سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر اساس دین، دوستی نکند و بر اساس دین، دشمنی نکند، دین ندارد . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

عطریانفر: با مدعیان تقلب مناظره می‌کنم/ تاج‌زاده: باید شکست را می‌پذیرفتیم

تاج زاده گفت که من همان روز اول بعد از اعلام نتیجه انتخابات با حضورم در ستادهای انتخاباتی اعلام کردم که نتایج اعلام شده صحیح است و بر اساس ارزیابی ها از استانهای مختلف کشور، ما نتیجه انتخابات را واگذار کرده ایم ، باید شکست را بپذیریم و نتیجه انتخابات همین است که اعلام شده است.

شبکه ایران: در پی انتشار شایعات فراوان از سوی گروه‌های اصلاح طلب و رسانه‌های وابسته به آنها مبنی بر وضعیت نامناسب زندانیان حوادث اخیر، شب گذشته کمیته ویژه بررسی وضعیت بررسی بازداشت شدگان از زندان اوین دیدن کرد.

در همین راستا فرهاد تجری یکی از اعضای این کمیته ویژه پس از بازدید از زندان اوین در گفتگو با مهر ضمن تشریح وضعیت جسمانی و رفاهی چهره‌های سیاسی در بازداشت، از اظهارات تامل برانگیز برخی از آنان از جمله پایداری عطریانفر بر سخنانش و درخواست او برای "مناظره" با معتقدین به تقلب در انتخابات خبر داد.

وی با اشاره به دیدار خود با زندانیان از جمله محمدعلی ابطحی، مصطفی تاج زاده و محمد عطریانفر گفت که این دیدار نزدیک به چهار ساعت طول کشیده است.

این عضو کمیته ویژه بازرسی، با بیان اینکه به دلیل وجود شایعات مختلف مبنی بر فوت و بدرفتاری با تاج زاده اولویت اول ما بازدید از وضعیت وی بود، عنوان کرد: تاج زاده در وضعیت خوبی به سر می برد.

شایعات در خصوص تاج‌زاده به حدی شدت داشت که روز گذشته برخی منابع خبری از فوت وی خبر داده بودند!

تجری پس از تشریح وضعیت جسمی و روحی تاج زاده گفت تاج زاده نسبت به سئوالی که نمایندگان از وی که روزگاری معاون وزیر کشور بوده، درباره امکان تقلب گسترده در انتخابات کرده اند، این روند را قبول نداشته و از وضعیت پیش آمده بسیار ناراحت بود.

این نماینده مجلس در این باره افزود: آقای تاج زاده به ما گفت که من همان روز اول بعد از اعلام نتیجه انتخابات با حضورم در ستادهای انتخاباتی اعلام کردم که نتایج اعلام شده صحیح است و بر اساس ارزیابی ها از استانهای مختلف کشور، ما نتیجه انتخابات را واگذار کرده ایم ، باید شکست را بپذیریم و نتیجه انتخابات همین است که اعلام شده است.

فرهاد تجری در خصوص دیدار شب گذشته خود و همکارانش در مجلس با محمد علی ابطحی نیز گفت که به وی امکاناتی ازجمله یخچال ، رادیو ، تلویزیون و روزنامه داده شده و خانواده‌اش نیز سه شنبه شب شام را میهمان ابطحی و در سوئیت وی بوده‌اند.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در ادامه از وضعیت عطریانفر و اظهارات جالب او سخن گفت و اظهار داشت که عطریانفر همچنان بر افشاگری های تلویزیونی اش تاکید می کند و در این راستا حتی اصرار بر مناظره با افرادی که معتقد به تقلب در انتخابات هستند دارد.

تجری در این باره به استناد سخنان شب گذشته عطریانفر گفته است که وی قصد دارد تا از این طریق به لحاظ اصولی، علمی و اعتقادی  به آنان ثابت کند که در انتخابات تقلبی صورت نگرفته است.

ناگفته نماند که شب گذشته قرار بود این کمیته از برخی دیگر از زندانیان از جمله میردامادی و حجاریان دیدن کنند که به گفته تجری به علت کمبود وقت این امر محقق نشده است.

اعضای کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت شدگان که شب گذشته از زندان اوین بازدید کردند آقایان علا الدین بروجردی، فرهاد تجری، قدرت الله علیخانی، امیدوار رضایی و خانم زهره الهیان بودند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/22:: 8:40 عصر     |     () نظر