سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن ریسمان خدا و نور روشن گر و درمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
فروزنده: فامیل رده سوم آقای هاشمی حاشیه امنیت دارند



قائم مقام جمعیت ایثارگران با بیان اینکه "مردم انقلاب نکردند که هزار فامیل درست بشود"، گفت: رده سوم فامیل آقای هاشمی در حاشیه امنیت قرار دارند ، "یاسر" و اینها که جای خود دارد.

به گزارش ایرنا، لطف الله فروزنده در جلسه هفتگی انصار حزب الله ، یادآور شد که فرزندان هاشمی در اکثر اغتشاشات حضور پیدا کرده و حمایت مالی کرده اند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ترسیم دو استراتژی دشمن در قبال انتخابات ریاست جمهوری ، یکی ادعای "فرمایشی بودن" و دیگری طرح "تقلب" ؛ گفت: ما دیدیم این دو استراتژی در صحبت های موسوی و هاشمی و همچنین رادیو های بیگانه مطرح شد.

وی افزود: آقای هاشمی که معتقد بود همیشه باید حداقل 15 تا 16 میلیون رای بدهند در این دوره گفت باید 40 میلیون رای بدهند زیرا گفته شده بود، اگر اکثریت نیایند، اقلیت برنده می شود و همچنین آقای هاشمی دو خطبه نماز جمعه را به بحث سلامت انتخابات اختصاص داد با وجودی که 30 سال است این انتخابات برگزار می شود.

او در ادامه توضیح داد که ناتوی فرهنگی طراحی مفصلی است که در حقیقت یکی از عملیات آن انقلاب مخملی است.

قائم مقام جمعیت ایثارگران تصریح کرد: ناتوی فرهنگی پاسخی به گفتمان انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: بعد از این که آمریکا با فروپاشی شوروی تئوری جهان تک قطبی را مطرح کرد با گفتمان انقلاب اسلامی مواجه شد و ابتدا این گفتمان را نادیده گرفت ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم پهلوی و سربلند آمدن از هشت سال جنگ تحمیلی با شیوه تهاجم فرهنگی وارد عرصه مبارزه با گفتمان انقلاب اسلامی شد.

فروزنده از جمله راهکارهای غرب برای پیروزی در تهاجم فرهنگی را حمله و تخریب فرهنگ بومی و اعتقادات مردم دانست و گفت: شعارهای آنان در این مرحله اسلام طالبانی و اسلام دیکتاتوری بود.

وی افزود: در ناتوی فرهنگی این ایده به کشورها القا می شود که تنها راه توسعه و شکوفایی اقتصادی مدل های اقتصادی است که توسط صندوق بین الملل و بانک جهان تولید می شود.

فروزنده محور دیگر ناتوی فرهنگی را ماهیت نظامی دانست و افزود: در این مرحله با تهدید و ارعاب مردم از قدرتی مثل آمریکا سعی دارند کار خود را پیش ببرند و برخی از کسانی که اکنون در دادگاه اغتشاشات اخیر محاکمه می شوند به طور صریح در گفتمان و تفکرشان این مساله بود و در مجلس ششم هم خیلی از این حرفها به راحتی زده شد.

قائم مقام جمعیت ایثارگران، ایجاد جنگ روانی توسط رسانه ها را یکی از مهمترین روشهای غرب در ناتوی فرهنگی دانست و گفت: در جنگ روانی در اوج اقتدار فرد خود را می بازد و احساس بی هویتی و بحران می کند.

فروزنده محورهای گفتمان غرب در تهاجم فرهنگی را اصالت لذت، دنیاگرایی، ترویج بی بند و باری، جدایی دین از سیاست، ترویج اسلام کاریکاتوری و تخریب بنیادهای فکری و اعتقادی بر شمرد و اظهار داشت: علت موفقیت ما در دفاع مقدس، انرژی هسته ای و ماهواره امید ، اتکا به مبانی فکری و اعتقادی بود و اگر امروز در مساله اقتصاد مشکل داریم علت آن این است که عده ای به دنبال مدل های اقتصاد غربی رفتند و در مبانی برنامه چهارم خود گفتند ما باید در هژمونی دنیا حذف بشویم و دیگر نمی توانیم رویکرد امام راحل را داشته باشیم.

وی با بیان این که در سیاست نفی و اثبات، دستاوردهای ما را نفی و ویژگی های خود را اثبات می کردند،‌ افزود: با دامن زدن به اختلاف در خرده فرهنگها و القاء وجود اجماع جهانی علیه کشور سعی کردند افکار عمومی را به سوی ایده ها و مسائل خودشان هدایت کنند.

فروزنده آشوب های اخیر را بهره برداری غرب از سرمایه گذاری در ناتوی فرهنگی دانست و افزود: غرب با فعال کردن مراکز مطالعات استراتژیک خود می خواست این مساله را به مردم القا کند که وجود رهبر نظام و این دولت گرفتاری برای مردم ایجاد می کند و اجماع جهانی علیه کشور ایجاد می شود.

