سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نمازگزار محبّت فرشتگان و هدایت وایمان و نور معرفت دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
نماینده شجاع شهرستان طبس در یک مصاحبه شجاعانه و انقلابی

هاشمی رفسنجانی را علنا " اکبر شاه " خواند


 فارس - نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر باید با قاطعیت برخورد شده و محاکمه شوند.

محمدکریم عابدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، سیدمحمد خاتمی و میرحسین موسوی، عضو مثلث اصلی اغتشاشات و صحنه‌گردان اصلی وقایع پس از انتخابات بودند و اعضای این مثلت باید هر چه سریع‌تر پاسخ اشتباهاتشان را بدهند.

عابدی گفت: کشور ایران بر مبنای سه هدف بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بنا شده که در راس آن قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه قرار دارد.

وی ادامه داد: به رغم تلاش‌های دشمنان نظام، به یاری خدا این کشور در طول 30 سال به نحو مطلوب اداره شده است، به طوری که اکنون بهترین نوع دموکراسی در ایران وجود دارد.

عابدی بیان داشت: هاشمی‌رفسنجانی که رئیس مجلس و دو دوره رئیس جمهور شد، در دولت به اصطلاح سازندگی در محرومیت‌زدایی از کشور هیچ گامی بر نداشت.

وی هاشمی‌رفسنجانی را اکبرشاه خواند و دلیل این حرفش را تلاش هاشمی در پایان دوره دوم ریاست جمهوریش برای افزایش دوران ریاست جمهوری عنوان کرد، به طوری که قصد داشت حکومتی مانند پادشاهی مصر ایجاد کند.

عابدی یادآور شد: تئوری زیر سئوال بردن انتخابات و شکل‌گیری اغتشاشات توسط هاشمی رفسنجانی شکل گرفته بود.

وی با اشاره به اقدامات دولت اصلاحات نیز عنوان کرد: دولت خاتمی چه‌ها بر سر این ملت آورد، در صحنه بین‌المللی و انرژی هسته‌ای ذلت را به ملت تحمیل کرده و همواره نوکری آمریکا را می‌کرد.
عابدی تصریح کرد: دولت خاتمی می‌خواست نظام ولایی را از مردم گرفته و حکومتی که مورد خشنودی آمریکا باشد، ایجاد کند.

وی یادآور شد: تعدادی از مسئولان دولت اصلاحات دچار فساد اخلاقی بوده و میلیاردها دلار از بانک‌ها وام گرفته بودند که‌ برخی از این افراد روحانی و کاخ‌نشین هستند و این روحیه متناسب با کشور ما نیست.

عابدی در این خصوص با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «آن زمانی که دولتمردان و مجلسیان روحیه کاخ نشینی پیدا کنند، فاتحه انقلاب را بخوانید»، ادامه داد: در دولت اصلاحات داشتند کشور طبقاتی درست می‌کردند در صورتی که در نظام جمهوری اسلامی همه دارای حقوق برابر بوده و شهروند درجه یک هستند.

وی اظهار داشت: دولت نهم که با شعار عدالت‌محوری روی کار آمده بود، از بسیاری فسادهای اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و رانت‌خواری‌ها که در دولت‌های پیشین رایج شده بود، جلوگیری کرد و دست‌اندازی‌های عده بسیاری را به بیت‌المال قطع کرد، که این امر سبب اعتراض و برانگیخته شدن عده‌ای شد.

عابدی عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی و در راس آن آمریکا و انگلیس که موفقیت‌های چشمگیر ایران در صحنه‌های گوناگون سیاسی و علمی و شکست‌ناپذیری آن را مشاهده کردند، از مدت‌ها قبل از انتخابات با برنامه‌ریزی‌های حساب شده گروه‌های مختلف در داخل کشور را با یکدیگر متحد کرده و ترفندهای گوناگون ریختند.

وی گفت: در آن دورا هاشمی‌رفسنجانی فردی با شعار اصلاح‌طلبی،دولت خاتمی را به روی کار آورد که زیر عبای خودش باشد و در این دوره نیز سراغ فردی رفتند که 20 سال از صحنه سیاسی کشور دور بوده و هیچ‌گونه موضع‌گیری نداشت.

نماینده مردم طبس در مجلس عنوان کردک مردم فهیم و هوشمند ایران که این مسائل را می‌دیدند در دولت نهم به اصلاحات رای نداده و احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور ملت انتخاب شد.

وی تاکید کرد: احمدی‌نژاد با رویکرد عدالت محور، دولتی را روی کار آورد که زهد داشت و با همکاری مجلس هفتم توانست عمران و آبادانی را تا عمق روستاها و عشایر ببرد و مردم نیز که خدمات دولت نهم را مشاهده کردند، در انتخابات دهم نیز به احمدی‌نژاد رای داده و وی برای بار دیگر با اکثریت آرا انتخاب شد.

عابدی تصریح کرد: یکی از اشتباهات دولت نهم این بود که بسیاری از کارشناسان و مسئولان راهبردی کشور که وابسته به دولت اصلاحات بودند را تغییر نداد و برخی به این اعتماد رئیس جمهور پشت پا زدند که نمونه آن رئیس بانک مرکزی بود.

وی اظهار داشت: هاشمی‌رفسنجانی با برنامه‌ریزی‌های بسیار خاتمی، موسوی و کروبی را برای زیر سئوال بردن نظام با یکدیگر متحد کرده بود که به اراده الهی، ملت هوشمند ایران با وجود همه ترفندها با رای 25 میلیونی، دکتر احمدی‌نژاد را انتخاب کردند که این تقدیری از رهبری و زحمات دولت بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: با تبلیغات ناجوانمردانه در مجالس، اینترنت و سی‌دی‌های مختلف به رئیس جمهور عدالت محور و مردمی تهمت‌های گوناگون زده و حد اعلای توهین را برای وی تمام کردند و قانون و نظام را زیرپا گذاشتند.

وی ادامه داد: آنها برنامه‌ریزی کرده بودند که اگر انتخاب نشدند، انتخابات را زیر سئوال ببرند، مردم را به خیابان‌ها کشانده و آنچه توان داشتند در داخل و خارج در این راه به کار بستند و میلیاردها سرمایه مردم را از بین بردند و اثبات شد که در برابر نظام ایستاده‌اند.

عابدی خاطرنشان کرد: با وجود اعلام مقام معظم رهبری مبنی بر عدم تقلب در انتخابات، این افراد چند‌ بار بیانیه صادر کرده و بدترین توهین‌ها را به نظام جمهوری اسلامی انجام دادند.

وی گفت: میرحسین موسوی در همان زمان نخست وزیریش نیز مشکلات زیادی درست کرد و از نظام اسلامی کینه داشت.

عابدی از مراجع مربوطه خواست با قاطعیت با ریشه‌های این موضوع برخورد شود، زیرا اینها تقوایشان را از دست داده، در برابر قانون ایستادند و خلاف آن عمل کردند و افرادی نظیر خاتمی نیز از آنها حمایت کردند و در جبهه آنها جنگید و البته هاشمی صحنه‌گردان اصلی بود و آتش و دود را اینها دامن زدند.

عابدی خطاب به هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی گفت: وقتی آمریکا و انگلیس از شما راضی است به خود و کارتان شک کنید و بیایید اکنون از رفتارتان اظهار پشیمانی کرده و در برابر ملت توبه کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی می‌توانست با مشاهده اقدامات موسوی، پس از انتخابات عدم کفایت وی را اعلام کند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/21:: 12:49 عصر     |     () نظر