سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پیشاپیش رایها تاخت ، درست را از خطا باز شناخت . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
فرزند وزیر اطلاعات دولت اصلاحات تصریح کرد جنبش سبز میرحسین موسوی از نبود استراتژی رنج می برد و از جمله مخالفان جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی در این جبهه حضور دارند.

حسن یونسی در سایتنزدیک بهموسویمی نویسد: جنبش سبز این روزها به وضوح از نبود استراتژی رنج می برد. این جبهه بزرگ در درون خود ایده های بسیار متفاوتی را جای داده است. در یکسوی آن جریان هایی قرار دارند که ریشه همه مسائل را جمهوری اسلامی می دانند، جریان دیگر با ولایت فقیه مخالفند و گروهی دیگر معتقد به تغییر قانون اساسی هستند. ما باید پشت رهبران باشیم نه یک قدم جلوتر، نه یک قدم عقب تر.

وی ادعا کرد خاتمی، موسوی و کروبی طرفدار اجرای کامل قانون اساسی هستند اما روشن نکرد که اگر این ادعا واقعیت دارد پس چرا با طیف های ضدانقلاب مخالف جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی در یک جبهه مشترک قرار گرفته و همکار شده اند و چگونه می توان از بدنه خواست پشت سر رهبران خواستار حمایت از قانون اساسی باشند در حالی که سران جنبش خود با گروهک های ضدانقلاب و ضد قانون اساسی به ائتلاف کامل رسیده اند.

گفتنی است یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی پیش از این از هشدار مکرر خود به برخی احزاب دولتی نظیر مشارکت مبنی بر اینکه شما نمی توانید هم در حاکمیت باشید و هم رفتار اپوزیسیونی پیشه کنید خبر داده بود. همان روح منافقانه و ضدانقلابی هم اکنون از سوی طیفی از مدعیان اصلاح طلبی (حامیان موسوی) شدت یافته است و این در حالی است که همین طیف برای نپرداختن هزینه های ضدانقلابی گری و مواجهه با نظام، ادعا می کنند که طرفدار قانون اساسی و نظام هستند.

هم اکنون نظیر تشکیلات راه اندازی شده از سوی موسوی در پوشش دروغین شبکه اجتماعی خودمختار به نحوی راه اندازی شده که عناصر وابسته به انواع گروهک ها را شامل می شود و مانند جبهه اصلاحات کذایی، به کشتی نوحی شبیه است که انواع موجودات را شامل می شود. غیر از نوح(ع) و پیروان مومن او.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/29:: 2:17 عصر     |     () نظر