وی به نامه 125 نفر از نمایندگان مجلس ششم به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه از رهبر انقلاب اسلامی خواستند که از آرمانهای امام راحل دست بردارد چرا که با نظام بین الملل نمی شود، جنگ کرد و از ایشان خواسته بودند محترمانه بگویند که اشتباه کردم و جام زهر را بنوشند.

وی جذب افراد نخبه توسط غرب را یکی دیگر از زمینه های آشوب های اخیر دانست و گفت: در این مرحله با جذب افراد نخبه ای که استعداد جاسوسی داشتند مثل هاله اسفندیاری، جهانبگلو و بهاری که این روزها در حال اعتراف هستند و آموزش و دادن بورس تحصیلی و اعزام به دبی که در آن دفتری به نام حافظ منافع آمریکا ایجاد کرده بودند، این آشوبها را طراحی کردند.

فروزنده انقلاب مخملی را مولود ناتوی فرهنگی دانست و افزود: ناتوی فرهنگی طراحی مفصلی است که در حقیقت یکی از عملیات آن انقلاب مخملی است و در آینده هم همین مسایل را داریم و تمام شدنی نیست چرا که دشمن طراحی می کند و اگر شکست خورد به سراغ طراحی پروژه دیگری می رود.

وی با بیان این که هنوز حلقه ای که خارج از ایران را با احزابی مثل مشارکت و افرادی مانند موسوی متصل کرد، مشخص نیست افزود: سخن هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این بود که اینها در تغییر وارد می شوند و دیدیم که خیلی ها را با فرهنگ دنیا گرایی بردند و یک عده با همه سوابق خود از مسیر خارج شدند.

وی گفتمان انقلاب اسلامی را از دلایل عدم موفقیت ناتوی فرهنگی دانست و گفت: علت توجه و استقبال مردم از دکتر احمدی نژاد توجه به گفتمان انقلاب و امام راحل، ارتباط با توده مردم، ساده زیستی، خدمت به مردم و حرکت به سوی عدالت است.

فروزنده با بیان این که همه ما از اشرافی گری در دوران سازندگی ناراحت بودیم به یکی از پرونده های آن دوره اشاره کرد و گفت: در کمیسیون اصل نود مجلس پرونده ای است که در زمان وزارت جهاد آقای فروزش در آن دو هکتار زمین در درآباد تهران به یک وزیر داده شده و 50 نفر هم در این پرونده هستند که اکنون این پرونده به سیستم قضایی رفته است.

وی با طرح این سئوال که خیلی ها مثل آقای هاشمی مشکلشان چیست؟ در پاسخ گفت: روشن است که وقتی مردم اینها را می بینند ان قلت دارند. مردم انقلاب نکردند که هزار فامیل درست بشود، رده سوم فامیل آقای هاشمی در حاشیه امنیت قرار دارند حالا یاسر و اینها که جای خود دارد و بعد هم کار فرزندانش به اینجا می رسد که اکثر اغتشاشات را توجیه می کنند، حضور پیدا می کنند و حمایت مالی می کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با تاکید بر اجرای سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری توسط مسوولین، اظهار داشت: این دولت و مجلس باید در پایان کار خود افتخارشان این باشد که ما حکم حکومتی را پیش رویمان گذاشتیم و با تمام توان و تلاش خودمان زمینه تحقق آن را ایجاد کردیم.

فروزنده تیم کاری را برای اجرای سیاست های ابلاغی توسط دولت ضروری دانست و گفت: مدیریت، کار با و بوسیله دیگران است و در قدم اول اعضای این تیم کاری باید مبانی را قبول داشته باشند و معتقد باشند که با مدل اسلامی می توان کشور را اداره کرد.

وی ساده زیستی را یکی دیگر از شرایط مدیران دولت دانست و گفت: تعهد و تخصص از شرایط مهم مدیران در دولت اسلامی است و اگر شخصی این شرط را نداشته باشد آن کار را غصب کرده است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران، مردمی بودن و داشتن روحیه کار تیمی را از دیگر شرایط مدیران در دولت دهم دانست و گفت: یکی از ویژگی های مهم دولت نهم این بود که حلقه بسته مدیریتی در دولت را شکست و با این کار گردش نخبگان ایجاد شد.

فروزنده با تاکید بر این که نباید از افردا چاپلوس در سیستم مدیریتی استفاده کرد، گفت: در همین آشوبهای اخیر شاهد بودیم که برخی مسوولان برعلیه دولت مصاحبه کردند.

وی با بیان این که باید به مسایل اساسی مردم توجه کرد، افزود: در سال 1383 رییس جمهوری هدفش این بود که اعتبارات را در پروژه های عمرانی تزریق کند و خیلی از دلسوزان گفتند به دلیل این که هنوز همان پیمان کارهای قبلی بر سرکارند و این پروژه ها مانند استخر سوراخی است که هر چه پول بریزیم به جایش نمی رود، اما این اتفاق افتاد و سال 1386 با سختی این را جمع کردند.

وی افزود: اقتصاد ما در حال حاضر در رکود به سر می برد و دولت می ترسد، نقدینگی تزریق کند . چون احساس می کند دوباره تورم ایجاد می شود و هفت برنامه اصلاح ساختار در پیش دارد که باید آنها را اجرا کند.

