سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرکس را که زود به زود طلاق می دهد و همسر عوض می کند، دشمن می دارد . [امام باقر علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

عبدالرضا داوری:

1- پیامبر اکرم(ص) مسلمانان را براى جنگ با جهان غرب (رومیان) بسیج و افسران ارشد و بزرگان مهاجر و انصار و شیوخ عرب را برای پیوستن به سپاه اسلام احضار کردند. پیغمبر اکرم(ص) براى مشاهده سپاه، به خارج مدینه رفتند و با آنکه بزرگان مهاجر و انصار حضور داشتند، اسامه‏بن زید را به فرماندهى برگزیدند. پیغمبر اکرم (ص)پرچم را به دست اسامه داده و فرمودند:"اغز باسم الله وفی سبیل الله وقاتل من کفر بالله

شیوخ مهاجرین و انصار وقتی که فرماندهی لشکر را بر عهده اسامه بن زید دیدند و دریافتند که باید تحت زعامت وی به جنگ با رومیان بروند به نبی مکرم اسلام (ص)اعتراض کردند که چگونه یک جوان را بر شیوخ مهاجرین و انصار برتری داده اید؟

وقتی پیغمبر اسلام شنیدند که شیوخ عرب به اسامه طعنه می‌زنند و اشکال ‌تراشی می‌کنند، به شدت غضبناک شدند و فرمودند: "مردم، این چه سخنى است که بعضى شما در باره فرماندهى اسامه مى‏گویید؟ اگر شما امروز به فرماندهى اسامه معترض هستید، پیشتر درباره فرماندهى پدرش نیز اعتراض کردید. به خداوند سوگند، دیروز زیدبن حارثه براى فرماندهى لشکر شایسته بود و امروز فرزندش اسامه شایستگى دارد. باید همه شما از او اطاعت کنید."

سپس پیامبر اعظم با تنفیذ حکم فرماندهی اسامه فرمودند: "انفذوا جیش اسامة"

با همه این توصیه ها، بزرگان صحابه و شیوخ عرب در پیوستن به جریان تنفیذ سپاه اسامه تعلل کردند و این تعلل آنان، زمینه گریز جهان غرب(رومیان) را از رویارویی با سپاه اسلام را فراهم کرد.

2- جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد و انتصاب وی به عنوان رییس قوه مجریه از سوی ولی فقیه، برخلاف روال معهود 30 سال اخیر با غیبت چند تن از شیوخ کشور روبرو شد. چرایی این غیبت و عدم همراهی را باید در نارضایتی آنان از رأی مردم و تنفیذ رهبری جست‌وجو کرد. اما مگر احمدی‌نژاد جوان چه کرده بود که امروز اینچنین از سوی برخی شیوخ کشور مورد غضب قرار گرفته است؟

احمدی‌نژاد توانسته به شکل قابل قبولی طی 4 سال گذشته، بساط شبکه‌های اشرافیت بورکراتیک را به هم بزند و ریشه نارضایتی برخی شیوخ مصلحت سنج کشور از وی نیز در همین جاست. شیوخی که نارضایتی خود را از رأی مردم پنهان نداشته اند، در سالهای پس از انقلاب، شبکه‌ اشرافیت بروکراتیک را در بدنه نظام بازتولید کردند و 4 سال است که با رای مردم به احمدی‌نژاد رشته های خود را پنبه شده یافته اند.

غیبت شیوخ مصلحت سنج کشور به‌عنوان اولیاء شبکه اشرافیت بروکراتیک در جشن تنفیذ رأی ملت، جهت تحولات آتی را آشکار ساخت. این جریان تخریبی در عین بهره مندی از اهرم‌های رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی، حامی خارجی نیز دارد و می‌تواند جریان تخریب رأی مردم را در عالی‌ترین سطوح سازماندهی کند. حامیان خارجی شبکه اشرافیت بروکراتیک، از یک سو با استفاده از اهرم تحریم اقتصادی و از سوی دیگر با استفاده از امپراطوری رسانه ای، به تحت فشار نهادن بی‌سابقه دولت منتخب مردم اقدام خواهند کرد. هدف از اعمال تمام این فشارهایی که از بیرون و درون به مردم وارد خواهد شد، این است که مردم را از رأیی که به احمدی‌نژاد داده‌اند، پشیمان کنند. آنها می‌خواهند دولت احمدی‌نژاد را یک دولت پرهزینه برای جمهوری اسلامی جلوه بدهند و تصویر خوبی که این دولت براساس کار و خدمت دارد نزد مردم مخدوش کنند.

