سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به برادرت اعتماد مطلق نداشته باش ؛ زیرا به زمین خوردن بر اثر اعتماد [به همه گفته ها و کرده های دوست] قابل جبران نیست . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
اصولاً اگر آقای موسوی به مملکت و ملت خود علاقمند است چطور ضرباتی را که وحدت و انسجام ملی کشور و همچنین وجهه خارجی آن از این حرکت شوم وی دیده است را نمی بیند و تنها با بیان جمله کوچکی می خواهد خود را در خط ملت معرفی کند؟
  
میرحسین موسوی نامزد شکست خورده و قانون گریز این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی ادعای کودتای مخملی را رد کرده و باصطلاح نهضت خود را ملی دانسته است.
میرحسین موسوی در جمع گروهی از جوانان به اتهام انقلاب مخملی و یا ارتباط با بیگانگان که به حرکات مردم نسبت داده می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: این اتهامات بی‌پایه در حالی ایراد می‌شود که ما دائم تأکید می‌کنیم که مسائل ما مسأئل ملی و داخلی است و ربطی به بیگانگان ندارد. حتی ایرانیان خارج از کشور هم در حمایتی که از حرکت مردم در داخل کشور کردند به خارجی‌ها پیوند نخوردند.

به گزارش آفتاب وی افزود: این حس در حرکت مردم ما خیلی قوی بود و باید این رویکرد را تشدید کنیم. چرا که درونمایه‌ این حرکت تقویت هویت ملی ماست که در ذات خود نمی‌تواند بدون اجتناب از بیگانه شکل بگیرد. مسأئل ما در پیوند با بیگانه حل نمی شود و این را به عنوان یک اصل بایستی بپذیریم. مخصوصاً تجربیات 200 ساله گذشته ما نشان می‌دهد که لازم است ما در این زمینه مراقبت داشته باشیم. معنای آن این نیست که ما جهان را نشناسیم و از اتفاقاتی که در جهان به وقوع می‌پیوندد پند نگیریم و استفاده نکنیم. نه! اینها مواردی است که از آن استفاده می کنیم. ما نسبت به این نهضت عظیمی که آغاز شده هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌الملی باید روشنگری کنیم. ذهن‌های خلاق و انسان‌های خوب و گروه‌های خوب را در جامعه جهانی به این سمت متمایل کنیم و از نظریات آنان هم استفاده کنیم. منتهی بحث بر سر تسلیم بودن و متأثر شدن از سیاست‌های استعماری و سیاست‌ کشورهای بزرگ است که مورد اشاره بنده است، که طبیعتاً یک فاصله‌گذاری جدی و روشنی در این رابطه باید داشته باشیم».
این نامزد شکست خورده و متوهم انتخابات توضیح نداد که این نهضت باصطلاح ملی وی چه هدفی را دنبال می کند؟ و آیا اگر این نهضت ملی بوده و ربطی به خارجی ها ندارد چطور است که برای قوانین ملی و اسلامی این کشور اهمیتی قائل نیست و جز خود بقیه را دروغگو و خائن می نامد؟ آیا جز این است که بیگانگان سالهای متمادی درصدد ایجاد نهضتی بر خلاف قوانین و ساختار نظام اسلامی بوده اند و اگر هدف این نهضت این نیست پس چیست؟ و اصولاً اگر آقای موسوی به مملکت و ملت خود علاقمند است چطور ضرباتی را که وحدت و انسجام ملی کشور و همچنین وجهه خارجی آن از این حرکت شوم وی دیده است را نمی بیند و تنها با بیان جمله کوچکی می خواهد خود را در خط ملت معرفی کند؟

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/15:: 2:17 عصر     |     () نظر