سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دانش، دین است، پس نیک بنگریدکه از چه کسی دین خود را می گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
رئیس اداره سیاسی سپاه:

موسوی، خاتمی، خوئینی ها و کروبی باید محاکمه و مجازات شوند


رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: اگر موسوی، خاتمی، خوئینی ها و کروبی از عوامل اصلی کودتای مخملی در ایران به شمار می آیند که این گونه است، انتظار این است که دستگاه قضایی و مسئولان اطلاعاتی امنیتی برای خاموش کردن آتش فتنه به سراغ این عناصر اصلی رفته و آنان را دستگیر، محاکمه و براساس قانون مجازات نماید.
به گزارش ایرنا دکتر یدالله جوانی با انتشار مقاله ای در هفته نامه صبح صادق ضمن اعلام این مطلب افزود: نظام اسلامی، نظامی است که حضرت امام(ره) حفظ آن را از اوجب واجبات دانسته و تاکنون برای حفظ این نظام الهی هزینه های سنگینی ملت مسلمان و انقلابی ایران پرداخت کرده است.
بنابراین هر جریان و هر فرد با هر سابقه و موقعیتی که بخواهد در همراهی با آمریکا این شیطان بزرگ، نظام اسلامی را تغییر دهد و به جای آن یک نظام غیردینی مستقر سازد، باید به عنوان یک جریان برانداز و خیانتکار مجازات گردد.
رئیس اداره سیاسی سپاه تاکید کرد: در متن کیفرخواست با استناد به اسناد و مدارک در اختیار و موجود و همچنین اعترافات متهمین و بازداشت شدگان اغتشاشات پس از انتخابات دهم، تصریح شده که جریانی با حمایت غرب و به ویژه آمریکا با استفاده از بستر انتخابات ریاست جمهوری، قصد کودتای مخملی در ایران داشتند.
وی افزود: در متن کیفرخواست آمده است: «طبق مستندات به دست آمده و اعترافات مستدل متهمین، حوادث و آشوب های اخیر از پیش طراحی شده و طبق جدول زمانبندی و مراحل کودتای مخملی پیش رفته است.» سوال این است که عوامل اصلی این کودتا چه کسانی بوده اند و هدف اصلی آنان از انجام این کودتا چه بوده است؟
رئیس اداره سیاسی سپاه اظهار داشت: آیا با توجه به اسناد موجود و شواهد و قرائن غیرقابل انکار در مورد وقوع کودتای مخملی نافرجام و شکست خورده، نباید عوامل اصلی این کودتا را دستگیر، محاکمه و مجازات نمود، اغماض و مصلحت اندیشی در برخورد با عوامل اصلی، خسارت جبران ناپذیر به دنبال خواهد داشت و خاموش کردن کامل آتش فتنه، در گرو محاکمه عناصر اصلی و افشای ماهیت آنان برای مردم مسلمان و انقلابی ایران است.
دکتر جوانی ادامه داد: اکنون زمان هوشیاری دستگاه قضایی و مسئولان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است.
وی افزود: پس از دستگیری عده ای از اغتشاش گران و عوامل فعال در ستادها و اتاق های فکر کودتای مخملی، افرادی تلاش کردند که آنان را آزاد نمایند و نگذارند مسائل روشن شود. نگرانی جریان دوم خرداد از پخش اعترافات بازداشت شدگان، سبب گردید که آنان با توسل به برخی مراجع، نخبگان سیاسی و حقوقی، هر نوع اعترافی را قبل از دادگاه فاقد ارزش و اعتبار حقوقی اعلام کنند و با فضاسازی رسانه ای مانع از پخش اعترافات شوند اکنون که اولین جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار شده و در کنار کیفرخواست ابطحی و عطریانفر ضمن تایید کلیات کیفرخواست، اعترافات مهمی را داشته اند، عوامل اصلی این پروژه شکست خورده و دیگر جریان ها و افراد همسو با آنان، در توجیه اعترافات، حرف های عجیب و غریب می زنند، دکتر جوانی افزود: آنچه اتفاق افتاده، اجرای پروژه کودتای مخملی با هدف اولیه تسلط بر قدرت سیاسی و هدف نهایی و بلندمدت تغییر نظام دینی به یک نظام سکولار بود که با عنایت خداوند متعال، هوشیاری مردم، درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش و فداکاری نیروهای انتظامی و نظامی با شکست مواجه گردید.
رئیس اداره سیاسی سپاه ادامه داد: حاکم کردن تفکر سکولاریسم بر کشور هدف نهایی کودتاگران مخملی بود. کسانی که در دوره دوم خرداد و در شکستن ساختارهای نظام دینی و سکولاریزه کردن کشور شکست خوردند، با یک برنامه ریزی جدید و با برگ میرحسین به عنوان یک چهره به ظاهر خط امامی و مدافع ارزش های انقلاب اسلامی، وارد صحنه شدند. موسوی تلاش کرد تا در تبلیغات اولیه انتخاباتی، خود را مستقل از گروه های افراطی و ساختارشکن دوم خرداد معرفی نماید، لکن با گذر زمان مشخص گردید موسوی کاندیدای اصلی بخش ساختارشکن دوم خرداد است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/19:: 1:20 عصر     |     () نظر