سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به گفته خودش طراح سایت "رای من کجاست" بوده است گفت: مهدی کروبی 400 هزار دلار برای راه اندازی کانال ماهواره ای هزینه کرد که به دلیل مخالفت شورای امنیت ملی ایران هیچ گاه راه اندازی نشد.
   

به گزارش ایرنا،"رضا رفیعی فروشان" این متهم اغتشاشات اخیر افزود: در دور دوم ریاست جمهوری خاتمی بنا به علاقه شخصی به ستادهای وی کمک و وب سایتی را در این زمینه راه اندازی کردم.
رفیعی سپس با بیان این که راه اندازی ارتباط تلویزیونی با ماهواره های عربی را در امارات انجام می داده است، گفت: در آن زمان اقای افخمی با من مرتبط شد و خواست که یک کانال خصوصی برای حزب اعتماد ملی راه اندازی شود.
عضو ستاد 88 با بیان این که این کانال به مهدی کروبی متعلق بوده است، گفت که 400 هزار دلار برای راه اندازی این کانال هزینه کردند اما به دلایلی از جمله مخالفت شورای امنیت ملی ایران هیچگاه راه اندازی نشد.
رفیعی که به گفته نماینده دادستان تهران با راه اندازی ستاد مجازی 88 و با هدف حمایت از موسوی در اینترنت به القای مطالب کذب از جمله تقلب در انتخابات و ارسال اطلاعات اقدام می کرده است، ادامه داد: پس از این، من تحت نظر سرویس های امنیتی قرار گرفتم از جمله این که کنسولگری آمریکا پی گیری کرد که چه کسی اقدام به تاسیس چنین کانالی کرده است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/17:: 9:10 عصر     |     () نظر