سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، بالاترین رستگاری است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

کسی که به نوائی می رسد طغیان می کند.

امام علی (ع)

همکار خارجه نشین نشریات زنجیره ای تاکید کرد اصلاح طلبان به هاشمی خیانت کردند و اکنون می خواهند از او استفاده کنند.
به گزارش کیهان، کاملیا - الف که زمانی با روزنامه فائزه هاشمی (زن) همکاری می کرد و به مصاحبه با کسانی نظیر بیوه شاه معدوم و ابولحسن بنی صدر پرداخت، می نویسد: اصلاح طلبانی که هاشمی را قهرمان می خوانند، در دوره خاتمی او را در انظار مورد تمسخر قرار دادند و به او خیانت کردند.
وی می افزاید: اصلاح طلبان یک دهه پیش توهین و افتراهایی به هاشمی نسبت دادند. همه بخاطر می آورند که چگونه در اواخر دهه هفتاد، دو روزنامه نگار برجسته [!؟] آقای اکبر گنجی و عمادالدین باقی با نوشتن کتابهای «عالیجناب سرخ پوش» و «عالیجناب خاکستری» حیثیت هاشمی را نشانه گرفتند و او را مسئول قتلهای زنجیره ای دانستند. این کتابها دست به دست می چرخید و نوشته های آن دهان به دهان تکرار می شد. او مردی تشنه قدرت و مرموز خوانده شده بود که می توانست انتقامهای سنگدلانه ای از مخالفین خود بگیرد. هاشمی این نوشته ها را خواند و ساکت ماند و دوازده سال طول کشید تا همین جماعت بار دیگر او را قهرمان بخوانند و خانه اش را دق الباب کنند.
گفتنی است چند سال پیش، این خبرنگار زنجیره ای به همراه عطریانفر و چند نفر دیگر با جورج سوروس (سرمایه گذار انقلاب های مخملی) در منزل وی ملاقات کرده بودن

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/29:: 2:28 عصر     |     () نظر