سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لغزش دوستت را برای هنگام یورش دشمنت، تحمّل کن . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
نماینده محمود احمدی‌نژاد در هیئت نظارت شورای نگهبان از اقدامات نماینگان موسوی و کروبی در شورای نگهبان پرده برداشت. علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس که در انتخابات ریاست جمهوری دهم نمایندگی محمود احمدی‌نژاد در هیئت نظارت شورای نگهبان را بر عهده داشته است، در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، به بیان پشت پرده اقدامات نمایندگان موسوی و کروبی در شورای نگهبان و نیز ارائه واکنش نسبت به ادعای خاتمی مبنی بر برگزاری رفراندوم پرداخت.
وی با اشاره به نوع موضع‌گیری‌های خاتمی و مجمع روحانیون مبارز اظهار داشت: نوع این موضع‌گیری‌ها بیانگر شکست برنامه‌ها و طرح‌هایی است که خاتمی و تشکل متبوعش در روی آن حساب باز کرده بودند.
زارعی خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته و ابتدای سال جدید و نیز قبل از 22 خرداد رفتار و گفتار ستاد موسوی و کروبی و آقای خاتمی حاکی از شدت بر روی انتخابات ناسالم بود و در تمامی مواضع و شیوه‌های حضور اجتماعی این افراد که از پیش سازماندهی شده بدون توجه به نتیجه انتخابات، چالش کشیدن نظام و سازماندهی اپوزیسیون در داخل کشور از جمله برنامه‌های آنان بود.
وی در ادامه تاکید کرد: نتایج پیش آمده پس از انتخابات شکوهمند 22 خرداد که توان مدیریت در کنترل فتنه در داخل کشور به منصه ظهور رسید و قدرت جمهوری اسلامی ایران در برخورد با حوادث اینچنینی نمایان شد موجب یاس دشمنان خارجی و برنامه‌ریزی‌های ستاد آقایان موسوی و کروبی شد.
نماینده محمود احمدی‌نژاد در هیئت نظارت شورای نگهبان با یادآوری اقدامات نمایندگان موسوی و کروبی در شورای نگهبان خاطرنشان کرد: بنده که در آن مقطع نماینده آقای احمدی‌نژاد در هیئت نظارت شورای نگهبان بودم می‌دیدم که آقایان آخوندی، نماینده ستاد موسوی و ساداتیان نماینده ستاد کروبی از ظهر جمعه یعنی روز رای‌گیری در شورای نگهبان تماس‌های مکرری با خبرگزاری‌ها برقرار می‌کردند و با هیجان به آنها می‌گفتند که آقای موسوی با 60 درصد آرا پیش است که این اقدامات آنها موجب اعتراض شدید بنده می‌شد.
وی ادامه داد: به نمایندگان ستاد موسوی و کروبی در شورای نگهبان می‌گفتم که آنها چگونه اطمینان دارند که موسوی برنده انتخابات است در حالی که هنوز ظهر است و تا پایان شمارش آرا زمان زیادی مانده است.
نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: تماس تلفنی این افراد با رسانه‌ها نشاندهنده کلید خوردن حوادث پس از 22خرداد بود؛ هر چند این امر از قبل قابل پیش‌بینی بود اما رفتار این افراد نمونه‌ای از برنامه‌های ستاد دو کاندیداهای اصلاح طلب بود.
زارعی افزود: فضاسازی این افراد و مشابه اقدامات آنها در ستادهایشان بیانگر عمق برنامه‌ریزی و فضاسازی آنها در داخل و خارج از کشور بود.
وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار فارس با اشاره به حضور حماسی مردم در 22 خرداد و برگزیدن احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور خود، به ادعای خاتمی و مجمع روحانیون مبارز مبنی بر برگزاری رفراندوم اشاره و بیان داشت: در 22 خرداد با حضور 85 درصدی ملت بزرگ ایران نوعی رفراندوم به یاد ماندنی در تاریخ کشور به ثبت رسید.
عضو شورای مرکزی اصولگرایان مجلس ادامه داد: در واقع ملت ایران هر 4 سال یک بار چنین رفراندومی را از خود به نمایش می‌گذارند که رفراندوم 22 خرداد از کم‌نظیرترین حضور مردم در پای صندوق‌های رای به شمار می‌روند.
وی تاکید کرد: ادعای خاتمی مبنی بر برگزاری رفراندوم و سلسله وابسته و بالادستی وی بدون توجه به رفراندوم یک ماه گذشته در کشور اینگونه اظهارات سخیف را مطرح می‌کنند؛ مگر رفراندوم نتیجه‌ای به غیر از این چیزی که امروز پیش آمده در بر خواهد داشت.
زارعی اضافه کرد:‌ اگر قرار است به نظر مردم اعتنا شود این ملت اظهار نظر خود را پای صندوق‌های رای در حماسه باشکوه 22 خرداد به خوبی نشان دادند که معتقدم این ادعای خاتمی بیانگر آن است که وی توجهی به رای ملت ندارد و همواره متاثر از تعداد محدودی از ستاد مدیریت اغتشاش است که نتیجه هیچ رفراندومی را پذیرا نیستند.
وی طرح برگزاری رفراندوم از سوی خاتمی را منطبق بر قانون و نتیجه اجتماعی حاصل از حماسه 22 خرداد ندانست و گفت: در واقع نظر وی در مجمع روحانیون مصرف داخلی در ستادهای اغتشاشات و نیز بهانه‌سازی و بهانه دادن به دخالت‌های خارجی را دارد.
نماینده مردم تهران در خانه ملت همچنین اظهار داشت: به نظر می‌رسد ادامه چنین اظهار نظرهایی مقابل مصالح امنیت ملی از سوی آقای خاتمی است که در روزهای اخیر نقش فعال موسوی به وی منتقل شده است و طرح برگزاری رفراندوم نوعی دامن زدن مجدد به فتنه‌های داخلی است.
زارعی در پایان خاطرنشان کرد: اظهار نظر خاتمی وتشکل متبوعش بیش از این نمی‌تواند ادامه پیدا کند و آثار حقوقی و امنیتی مترتب بر این اظهارات می‌بایست در کارنامه این فرد ثبت و در روزی مشخص مورد ارزیابی و قضاوت قرار گیرد.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/30:: 10:24 عصر     |     () نظر