سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله دشمن ترینِ آفریدگان نزد خدا، کسی است که ایمان آورده و سپس کفر ورزیده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ




به قلم سید علی شمس

 

مقام معظم رهبری چندی پیش وپس از نامه به رئیس جمهور راجع به آقای مشائی، طی سخنانی همگان را به داشتن انصاف در رفتاروگفتار توصیه فرمودند.

متاسفانه گویا عادت اخلاقی ما دیدن آدمها یا به صورت سیاه و یا به صورت سفیدگردیده وخاکستری ورنگهای دیگر جائی در دید ونظر ما ندارند.

تا از کسی نقل قولی می‌شنویم، بر اساس همان شنیده وبدون اطلاع از اصل سخن وشرایط بیان آن، تفسیر ونظر خود را بیان می‌کنیم.
ـ مشائی صهیونیست است چون گفنه مردم ایران با مردم اسرائیل دوست هستند.
ـ مشائی کافر است چون گفته ملائکه برفراز آسمان ایران در پروازند.
ـ مشائی رمال است چون علاقه عجیبی به امام زمان دارد.
ـ مشائی عامل انقلاب مخملی است چون رئیس جمهور اورا به سمت معاون اولی انتخاب کرده.
ـ . . .
برادران ! فأین تذهبون !!
خود می‌بُرید وخود می‌دوزید وخودهم به هنر خویش افتخار می‌کنید؟!

اینجانب در مقام پاسخگویی  تهمتهائی که به آقای مشائی وارد شده نیستم اما اینجا پای آبروی مومنی در میان است که ناجوانمردانه از سوی دوست ودشمن مورد حمله قرار گرفته وبنده وظیفه دینی خود می‌دانم که بعنوان فردی از جامعه اسلامی که اتفاقا بر کرسی تدریس در دانشگاه تکیه زده در یافتهای خود را از ایراد این تهمتها بیان کنم. بنابر اطلاعات سایتهای خبری آقای اسفندیار رحیم مشائی انسانی مذهبی است که از قبل  انقلاب به فعالیتهای دینی پرداخته وپس از پیروزی انقلاب نیز بعنوان سربازی فداکار در عرصه های مختلف در خدمت ملت شریف ومیهن عزیزمان بوده است. به شهادت دوستان نزدیک ایشان، وی دارای

صفات اخلاقی پسندیده است ، یکی از دوستان ایشان با سابقه 16 سال آشنایی نقل می‌کند، دراین مدت از وی دروغ ویا غیبت نشنیده است ونکته قابل توجه دیگر این که ایشان پس از سالها مسئولیتهای مختلف وامکان استفاده ازمزایای آن ،همچنان جزء مدیران ساده زیست نظام بوده ودر منزلی معمولی مستاجر می‌باشند!

اما مشائی به کدامین گناه مورد هجمه قرار گرفته ؟!

ـ آیا در کتب درسی دانشگاه و یا در همین صدا وسیمای جمهوری اسلامی بارها تکرار نمی‌شود که مردم یهود از سراسر دنیا وبه زور صهیونیستهای جنایتکار به فلسطین کوچ داده شده‌اند؟!

وبا این موضوع سریالهای مختلفی در صداوسیما ساخته وپخش شده است.

ـ آیا صدا وسیما اخبار تظاهرات مردم یهودی فلسطین اشغالی، بر علیه ارتش ودولت اسرائیل ، در اعتراض به کشتار مسلمانان فلسطینی را پخش نمی‌کرد؟!

ـ وآیا همه مردم یهودی فلسطین اشغالی موافق صهیونیستها هستند ودستشان بخون مردم مظلوم فلسطین آلوده است؟!

قرآن کریم می‌فرماید: آنانکه در راه خدا استقامت ورزند، خداوند ملائک خود را بر آنان فرو می‌فرستد.

ـ آیا مردم ایران بخاطر مقاومت در برابر ظلم شاهنشاهی وپس از آن استقامت در برابر حمله دشمنان خارجی با ایثار جان ومال خود، شایسته نزول ملائک الهی نیستند؟!

