سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشش را در نهان به کار نبندد، درعیان رسوایش کند . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

همنشینی با فاسقان انسان را در معرض اتهام قرار می دهد.

امام علی (ع)

گزارش کیهان از ملاقات کرباسچی و نوری با منتظری
کیهان نوشت: چند تن از عناصر افراطی به ملاقات آقای منتظری در قم رفتند.
براساس اخبار منتشره در این ملاقات، عبدالله نوری، غلامحسین کرباسچی، محمود حجتی، عبدالمجید معادیخواه و علی حکمت حضور داشته و خواستار تحرک بیشتر در قم نسبت به وقایع اخیر کشور شده اند. این ملاقات در حالی انجام می شود که باند مهدی هاشمی معدوم تحرکات خود را شدت بخشیده و کسانی چون منتظری، صانعی و بیات را وادار به ایفای نقش در سناریوی اتهام پراکنی و ایجاد التهاب در فضای سیاسی کرده است. باند مذکور در تهران نیز تلاش کرده با واسطه هایی خود را به کروبی و موسوی نزدیک کند و از طریق شبکه ایجاد شده، انتقام حرکت شجاعانه حضرت امام در جراحی غده نفاق لانه کرده در بیت آقای منتظری را از نظام و انقلاب بگیرد. در این راستا عناصری نظیر ع. باقی در اطراف آقای کروبی بشدت فعالند و گفته می شود بخشی از مقدمات جوگرفتگی آقای کروبی نیز توسط همین طیف فراهم شده است به نحوی که ع.باقی در گفت وگو با مجله صهیونیستی اشپیگل تایید کرد من و کروبی اطلاعات مذکور را با هم به دست آورده ایم.
وی در عین حال مدعی شد «بسیاری از قربانیان تجاوز از روی شرم سکوت کرده اند» و این در حالی است که در روزگار اصلاحات هم اتهامات بی پایه را مطرح کرده بود و همین امر باعث گلایه آقای خاتمی از رویه وی شد. انتقاد خاتمی از دروغ پردازی این عنصر کلاهبردار که خطاب به وزیر اطلاعات وقت (یونسی) نوشته شده بود، در دادگاه قرائت شد.
شایان ذکر است در سوابق باند مهدی هاشمی، انواع جنایت ها و آدم کشی ها- صرفا به خاطر تفاوت سلیقه!- در کنار شایعه پراکنی، ایجاد اختلاف بین مسئولین، معارضه با رهبری نظام، ترور شخصیت مسئولان و... دیده می شود و عجیب اینکه عناصری نظیر عبدالله نوری و کروبی که ادعای حمایت از خط امام داشته اند، اکنون به خاطر اغراض و عقده های سیاسی ارادتمند شیخ مطرود حضرت امام شده اند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/29:: 2:26 عصر     |     () نظر