سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «هان ! شما را از دشمن ترینِ آفریدگانْ نزد خداوند متعال، باخبر سازم ؟». گفتند : «آری، ای رسول خدا !» .فرمود: «کسانی که با زنان همسایگانِ خویش، زنا می کنند». [جامع الأحادیث]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

روزنامه القدس العربی روزپنجشنبه نوشت:احمدی نژاد باردیگر به اوج رسید. او هیچ نیازی به تبریک باراک اوبامارئیس جمهور آمریکا و دیگر سران غربی ندارد، زیرا تبریک واقعی را از مجلس شورای اسلامی که منتخب مردم ایران است و پیش از آن از ملتی که وی را با درصد بالای آرای خود انتخاب کرده اند،دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه القدس العربی با اشاره به اظهارات برخی از سران کشورهای غربی مبنی بر ارسال نکردن پیام تبریک برای احمدی نژاد به مناسبت انتخاب وی به ریاست جمهوری اسلامی ایران نوشت: این امر نشان می دهد که آنها هنوز نتواسته اند شکست خود را که در ناکامی جنبش اصلاح طلب در تغییر نظام متبلور شده است، باور کنند و همچنان به دنبال ابزارهای دیگری برای رسیدن به این هدف هستند.

این روزنامه چاپ لندن افزود: قدرت رئیس جمهوری ایران از دو چیز اصلی نشات می گیرد: یکی تایید وی از سوی آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر انقلاب ایران و ایمان ایشان به اخلاص و قدرت محمود احمدی نژاد در اداره قوه مجریه کشور .

دیگری زندگی ساده و بی آلایش احمدی نژاد و حلقه زدن مردم بی بضاعت و فقیر به دور وی که بیشترین جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

این روزنامه افزود: رئیس جمهور ایران با تمسک به فضیلت سکوت و انجام ندادن هرگونه اقدام تحریک آمیز که می تواند برگ برنده ای به دست دشمنان بدهد، در برابر طوفان مخالفتها ایستادگی کرد. این اقدامات اکنون به بار نشسته است، به گونه ای که رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری احمدی نژاد، وی را مردی شجاع و بادرایت توصیف کرد که با جدیت کار می کند.

القدس العربی نوشت: اکنون و پس از پشت سر گذاشتن بحران داخلی ،محمود احمدی نژاد بار دیگر به اوج رسید به طوری که حتی ایالات متحده آمریکا وی را رئیس جمهور ایران می داند و انگلیس دشمن دوم این کشور (ایران)، سفیر خود را برای حضور در مراسم تنفیذ رسمی ریاست جمهوری اش اعزام می کند.

این روزنامه عرب زبان در پایان تاکید کرد با وجود عدم حضور سران اصلاح طلب از جمله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تنفیذ و تحلیف، تاثیر این غیبت همانند تجمع هواداران اصلاح طلبان در برابر مجلس و معترضین به نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر محسوس نخواهد بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/15:: 9:8 عصر     |     () نظر