سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را به نادانی و یقینتان را به شکّ تبدیل نکنید و چون دانستید، عمل کنید و چون یقین کردید، اقدام کنید . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

جلسه محاکمه جنایتکاران و اغتشاشگران را دیدیم . اعترافات تکان دهنده و تاسف آور بود . انگار عقده ای را که سالها اصولگرایان در گلو داشتند توسط خود اصلاح طلبان فریاد زده می شد . امروز ظالمین با ظالمین متهم می شوند و باید پاسخگوی خیانتها و جنایتهایشان باشند . امروز جهنم اصلاح طلبان فرارسیده است . اما اینها که دیدیم همگی از نیروهای درجه سه اصلاحات بودند و روشن است که در اغتشاشات و جنایتهای اخیر نیز در رده های سوم به پایین آن ایفای نقش کرده اند . حال جای سئوال ندارد که بپرسیم پس رده اولی ها و دومی های  این وحشی گری ها و خون ریزی ها و بدتر از همه آبروریزی از یک ملت فهیم و انقلابی ، چه میشوند ؟ آیا هنوز دستگاه قضایی باید به واسطه سابقه درخشان!! هاشمی ، مسئولیتهای خاتمی و موسوی و ... نگاهش را از آنان برگرداند و ملت را به همین اندازه قانع کند که آشوبها توسط رده سومی ها انجام شده است ؟

باز هم تاسف آور است که متهمان به اصطلاح اصلی این پرونده یعنی ابطحی و عطریانفر صریحا اعلام کرده اند که چرا ما را گرفته اید ، بروید هاشمی و موسوی و خاتمی را بگیرید اما مثل اینکه برای برخی مسئولان هنوز آبروی این سه نفر از آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر است . مثل اینکه خون صدها هزار شهید هشت سال دفاع مقدس بی ارزش تر از آبروی این چند نفر است . گویی آرمانهای بلند امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هم از آبروی این چند خطاکار بی ارزش تر است .

باز هم جای بسی تاسف که این روزها دادگاه متهمان هم منحرف شده است و به عوامل خرد ریز رسیده است . عواملی که احتمالا جز حکم اعدام برایشان متصور نیست به دلیل آنکه نه تنها آنان از ذخیره های انقلاب نیستند بلکه حتی یک روز هم رئیس جمهور یا نخست وزیر نبوده اند . واقعا جای سئوال است وقتی حضرت امیرمومنان علی(ع) که به حق کشته عدالت شد در پاسخ زیاده خواهی برادرش از بیت المال ، آهن گداخته به او نزدیک می کند چگونه حکومتی که اصلی ترین آرمان آن عدالت است باید در برابر زیاده خواهی عده ای کوتاه بیاید و با رافت اسلامی !! با آنان برخورد کند؟

جالب است تمامی مدارک موجود و صریح و غیرقابل انکار یا غیر قابل توجیح بر این دلالت دارد که موسوی به نمایندگی از رده اولی ها این اغتشاشات را آغاز کرده و هنوز هم ادامه می دهد و از پشت سر با حمایتهای مالی و معنوی جریان منافقی که تاکنون کشور را ارث امام برای خود می دانستند ، بهره می برد ، حال آنکه چند نوچه که خود را فریفته آن شیادان اصلی می بینند به جای رده اولی ها و رده دومی ها و برخی رده سومی ها و چهارمی ها در دادگاه قرار دارند .

اکنون باید از مسئولات پرسید آیا هنوز هم ملت ایران باید بخاطر برخی زحماتی که برخی ها برای انقلاب کشیده اند به آنها باج بدهد ؟ آیا وقت آن نرسیده است پرونده سی ساله برخی افراد در حضور ملت ایران رمز گشایی شود . آیا همه آنانی که در کنار حضرت امام بوده اند خالصانه و برای خدمت به اسلام پا به عرصه گذاشته اند . اگر چنین باشد ، چگونه است که اکنون فرزندانشان با حمایت پدر از اغتشاش و ناامنی حمایت مالی و معنوی و رسانه ای و ... می کنند ؟ آیا آنان پس از ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد ماهیت حضور خود در کنار امام و رهبری معظم را در مخاطره دیده اند ؟ آیا پس از سی سال دست آنان و اطرافیانشان در چپاول وحشیانه بیت المال من و امثال من و ملت بزرگ و شجاع ایران رو شده است ؟ آیا ترسیده اند از اینکه مباحثی که در کنج خانه های اکثر ملت ایران شنیده می شود در مناظره ای تاریخی مطرح شده است ؟ آیا ملت ایران حق ندارد که بداند نشست و برخواستهای آنان با طراحان آشوب و انقلاب مخملین در داخل و خارج ، همانها که صدها هزار کودک ایرانی را در جنگ هشت ساله ، یتیم کردند، برای چیست ؟ آیا ملت ایران هنوز لایق دانستن پشت پرده سیاست کثیف دارو دسته نیویورکی خاتمی و موسوی نشده است ؟ آیا وقت آن نرسیده که دستگاه قضایی سلامت خود را نشان دهد و بی تعارف با رده اولی های این انقلاب ناکام مخملین که دل رهبر انقلاب را خون کرده است ، برخورد کند ؟ آیا به گفته آیت اله سید احمد خاتمی آبروی نظام بیشتر است یا آبروی افرادی باسابقه انقلابی ؟ آیا این اجماع و خواست عمومی برای به محاکمه کشیده شدن خائنان به نظام و انقلاب و رهبری و خون شهداء را می توان بی جواب گذاشت ؟

امروز روز سکوت نیست ، امروز در دادگاه اغتشاشات همگان متحد فریاد می زنند ، مقصر اصلی موسوی است و مطمئنا اگر موسوی هم چند روز در زندان بماند متهم اصلی را لو می دهد ، پس چرا تعلل و ترس از سوابق افراد مانع از پیگیری اجرای عدالت شده است ؟

اگر همین امروز ریشه فتنه خشکانده شود و چشم فتنه کور شود بدون شک نظام اسلامی برای سالیان طولانی از لوث وجود اشرافیگیری و سهم خواهی پاک خواهد شد . اکنون باید به ندای رهبر فرزانه انقلاب پاسخ گفته و با معاندان و منافقانی که سفر تفریحی را به حضور در محضر نایب حضرت ولی عصر (عج) ترجیح می دهند و تنفیذ خواست قاطبه ملت را بر نمی تابند ، درس فراموش نشدنی داده شود .

اکنون طلحه و زبیرها نقاب از چهره افکنده اند و تا این لحظه که این مطلب نگاشته می شود از خفتهایی که به بار آورده اند توبه نکرده اند ، باشد که خداوند متعال همه مارا هدایت فرموده و ظهور حضرت ولی عصر را نزدیک ، رهبر معظم انقلاب را محافظت و پرچم اسلام را در قله های رفیع جهان به اهتزار در آورد .

انشاء الله


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/26:: 10:55 عصر     |     () نظر