موقعیت خاتمی لطمه شدیدی می زند ولی چرا ماجرای ملاقات خود را افشاء می کند؟! کاش آقای خاتمی می دانست علت اصلی این اقدام جرج سوروس آن است که وی بعد از ماجرای اخیر، تاریخ بهره گیری از آقای خاتمی را تمام شده تلقی می کند!
  
دفتر آقای سید محمد خاتمی با ارسال نمابری به کیهان خبر ملاقات آقای خاتمی با «جرج سوروس» را تکذیب کرده است که متن تکذیبیه ایشان و توضیحات کیهان در پی می آید؛
«با تأسف فراوان هر روز شاهد ادعاهای بی اساس نسبت به شخصیت های انقلاب و کشور و افراد و شهروندان و ایراد تهمت های ناروا به آنان هستیم. این امر اگرچه تازگی ندارد ولی اصرار بعضی محافل و رسانه ها بر این اقدام زشت، بعد از بیانات روشن رهبری معظم در خطبه نماز عید فطر درخور تأمل است و نشان دهنده میزان صداقت دروغ پردازان در ادعای پیروی از رهبری است.
آنچه به نقل از فردی به نام جرج سوروس در پاره ای مطبوعات و رسانه ها آمده یا تیترسازی شده است اساساً فاقد صحت است.
سید محمد خاتمی نه این شخص را می شناسد و نه طبعاً در داووس یا جای دیگری با ایشان دیدار و گفت وگوی شخصی یا مشخصی داشته است. البته در مجامع فراوان بین المللی که ایشان شرکت یا سخنرانی کرده اند شنوندگان فراوان داشته است و مطالب بیان شده توسط ایشان کاملاً روشن است و مسئولان عالی رتبه نیز مرتباً چه به صورت مکتوب و چه شفاهاً در جریان قرار گرفته اند. همچنین متن سخنان و مصاحبه ها و مطالب ایشان نیز در رسانه های جهانی و ایرانی به موقع منعکس شده است.
گرچه این دروغ پردازی ها و تهمت زنی ها در وجدان بیدار مردم شریفی که اسلام و ایران و آزادی و پیشرفت و حرمت انسان را می خواهند، بی اثر بلکه دارای اثر معکوس است، ولی از بداخلاقی در جامعه و نظامی که باید مهمترین شاخصه آن راستی و اخلاق باشد به خدا پناه می بریم!!»
کیهان: درباره جوابیه آقای خاتمی اشاره به چند نکته ضروری است؛
1- خبر ملاقات خاتمی با جرج سوروس را شخص جرج سوروس مطرح کرده و در سایت خود نیز آن را پوشش داده است. جرج سوروس، در این گزارش به جزئیات ملاقات خویش و نظرات رد و بدل شده میان خود و خاتمی نیز پرداخته است. بنابراین آقای خاتمی باید اظهارات وی را تکذیب کند نه خبر کیهان را. ولی با توجه به نمونه های مشابه، این احتمال قوت می گیرد که آقای خاتمی بیم آن دارد که در صورت تکذیب اظهارات جرج سوروس با ارائه اسناد ملاقات از سوی او مواجه شود!! که امیدواریم این احتمال مردود باشد.
2- ممکن است گفته شود جرج سوروس یک «فاسق» است و سخن او قابل استناد نیست که ضمن تأیید این نظر باید گفت؛ اگر آقای خاتمی او را فاسق می داند چرا در جریان فتنه اخیر دقیقاً دستورالعمل های مکتوب او و جین شارپ را به اجرا درآورده است؟! این همخوانی، قرینه دیگری است که اظهارات جرج سوروس صهیونیست درباره ملاقات پنهان با خاتمی را قابل قبول نشان می دهد.
3- کیان تاج بخش، جاسوس نشان دار «سیا» و مسئول وقت ستاد انتخابات آقای خاتمی در آمریکا انجام این ملاقات را تأیید کرده بود. البته آقای خاتمی اظهارات وی را تکذیب کرد ولی برای استنادات وی دلیلی ارائه نکرد.
4- دیروز خبرنگاران از آقای ظریف که به گفته جرج سوروس در ملاقات مورد اشاره حضور داشته است درباره این ملاقات سوال کردند اما ایشان از تکذیب صریح این ملاقات خودداری کرده و طفره رفت.
5-آقای عطریان فر عضو برجسته ستاد انتخاباتی خاتمی و مشاور نزدیک وی در سفر به آمریکا در منزل جرج سوروس با وی ملاقات و مذاکره داشته است. آیا جناب خاتمی که ملاقات خود با جرج سوروس را تکذیب می کند، می تواند با توجه به شواهد و اسناد یاد شده ارتباط خود با وی را نیز تکذیب کند؟!
6-پیش از این نیز آقای خاتمی برخی از گزارش های کیهان درباره بعضی از اقدامات بیرونی و داخلی خود را تکذیب کرده بود که بعد از ارائه اسناد مربوطه درباره آن سکوت معنی داری کرد!که ماجرای اظهاراتش در سفر به آمریکا - این سفر با روادید ویژه بوش صورت گرفته بود - ، داستان دست دادنش با زنان نامحرم در ایتالیا، اختصاص 400 هزار دلار از بیت المال به یکی از کارگردانان و... از جمله آنهاست.
7- کیهان بسیار خشنود خواهد شد اگر این ملاقات صورت نگرفته باشد ولی متاسفانه شواهد مورد اشاره و نیز پیروی موسوی و خاتمی از فرمول جرج سوروس، جین شارپ و مایکل لدین در فتنه انگیزی اخیر، جای زیادی برای قبول این تکذیب باقی نمی گذارد.
8-و بالاخره جرج سوروس می داند اظهاراتش به موقعیت خاتمی لطمه شدیدی می زند ولی چرا ماجرای ملاقات خود را افشاء می کند؟! کاش آقای خاتمی می دانست علت اصلی این اقدام جرج سوروس آن است که وی بعد از ماجرای اخیر، تاریخ بهره گیری از آقای خاتمی را تمام شده تلقی می کند!

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/1:: 1:7 عصر     |     () نظر