وی به جریان فتنه و تخریب دولت نهم اشاره کرد و گفت: حمله و تخریب دولت بی نظیر بود و ما شاهد بودیم در پایان دوره سازندگی مجله "گل آقا" کاریکاتور حسن حبیبی را می زد و هیچوقت کاریکاتور هاشمی و یا خاتمی را نزد ولی رییس جمهوری دولت نهم را هم تخریب کردند و در هر برنامه ای که می شد فردا جوک درست می کردند و به صورت شبکه ای در سیستم اس ام اس ارسال می کردند اما تشخیص مردم چیز دیگری بود و عکس آن عمل کردند.

فروزنده پیگیری گفتمان انقلاب اسلامی توسط دکتر احمدی نژاد را علت اصلی حمایت مقام معظم رهبری از رییس جمهوری دولت نهم دانست و افزود: مقام معظم رهبری می دانستند که تمام نظام بین الملل با این گفتمان مشکل دارند و فردی هم که می تواند این گفتمان را دنبال کند شخص احمدی نژاد است .

قائم مقام جمعیت ایثارگران افزود: جهت گیری دولت نهم از دیدگاه مقام معظم رهبری مثبت بود و اکنون هم مساله مهم کارآمدی دولت است.

وی در مورد تعامل بین مجلس و دولت گفت: فضای مردمی خیلی روی نماینده ها اثر می گذارد و در تایید کابینه دولت توسط مجلس هم قوانین نانوشته ای مثل انصاف، معیاری برخورد کردن وجود دارد که ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم به دنبال امتیاز گرفتن نباشد.

وی افزود: برخی فکر می کنند که اگر رهبری حکم کرد باید آن را اجرا کنیم ولی ما معتقدیم که وظیفه مابسط ید ولایت است یعنی ما بدانیم که ولایت چه می خواهد برویم و زمینه اجرای آن را فراهم و طراحی کنیم.
وی افزود: ما از دکتر احمدی نژاد انتظار داریم در برابر ولایت سربازی کند و باید بداند در این صورت برای ملت عزیز خواهد بود و همچنین امیدواریم تجربه تلخ مشایی دیگر تکرار نشود.

قائم مقام جمعیت ایثارگران به جریان انتخابات دور دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در شهر مقدس مشهد فرمودند، دشمن دو استراتژی دارد یکی بیان این که این انتخابات فرمایشی است تا از مشارکت حداکثری جلوگیری کنند و دوم طرح تقلب و ما دیدیم این دو استرانژی در صحبت های آقای موسوی و هاشمی مطرح شد و در رادیو های بیگانه هم که جای خود دارد.

وی افزود: آقای هاشمی که معتقد بود همیشه باید حداقل 15 تا 16 میلیون رای رای بدهند در این دوره گفت باید 40 میلیون رای بدهند زیرا گفته شده بود، اگر اکثریت نیایند، اقلیت برنده می شود و همچنین آقای هاشمی دو خطبه نماز جمعه را به سلامت انتخابات اختصاص دادند با وجودی که 30 سال است این انتخابات برگزار می شود.
فروزنده با تاکید بر نقش امر به معروف و نهی از منکر در شرایط کنونی کشور گفت: طبق روایات ما نسبت سایر واجبات به امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره در مقابل دریا است.

وی افزود: ما از کسانی که ابزار رسانه و ارتباط با مردم را دارند می خواهیم این دو امر واجب دین را در جامعه گسترش دهند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران در ادامه این جلسه در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان در باره قانون انتخابات گفت: قانون انتخابات ما مشکل دارد. در انتخابات فردی که در جامعه مطرح نیست و به خصوص در استانها با پول خرج کردن خود را مطرح می کند و خودمان آن را به بالا می بریم و دیگر هم نمی توانیم او را پایین بیاوریم و این مشکل ساخت و ساز انتخابات است.

وی در مورد شخصیت بهزاد نبوی گفت: شخصیت بهزاد نبوی قابل تحلیل است و یکی از دوستان به نقل از شهید لاجوردی گفت که در مورد شهادت شهید رجایی ، پی به ارتباط بهزاد نبوی به این مساله برده بود ولی با عزل خود مواجه شد و نتوانست کار را به جایی برساند.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت و نقش ایشان در رسوایی موسوی در زمان نخست وزیری گفت: شهید آیت می گفت موسوی ، بنی صدر ریش دار است و سوابق او را فاش کرد اما کسی باور نکرد و اگر در هشت سال رییس جمهوری مقام معظم رهبری نقش موسوی و هاشمی مشخص شود، خیلی چیزها روشن می شود.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، رییس شورای عالی دفاع رییس جمهوی بود ولی هاشمی چون امکانات مالی در اختیارش بود شرایط را طوری به وجود آورد که رییس جمهوری به امام نامه نوشت و درخواست کردند هاشمی رییس شورای عالی دفاع بشود در حالی که این حق مسلم رییس جمهوری بود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/21:: 12:47 عصر     |     () نظر