سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتار دیگرى که از این مقوله است فرمود : ] از مردمان کسى است که کار زشت را ناپسند مى‏شمارد و به دست و زبان و دل خود آن را خوش نمى‏دارد ، چنین کسى خصلتهاى نیک را به کمال رسانیده ، و از آنان کسى است که به زبان و دل خود انکار کند و دست به کار نبرد ، چنین کسى دو خصلت از خصلتهاى نیک را گرفته و خصلتى را تباه ساخته ، و از آنان کسى است که منکر را به دل زشت مى‏دارد و به دست و زبان خود بر آن انکار نیارد ، چنین کس دو خصلت را که شریف‏تر است ضایع ساخته و به یک خصلت پرداخته ، و از آنان کسى است که منکر را باز ندارد به دست و دل و زبان ، چنین کس مرده‏اى است میان زندگان ، و همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا برابر امر به معروف و نهى از منکر ، چون دمیدنى است به دریاى پر موج پهناور . و همانا امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک کنند و نه از مقدار روزى بکاهند و فاضلتر از همه اینها سخن عدالت است که پیش روى حاکمى ستمکار گویند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
سیل قصه ها و پیامها از قول «یک فرد مطلع»، «یک زندانی آزاد شده»، «خانواده یکی از بازداشت شدگان» و...
در این شیوه از قول «یکی از افرادی که به تازگی آزاد شده اما به دلایل امنیتی مایل نیست در مصاحبه بیاید»، انواع قصه ها با جزئیاتی قابل تامل سرهم می شود و نویسنده قصه از زبان یک بازداشت شده، انواع دروغ ها و ماجراها را سرهم می کند تا تصویری فجیع توأم با تجاوز جنسی و... به مخاطب القا کند.
  
شبکه اطلاعاتی- رسانه ای عنکبوت مجددا به ترفند رمان نویسی و افسانه بافی به قصد فریب مخاطبان و القای شایعات درباره نحوه رفتار با بازداشت شدگان آشوب های خیابانی رو کرده است.
به گزارش کیهان، در این شیوه از قول «یکی از افرادی که به تازگی آزاد شده اما به دلایل امنیتی مایل نیست در مصاحبه بیاید»، انواع قصه ها با جزئیاتی قابل تامل سرهم می شود و نویسنده قصه از زبان یک بازداشت شده، انواع دروغ ها و ماجراها را سرهم می کند تا تصویری فجیع توأم با تجاوز جنسی و... به مخاطب القا کند.
این شیوه از آن جهت نخ نما و لو رفته است که چند ماه پیش باند مشابهی از سوی نیروهای اطلاعاتی شناسایی و منهدم شد. باند مذکور که از خارج کشور هدایت می شدند، در راستای ترویج فساد اخلاقی و ریختن قبح آن در جامعه، به داستان سرایی در پوشش مخاطبان معمولی ایرانی اقدام می کردند و مثلا جزئیات روابط جنسی با محارم خود را به نحوی که برای مخاطب باورپذیر شود، روی سایت ها قرار می دادند اما پس از دستگیری عناصر یاد شده معلوم گردید تمام این اتفاق در واقع یک کار هدایت شده با هدف باورپذیرکردن القائات طراحی شده در اتاق فکرهای بیگانه بوده است.
گذری بر مطالب منتشره در هفته اخیر در سایت های رادیو فردا، دویچه وله، بی بی سی، رادیو زمانه، روز آن لاین، رادیو فرانسه و صدها سایت مشابه نشان می دهد که پروژه قصه بافی از قول «یک فرد مطلع»، «یک زندانی آزاد شده»، «هم سلولی یک زندانی مورد تجاوز قرار گرفته»، «یک زندانی سیاسی اول انقلاب»، «خانواده یکی از بازداشت شدگان» و... به عنوان یک پروژه مشترک در دستور کار این شبکه عنکبوتی قرار گرفته است و جالب اینکه مرزهای جغرافیایی بین رسانه های آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هلندی و... هم برداشته شده به نحوی که مطالب منتشره در این قبیل سایت ها نشان می دهد همه آنها تصمیمات پردازش شده در یک اتاق عملیات روانی مشترک را عملیاتی می کنند.
احتمال می رود برخی از نویسندگان قصه های مشمئزکننده کذایی همان نویسندگان قدیمی داستان های مبتذل باشند که در این امر پس از چند دهه تخصص پیدا کرده اند!

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/29:: 2:24 عصر     |     () نظر