سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از مالت رفت و تو را پند آموخت ، از دستت نشد و نسوخت . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
به دنبال ناکامی آشوبگران در ایجاد ناآرامی همزمان با برگزاری مراسم تحلیف دکتر احمدی نژاد رسانه های زنجیره ای به ساختن لطیفه های خنده دار روی آوردند.
از جمله برخی از این رسانه ها نوشتند که احمدی نژاد از بالگرد برای حضور در مجلس استفاده کرده است! یک منبع آگاه در گفت وگو با فارس با رد این ادعا گفت: محمود احمدی نژاد همچون دیگر دیدارهای شهری خود، با استفاده از اتومبیل و به همراه جمعی از مسئولان دولتی به مجلس رفته است.
وی تأکید کرد: بالگردی که امروز (دیروز) در محوطه مجلس فرود آمده بود، مربوط به هلال احمر است و همچون هر مراسم مهم دیگر، این اکیپ مجهز درمانی در محل حاضر شده بود و این بالگرد نیز به غیر از خلبان فقط ظرفیت دو نفر را دارد که طبیعتاً نمی توانست مورد استفاده رئیس جمهور و همراهان وی قرار گیرد.
برخی دیگر از این رسانه ها همچنین مدعی شدند پلیس «صدها»(!؟) نفر از معترضان را در میدان بهارستان تهران متفرق کرده است. این در حالی است که شاهدان حاضر در محل تأکید دارند دیروز هیچ تجمعی در بهارستان وجود نداشت. آشوبگران در تهران مدت هاست که ظرفیت خود برای جمع کردن چند ده نفر را هم از دست داده اند و به همین دلیل در هفته گذشته فقط به اعلام تجمع بسنده کرده اند! و این اعلام نیز مثل دفعات قبل، ابتدا از سوی رادیو فردا - وابسته به سازمان سیا- مطرح گردید که حتماً باز هم تصادفی!! بوده است

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/15:: 2:26 عصر     |     () نظر