سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی [خدا] برتر از ترس [از خدا [است . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
مفتی مسلمانان روسیه؛
در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد، جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت منطقه ای شده است
موضع قاطع احمدی نژاد در مقام ریاست جمهوری در چهار سال اخیر باعث شد کشورهای غربی، دیدگاه و مواضع ایران در قبال بسیاری از مسایل منطقه ای را مورد توجه قرار دهند.
نفیق الله آشیروف مدیر شورای مفتی های روسیه، ایستادگی احمدی نژاد در برابر توسعه طلبی غرب را قابل ستایش خواند و تاکید کرد مستضعفین جهان به دولتمردان ایرانی افتخار می کنند.
آشیروف با تبریک تحلیف ریاست جمهوری گفت: خدا را شکر می کنم که فردی شجاع رئیس جمهور ایران شده که نه تنها از موضع ایران بلکه فلسطین و تمامی مسلمانان جهان دفاع می کند.
وی که با ایرنا گفت وگو می کرد گفت: موضع قاطع احمدی نژاد در مقام ریاست جمهوری در چهار سال اخیر باعث شد کشورهای غربی، دیدگاه و مواضع ایران در قبال بسیاری از مسایل منطقه ای را مورد توجه قرار دهند.
مفتی مسلمانان روسیه گفت: در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد، جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت منطقه ای شده و به رغم مخالفت های برخی قدرت ها، در معادلات منطقه ای نقش ایفا می کند.
«آشیروف» با اشاره به موضع ضدصهیونیستی احمدی نژاد و تاکید وی بر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین گفت: تهدیدهای نظامی مکرر اسرائیل علیه ایران تنها در سایه موضع قاطع دستگاه حاکمه ایران اسلامی که صریحا اعلام کرد به هرگونه حمله نظامی پاسخ کوبنده می دهد، تحقق نیافت.
این روحانی برجسته روسیه گفت: متاسفانه تنها موضع ایران در بین کشورهای اسلامی درباره مسائل مهم جهان اسلام همچون مسئله فلسطین شایسته است.
وی افزدو: ایران بر بازگشت تمام آوارگان فلسطینی به میهن خود و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین تاکید دارد.
مدیر شورای مفتی های روسیه گفت: امروز ملت های مسلمان و مستضعفین جهان به اینکه دولتمردان ایران حقیقت را می گویند، افتخار می کنند.
مفتی مسلمانان روسیه گفت: مسلمانان جهان از جمله مسلمانان روسیه احمدی نژاد را دوست دارند و در دیداری که با رئیس جمهوری ایران در تهران داشتم این مطلب را به عرض وی رساندم.
روسیه بیش ا ز 20 میلیون مسلمان دارد که اکثرا در مناطق قفقاز شمالی، ولگا و مرکزی روسیه زندگی می کنند.
  
   
  

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/15:: 2:16 عصر     |     () نظر