ـ آیا شایسته نیست که ملائک به برکت حضور عباد صالح خدا وراذ و نیاز واشکهای نیمه شب آنها بر این سرزمین فرود آیند؟!

ـ آیا حدیث شریف که می‌فرماید: ((هر کجا ذکر ویاد اهل بیت علیهم السلام باشد، ملائک الهی در آن مکان حضور می‌یابند.)) را نشنیده‌ایم؟! کجای دنیا کشوری همانند ایران سراغ دارید در عشق وارادت به اهل بیت ودر کجای عالم جز ایران ذکر ویاد اهل بیت با این عظمت وجلالت بپا می‌گردد آری ایران سرزمین علی واولاد اوست.

ـ آیا اظهار علاقه محب نسبت به ولی  وصاحب الامر خویش وآنهم بدون هیچ ادعای سوئی جرم است که باعث شود ما اورا رمال و . . . بنامیم؟!

ـ آیا عالم ربانی حضرت آیت اله مشکینی رحمت ا.. علیه نفرمودند که حاضرم تمام عبادات خود را بدهم تا ثواب دعای فرج آقای احمدی نژاد در سازمان ملل را داشته باشم؟!

ـ آنانکه در پی انقلاب مخملین بودند تمام تلاش خود را جهت تخریب آقای احمدی نژاد وآقای مشائی بکار بسته‌اند وطی چهار سال گذشته، یکسره در روزنامه‌های خود علیه آنان قلم زده‌اند اکنون آقای مشائی عامل انقلاب مخملین شده است؟!

نکته قابل تأ سف اینجاست که در ماجرای اخیر دوستان اصولگرا هم به جان احمدی نژاد ومشائی افتادند وآنقدر گفتند ونوشتند وبافتند که رهبر حکیم انقلاب، بر اساس جووفضای ایجاد شده صلاح آقای احمدی نژاد را در نامه‌ای به ایشان متذکر شدند که البته متن نامه که با احترام، عنوان ونام کامل آقای مشائی را یاد کرده بود از دید ونظر هوشمندان دور نماند.

آقایان محترم اصولگرا بسیاری از شما در دوران اصلاحات جرأت گفتن کوچکترین انتقاد را  نداشتید، چرا که قلم  به دستان حرفه‌ای خاتمی، آماده بودند تا با کوچکترین بهانه شما را به رگبار مقالات وتفاسیر، در رسانه‌های زنجیره‌ای خود ببندند واز شما نزد افکار عمومی چهره ‌ای زشت وکریه بسازند. در دولت اصلاحات کم نبودند، دولت‌مردانی که در توهین به اسلام و امام راحل بدترین سخنان را بر زبان راندند ، آن وقت شما آقایان کجا بودید؟!

آن روز که در روزنامه‌هایشان به ساحت مقدس اباعبدالله اهانت می‌کردند وبرای رهبر عزیزمان خط ونشان می‌کشیدند وجهت دادن جام زهر به ایشان زمان تعیین می‌کردند شما کجا بودید؟!

اکنون رأفت احمدی نژاد وعدم علاقه او برای وارد شدن به عرصه بازیهای ژورنالیستی را دیده‌اید وجسارت پیدا کرده‌اید؟!

ـ آیا احمدی نژاد ولایتی نیست؟!  جملاتی که مقام عظمای ولایت در تجلیل از آقای احمدی نژاد ودولت ایشان که آقای مشائی هم جز آن است بیان نموده‌اند، راجع به کدام رئیس جمهور ودولت دیگری بیان داشته‌اند؟!

ـ آیا ایستادگی وسینه سپر کردن رئیس جمهور ودولت نهم در برابر دشمنان خارجی وزیاده‌خواهان وقدرت طلبان داخلی جز از سر اطاعت وسربازی ولی فقیه است؟!

