سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس سه بار بر تو خشمگین شد و درباره ات سخنی ناروا نگفت، او را به دوستی بگیر . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

شبکه تلویزیونی وهابیون عربستان، خطبه های نماز جمعه تهران اکبر رفسنجانی را مستقیم پخش کرد.

به گزارش اصول‏نیوز، شبکه تلویزیونی العربیه که متعلق به یکی از شاهزاده‏های وهابی عربستان سعودی است، خطبه های نماز جمعه تهران اکبر رفسنجانی را مستقیم پخش کرد.

این شبکه که در روزهای گذشته علاقه وسیعی به این نماز جمعه نشان داده بود سخنان اکبر رفسنجانی در نماز جمعه این هفته تهران را به صورت زیرنویس و مستقیم منعکس کرد.

شبکه تلویزیونی العربیه که توسط حکام فاسد سعودی و در راستای اهداف صهیونیست ها در منطقه خاورمیانه راه اندازی شده ، در هفته های بعد از انتخابات بر شدت فعالیت هایش علیه منافع ملی کشورمان افزود.

مدیران این شبکه خبری ارتباط خوبی با اسرائیل دارند . العربیه که از حمایت مالی یهودیان عرب برخوردار است ضربه به جمهوری اسلامی را در راس برنامه های خود قرار داده است.

ارتباط مستقیم با گروههای تروریستی منطقه مانند القاعده. ریگی، منافقین و ..در اخبار این شبکه خبری کاملا آشکار است.

استفاده از نام مجعول برای خلیج «فارس» از دیگر حرکات مذبوحانه این شبکه تلویزیونی است.
 
العربیه در جریان جنگ غزه به عنوان ستون پنجم برای اسرائیل عمل میکرد و موقعیت نیروهای مقاومت را به اسرائیلی ها گزارش میداد و همین امر باعث دستگیری و اخراج خبرنگار العربیه از منطقه غزه شد.

برخی منابع عربی در منطقه ، از خبرنگاران العربیه در مناطق  مختلف خاورمیانه از جمله ایران به عنوان جاسوسان اسرائیل ( در پوشش خبری) نام میبرند.

العربیه برای ایفای نقش خود در مورد ایران از عناصر مورد وثوق اسرائیل و انگلستان استفاده میکند.

علیرضا نوری زاده که سال ها در اسراییل زندگی کرده و اکنون ساکن لندن است و برای سرویس های امنیتی اسرائیل و انگلیس کار میکند مهره اصلی ارتباط لندن ، تل اویو و العربیه در امور ایران است.

نوری زاده که پس از یک رسوائی اخلاقی در مقابل دوربین یک شبکه تلویزیونی ، مجبور به کناره گیری از کار رسانه ای شده بود ، با تلاش بی بی سی و صدای آمریکا واسرائیل  برای خوش خدمتی به اربابان صهیونیست اش به عرصه رسانه ای بازگشت.

نوری زاده از خبرنگاران روزنامه های زنجیره ای در دوران خاتمی که اکنون در خارج از کشور زندگی میکنند به عنوان منبع استفاده میکند.تا اخبار ایران را با استفاده از سر پل های ارتباطی اش در تهران و لندن، در اختیار  دستگاههای اطلاعاتی اسرائیل و انگلیسی قرار دهد.

وی علاوه بر انعکاس اکاذیب  به عنوان خبرواقعی در این شبکه تلویزیونی و حضور دربرنامه های تفسیر خبری در مورد ایران ، شناسایی عناصر مطلوب برای تهیه خبر و گزارش از ایران را بعهده دارد.

نوری زادهای  اخبار راست و دروغ آشوب های تهران را از روی وبلاگ های فارسی در نقاط مختلف دنیا برداشت کرده و پس از ترجمه به عنوان اخبار ویژه در اختیار اتاق خبر العربیه قرار میدهد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/30:: 2:9 عصر     |     () نظر