سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارایی با هزینه کردن کاهش می یابد و دانش با دهش فزونی می گیرد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
محمد رضا شریفی نیا بازیگر معروف سینمای ایران، بعلت حضور در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره دهم مورد حملات شدید از طرف جبهه کودتای مخملی قرار گرفته است. همچنین شنیده شده است منزل افشین قطبی در دوبی نیز مورد حمله این عناصر قرار گرفته و تخریب شده است.
  
به گزارش سحرنیوز پس از آنکه این چهره شاخص سینمایی در مراسم تنفیذ حکم احمدی نژاد در بیت رهبری حاضر شده است مورد نفرین و عتاب جریان کودتای مخملی قرار گرفته و تهدیدها و تخریبها به سمت وی سرازیر شده است. در یکی از ایمیلهای تخریبی و توهین آمیز که علیه وی ساخته و پخش شده ضمن توهین به شریفی نیا، سینما و هنرمندان به تحریم وی تشویق می شوند.
گفتنی است جریان معترض به نتیجه انتخابات که بعد از انتخابات به بهانه های واهی حاضر به پذیرش نتیجه آن نیست در اقدامی کور خواهان به رسمیت شناخته نشدن رئیس جمهور است و هرگونه مخالفت با این ایده را به شدت تخریب و مورد اهانت قرار می دهد. همچنین شنیده شده است منزل افشین قطبی در دوبی نیز مورد حمله این عناصر قرار گرفته و تخریب شده است.
به هر حال آنچه جالب و مورد توجه است ادعای قانون مداری و تمدن گرایی این جریان متوهم و موهن است که با اعمال انجام گرفته جایی برای این مدعا باقی نمی ماند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/17:: 9:13 عصر     |     () نظر