نقل کرده‌اند: که بوعلی سینا در پاسخ برخی افراد ناآگاه که ایمان اورا مورد تردید،و او را کافر می‌خواندند چنین سروده بود:

کفر چو منی گزاف و آسان نبود                              محکمتر از ایمان من ایمان نبود
در دهر یکی وآنهم کافر؟!                                پس در همه دهر یک مسلمان نبود
 
آری باید گفت اگر بخواهیم از حلقه ولایت مداران نامی به میان آوریم قطعا برجسته‌ترین آنها احمدی نژاد است، همو که  بفرموده رهبر معظم نظرش نزدیک به نظر ایشان است واگر بخواهیم در ولایت پذیری کسی تردید کنیم باید به   آنانی توجه داشت که با سخنان وبیانیه‌های خود عده‌ای راتحریک نموده، به خیابانها کشانده وخسارات متعددی به نظام ومردم وارد کردند، باید به ولایت پذیری ک سانی شک کرد  که هنگامه سخن ، سکوت کردند و هن گامی که سخن گفتند دشمنان را شاد کردند.

جناب آقای دکتر زاکانی، جناب دکتر توکلی، جناب آقای شریعتمداری، شما وسایر دوستانتان عزیزید، اما بدانید که رئیس جمهوربا پشتوانه 25 میلیون رأی مردم ولایتمدار انتخاب ش ده ودر هیچ کجا وبه هیچ کس تعهدی مبنی بر عزل یا نصب شخصی خاص را نداده ( که آقای زاکانی در سایت خود چه ق بل وچه بعد از انتخابات می‌نوشتند که مشائی رفتنی است واز آن به عنوان بمب خبری یاد می‌کردند) اتفاقا مردم دیدند که ایشان هنگام ثبت  نامزدی ریاست جمهوری، در وزارت کشور به همراه تعدادی از یاران خود از جمله آقای مشائی حضور بهمرساند که این خود حاوی پیامی روشن بود! ومردم هوشمند با دیدن تمام مسائل والبته با اقبال بیشتر به ایشان رای دادند.

حال به عنوان برادری کوچک از شما می‌خواهم اشتباه جریان اصلاح طلب را تکرار نکنید واز  متن جامعه ومردم کناره نگیرید وسعی نکنید اغراض وعلائق خود را به مردم نسبت دهید!

در آخر عرضی دارم به محضر مبارک مراجع بزرگوار، بعنوان یک مقلدکوچک وعلاقه مند، و آن  اینکه نظام ما اسلامی است و ولی فقیه ورهبر براساس قانون اساسی وتوسط فقهای خبرگان انتخاب می‌گردد، پای منابر شما آموخته‌ایم در جائی که فتوای مرجع مغایر با حکم ولی فقیه ورهبر بود، حکم رهبر اولی است و واجب الاطاعه است واکنون که خداوند سبحان نعمت رهبری فرزانه وآگاه به زمانه را به ما عنایت فرموده، دور از جایگاه مرجعیت است که در مسائل مختلف وپستی وبلندیهای سیاسی ورود نموده، خدای ناکرده فتوا یا بیانیه‌ای دهد که باعث خدشه وتنزل آن جایگاه رفیع گردد ،به یاد داریم که حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی رحمت اله علیه فتوائی صادر فرمودند که مغایر با حکم امام راحل رضوان الله علیه بود، لذا ایشان فرمودند حکم امام را اجرا کنید وبگذارید فتوای من لگدمال شود اما به جایگاه ولایت فقیه اسیبی نرسد!

وباز به یاد داریم که بعضی از آقایان در اثر جریان سازی نزدیکان وبیوت ودفاتر خود چه ضربه ها که خوردند.!

 در اینجا ضمن اینکه دست یکایک شما سروران را می‌بوسم، رجاء واثق دارم مانند گذشته حامی وهمراه رهبر معظم انقلاب هستید  لذا مسئلت دارم برای سر بلندی روز افزون نظام مقدس وتوفیق دولت دهم ورئیس جمهور منتخب  در انجام وظایف وخدمت رسانی دعا فرموده، ایشان را با راهنمائی خیر خواهانه خود یاری فرمائید.
 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/21:: 12:50 عصر     |     () نظر