در این روند، بروکرات‌های ارشدی که از 1360 تا 1384 گلوگاه‌های دولت ایران را در اختیار داشتند و خروجی کارشان رشد اقتصادی متوسط سالیانه 1،5 درصد بوده است، به عنوان مجریان پروژه اشرافیت بروکراتیک تحت زعامت شیوخ غایب، حمله به دولت دهم را آغازیده اند و همه تلاش خود را برای بر زمین زدن احمدی‌نژاد به کار بسته اند.

ماه های آتی، ایام نبرد نهایی اشرافیت بروکراتیک با ملت است. مردمی که پا در رکاب راهوار خویش نهاده اند و عدالت و استقلال را مطالبه می کنند، در یک سوی این آوردگاه و شبکه اشرافیت بروکراتیک و حامیان خارجی‌اش در سویی دیگر اردو زده اند، نتیجه این نبرد آخر، تاریخ آینده ایران و منطقه و جهان را رقم خواهد زد. و البته بنا به وعده مولایمان "آینده از آن حزب الله است"

شما در کدام سوی این آوردگاه ایستاده اید؟

محمد

لبیک - لبیک - لبیک ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند مرگ بر امریک مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر ثروتی که از خون وعرق مردم تهیدست ساخته شده باشد

ابراهیم

یا حسین ما در سوی حق ایستاده ایم ما در سوی مولایمان و رهبرمان حضرت ایت اله خامنه ای ایستاده ایم ما در سوی رییس جمهور محبوبمان جناب دکتر احمدی نژاد ایستاده ایم.

سالار(بسیجی)

به فضل الهی زمینه برای محاکمه این شیوخ فراهم شده، آقای احمدی نژاد این خواست مردم است ، بس به خواسته های آنها احترام بگذارید

امید

ما از اول هم گفتیم تا این شبکه بوروکراتیک رفاه طلب در نونهالی قراردارد ریشه اش را بزنید، گوش نکردند و حالا باید با هزینه زیاد این کار انجام شود، آقایان گوش به حرف مومنین امتحان پس داده انقلاب بدهید.

این شیوه روایی از صدر اسلام بعنوان پوششی مناسب برای محتوای تحلیلی رویدادها بسیار زیبنده است توصیه می کنم که صدا و سیما ( پر مخاطب ترین و موثر ترین رسانه موجود)بر نامه های تحلیلی جذاب توضیحی و نمایشی در این زمینه تدارک کند

احمد

جانم فدای رهبر

هادی محمدی

سلام هر کاری که میخوان بکنند محمود در قلب مان جای دارد و هیچ کس نمی تواند این حس کم یا بگیرد

محمد-ب

اگر قرار است که با فتنه این اشرافیون ایران به سرعت دنده عقب برود بهتر است که رییس جمهور بروشنی ملت را در جریان بگذارد و تعیین تکلیف این مفتخوران را به مردم واگذار نماید تا ببینید که سوراخ موش چقدر ارزش خواهد یافت همگی میدانید که تفکر رییس جمهور فداییان زیادی دارد و سالهاست جگرشان از دست مفتخوران خون است

مهدی

اگر دلبر بپسند ولیاقت داشته باشم در صف دلدادگان مولا. باشدکه کلامو عمل تؤامان بوده و در سایه سار ولایت زمینه ساز منجی را فراهم آوریم

اگر خدا کمک کند در کفه ای که مقام معظم رهبری قرار دارند خواهیم ماند .

گمگشته

عقل میگه اندکه هفتاد یار عشق میگه هر نفرش صد هزار

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذالک . آمین یا رب العالمین

صالح

سلام. تحلیل خوبی بود. ببینید چگونه یاران قدیم انقلاب نتوانستند مشمول "آیه من المومنین رجال "شوند! و تا آخر به عهد خود با خدا وفادار بمانند و لغزیدند! خدا به ما رحم کند. دلهایمان را استوار کند که تا آخر به عهد خود با حق پایبند باشیم و باعث عبرت تاریخ نشویم.

مهدی

مادر سوی ولایت ایستاده ایم

farhba

احمدی نژاد معصوم نیست انسان است و جایزالخطا. اما باطنی پاک و روحی با اخلاص دارد تا پایان 4 سال او را همراهی خواهیم کرد به امید و یاری خدای خبیر.

حسین بخشی

با سلام می خواستم به خاطر متن بالا بسیار تشکرکنم که واقعا جالب بود. به نظر من نیز شباهت های بسیاری بین حوادث اخیر وهمچنین افراد شاخص نظام با تاریخ و افراد زمان پیامبر صلی الله علیه وجود دارد. ما باید درس بگیریم و در راه خدا و اسلام و رهبری حرکت کنیم.

مارال

صبح نزدیک است وعدالت همه گیر


 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/15:: 9:15 عصر     |     () نظر