سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای از امّتم را دوست بدارد، محبّتش را در دل های برگزیدگانش، در جان های فرشتگانش و ساکنان عرشش می افکند، تا دوستش بدارند . به حقیقتْ چنین کسی، دوستدار خدا است . خوشا به حالش! و اورا در روز قیامتْ نزد خداوند، حقّ شفاعت است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
نامه دوم دوست 40ساله کروبی به وی: به کجا می روی؟
  
از شیخ جلال گنجه ای تا شیخ مهدی کروبی

اشاره: نویسنده این نامه همانطور که در نامه اول گقته شده اظهار می کند، 20 خرداد سال 1342 به اتفاق آقای کروبی در جریان مبارزه علیه رژیم ستمشاهی دستگیر و زندانی شده است. وی از سال 1338 تاکنون با ایشان سابقه دوستی دارد.
آقای کروبی سلام علیکم
بعدازظهر روز قدس تلویزیون راهپیمایی و اجتماع میلیونی مردم مسلمان ایران که به سفارش امام خمینی راحل به حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین به خیابان ها آمده و در نمازجمعه شرکت کرده بودند را نشان می داد. در مقابل آنها عده ای مشاهده شدند که با داشتن پارچه های سبز به عنوان طرفداران میرحسین که شعار های طراحی و القا شده از سوی صهیونیست ها را سر می دادند و شما نیز با آن لباس روحانیت در بین آنان نمایان بودید، این صحنه بسیار متاثرکننده یادآور اجتماع منافقین اول انقلاب که زیر پرچم مخصوص خودشان و در مقابل سیل خروشان ملت اجتماع کوچکی داشتند و شیخ جلال گنجه ای به عنوان روحانی در میان آنها حضور داشت، بود. آقای کروبی شما کجا و او کجا. خودت را خیلی کوچک کردی و قدر و منزلت خود را ندانستی و اعتبار خود را بسیار ارزان در اختیار آنان گذاشتی. بدان این حرکت شما نشان از آزادگی و حریت نیست. این شجاعت و شهامت نیست. این دور شدن از اصل خویش است، دور شدن از آرمان امام راحل و انقلاب است، این دور شدن از مسیر رسو ل الله(ص) است، گرفتار شدن در دام منافقین است، به کجا می روی؟ مگر چه اتفاقی افتاد؟ شما که از جایگاه خوبی در نظام برخوردار بودی، شما که از موقعیت و احترام بیشتری از یک رئیس جمهور برخوردار بودی که چند سالی ریاست می کند و سپس در میان آحاد مردم قرار می گیرد.
قابل پیش بینی است آنان که به جمعشان پیوستی وقتی بازیشان تمام شود دیگر برای شما هیچ ارزشی قائل نخواهند بود. مراقب باشید که پای شما را به محافل داخل و خارج از کشور خود باز نکنند که آنگاه دیگر راه برگشتی نخواهد بود و باید یک عمر جیره خوار آن ها باشی. نفرین خدا و رسولش بر آنان که به خاطر دنیای خودشان شیخ ساده دل ما را از ما گرفته و به نابودی سوق می دهند.
جریان انتخابات 22 خرداد امتحان بزرگی بود که بسیاری از افراد ناخالص مردود شدند و بعضی توانستند خود را از مردودی برهانند. اما شما با آن پیشینه انقلابی هنوز نتوانستی و همه دوستداران حقیقی ات را غصه دار کردی، بیا با شجاعت و شهامتی که در شما سراغ داریم با اتکال به خداوند و مدد گرفتن از آقا امام زمان(عج) برگرد و توصیه های امام (ره) را سرلوحه زندگی خود قرار ده، آنان که شما در میانشان ایستاده بودی یک جناح سیاسی نیستند آن ها با پخش شیرینی و نوشیدنی و خوردن آن در روز ماه رمضان نشان دادند افرادی لامذهب یا لاابالی هستند که با اعتقادات دینی مردم و شما مبارزه می کنند. امید است این رفتار آنان شما را بیدار کند، انشاء الله.
سیدابوالحسن طباطبائی
30/6/88
کیهان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/1:: 1:5 عصر     |     () نظر